Váratlan vendég

946 35 15
                                    

Lexi szemszöge

Regina letartóztatása után megnyugodtam, minden visszaállt a régi kerékvágásba csak sajnos ma Asia elutazik a Klub vb-re, így minimum egy hétig távol leszünk egymástól. Nagyon hosszú lesz, de valahogyan ki kell bírnom csak fura lesz itthon egyedül lenni.
Hétvége is most jön, de megbeszéltük Francescaval hogy elmegyünk bulizni utána pedig ott alszok a koleszban a szobájában.

- Lassan mennem kell. - szólt Asia.

- Muszáj? - léptem közelebb hozzá.

- Tudod a választ! - csókolt homlokon.

- Sajnos igen. - bújtam hozzá.

- Sietünk vissza.

- Hát annak a vezetőség nem örülne. - mosolyogtam. Inkább hozd a formád, oké? - simítottam meg az arcát.

- Megígérem. - csókolt meg hosszan.

- Gyere menjünk, elviszlek a csarnokhoz.

Megkerestem a kocsikulcsot, majd kézenfoga kimentünk, bepakoltuk a cuccait majd elindultunk. Hamar odaértünk, hiszen nincs annyira messze a lakásunk a csarnoktól.
Asia kivette a bőrödjét és a táskáját, majd odamentünk a többiekhez.
Kicsit még beszélgettünk, de hamar eljött az idő a búcsúhoz.

- Vigyázz magadra kérlek! - ölelt magához.

- Vigyázok, ígérem.

- De a legfontosabb, holnap ne szedj fel senkit a buliban! - nézett rám komolyan.

- Hidd el, nem is akarok,nem kell más, csak Te! -csókoltam meg.

- Szia! - szállt fel a buszra.

- Szia! - dobtam még egy csókot felé.

Elindult a csapat busza a reptér felé, én pedig haza vezettem. Már hiányzik, el se hiszem, pedig most ment el.

Szombat, a buliban

Francescaval megérkeztünk a klubba. A bárhoz vettük az irányt, kértünk pár italt majd az asztalunkhoz mentünk. Később csatlakozott hozzánk a pasija meg pár lány és fiú is a suliból. Beszélgettünk, ittunk és rengeteget táncoltunk. Amióta Asiaval vagyok nem jöttem el nagyon bulikba, kicsit hiányzott is, majd éreztem hogy rezeg a telefonom. Asia volt az, gyorsan fel is vettem.

- Szia Szépségem! - kiabáltam. Várj egy kicsit mindjárt kimegyek a levegőre. Mostmár hallasz rendesen? - kérdeztem.

- Szia Baby! Igen hallak. Jó a buli?

- Jó, csak kár hogy nem vagy itt. Most ébredtél?

- Igen, de honnan tudod?

- Csak a szexi reggeli rekedtes hangodból. - mosolyogtam.

- Jól pihentél?

- Nem igazán, még nem szoktam meg az időeltolódást, még kell legalább egy nap.

- Szegénykém.

- Na, de nem zavarlak tovább, érezd jól magad, csak szerettem volna hogy jól induljon a napom és ehhez a hangodat kellett halljam.

- Pfújjj de nyálas. - mondta Robin nevetve.

- Kapd be Robin! - mondtuk egyszerre.

- Szeretlek Szépségem!

- Én is téged Lexi! Szia!

- Szia! - köszöntem én is, majd visszamentem a többiekhez.

Táncoltunk tovább, majd valaki megkopodtatta a vállam, mire házranéztem.

- Hey Allie, hát Te mit keresel itt? - kérdeztem.

- Szia! Ennyire ne örülj!

- Jaj, bocsi csak meglepődtem.

- Semmi baj - mosolygott. Nem baj ha csatlakozom?

- Dehogy is, gyere. - mondtam.

Táncoltunk tovább, a többiek egyre fáradtabbak lettek, de én bírtam még így maradtam Allie-vel. Egyre közelebb jött hozzám, már éreztem a lehelletét a testemen, majd már a kezét is ami után meg akart csókolni, de én ellöktem magamtól.

- Allie, mi a f@sz van?

- Kívánlak Lexi, menjünk fel hozzám!

- Allie, nem megyek veled sehova. Nekem kapcsolatom van, ami nagyon fontos nekem.

- Mindenki tudja, hogy nem vagy a kapcsolatok híve. Neked mindenki csak szexre kell!

Betelt a pohár és arcon vágtam Allie-t.

- Ha tudni akarod már nem az vagyok aki voltam, megváltoztam és ezt Joannanak köszönhetem. Viszont nem tartozom neked magyarázattal, szóval hagyj elmenni és ne is gyere utánam.

Odamentem az asztalunkhoz, felvettem a táskámat és elindultam kifelé. Francesca a pasijával utánam jöttek, majd a srác elvitt minket a koleszba. Felmentünk, lezuhanyoztam és fáradtan az ágyba zuhantam, hamar el is aludtam.

Másnap reggel kicsit fájt a fejem mikor felébredtem, így megittam egy Aspirint. Megreggelizeltem, tanultam egy kicsit, később videochateltünk is Asiaval, jó volt látni. Elmeséltem neki mi történt tegnap,ami miatt kicsit féltékeny lett de megbeszéltünk mindent.
Délután csajos programot csináltunn Francescaval, elmentünk egy kicsit edzeni, majd masszázsra és szoláriumba. Jó volt vele lenni, kicsit elhanyagoltuk egymást amióta mindketten szerelmesek lettünk.
Visszafelé sétáltunk, amikor megszólítottak.

- Szia Lexi!

- Anya! Hát te mit keresel itt? - kérdeztem meglepetten.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 09, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Olaszországi kalandOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz