Joanna szemszöge
Fáradtan ébredtem, mert nagyon nehezen sikerült elaludnom annak ellenére, hogy Lexi mellett voltam. Nagyon felkavartak a történtek és sajnáltam, hogy ezt át kellett élnie, de mostmár mégjobban vigyázok rá, nem engedem hogy bármi baja essen.
Egy üzenet várt a telefonom mellett,Jó reggelt! Nem volt szívem felébreszteni így elmentem kiíratkozni a kollégiumból. Kérlek várj meg!
Csók, L.Még lustálkodtam egy kicsit az ágyban, közben böngésztem a közösségi oldalakat, majd frissítettem az állapotomat is, bár sajnos Lexit még nem jelöltem meg benne, hiszen a nagy nyilvánosság előtt nem publikus a kapcsolatunk illetve a szexualitásom sem,de ennek hamarosan véget szeretnék vetni. Viszont előtte a szüleimmel is szeretnék beszélni, sőt Lexit is magammal szeretném majd vinni ha megyek haza. Rettenetesen fontos lett ez a lány számomra, még magamat is megleptem ezzel.
Közben ahogy telt az idő, már a kulcs zörgésére lettem figyelmes, Lexi visszaért.- Szia! - mosolyogtam.
- Szia Szépségem! - lépett közelebb és lágyan megcsókolt.
- Az ilyen köszöntésekhez hamar hozzá tudok majd szokni. - nevettem.
- Vagy inkább megunod. - vágott közbe Lexi.
- Az ki van zárva! - húztam vissza magamhoz és újra megcsókoltam, s közben az ölembe ültettem és úgy folytattuk tovább a csók csatát.
Hírtelen valaki berontott a szobába, mi pedig elváltunk egymástól.
- Ohhh, sajnálom nem tudtam, hogy nem vagy egyedül. - kért bocsánatot a lány.
- Semmi gond Francesca. Mi a baj? - kérdezte Lexi.
- Hogy mi a baj? Ezt most komolyan kérdezed?! Kiköltözöl és ezt mástól kell megtudjam?
- Lányok én gyorsan lezuhanyzom, addig Ti beszéljétek meg ezt nyugodtan. - adtam egy apró csókot Lexi szájára majd elvonultam a fürdőbe.
Lexi szemszöge
- Annyira gyorsan történt minden, időm se volt szólni, de még én se hiszem el mi történt.
- Miért mi a baj? - kérdezte Francesca.
- Összeköltözöm Asia-val. - fülig ért a szám.
- Nem akarok beleszólni, de nem lesz ez egy kicsit korai? Alig ismeritek egymást.
- Tudom, nekünk is új lesz és őszinte is leszek, kicsit félek tőle, de ezt találtuk a helyes dolognak ebben a helyzetben.
- Ebben a helyzetben? Mi történt amiről én nem tudok?
Elmeséltem mindent barátnőmnek, aki szintén kiakadt a történteken.
- Valahogyan le kell buktatnunk, mert ez nonszensz. Mit gondol magáról ez a nő?! - fakadt ki mérgesen Francesca.
- Tudom, de semmi ötletem nincsen, viszont nem fogok belemenni ebbe a játékba. Emiatt szívni fogok, de nem érdekel.
- Asia hogy fogadta? - kérdezte
- Érthetően elég rosszul, de inkább magát hibáztatta, hogy nem volt mellettem. Ezért is találta ki, hogy költözzek hozzá, meg még kocsit is vesz, hogy ne kelljen busszal járnom.
- Jó fogás akkor a csajszi. - kacsintott.
- Héé, tudod hogy nem azért vagyok vele mert a pénze érdekel, pont leszarom mennyi pénze van. Őt szeretem és nem a pénztárcáját!
ESTÁS LEYENDO
Olaszországi kaland
RomanceEgy fiatal egyetemista lány, megtudja hogy kedvenc röplabdázója, a világ egyik legjobb feladója Joanna Wolosz a közelébe költözik, hiszen az olasz sztárcsapat a Conegliano játékosa lesz. Lexi mindent megtesz azért, hogy megismerje a játékost. Hogy...