Vihar a Paradicsomban

769 35 16
                                    

Annyira lassan telik ez a hét, nem bírom már sokáig, hogy csak telefonon és Skype-on beszélünk Asiaval. Rengeteget edzenek, nekem meg sok a tanulnivalóm.
A múltkori vizsgán is nem sokon múlt, hogy megbukjak, nem engedhetem meg ezt az utolsó évben meg méginkább nem. Bármennyire is rossz ez így mindkettőnknek túl kell éljük.
Pont a legcsodálatosabb nő zavarta meg gondolkodásomat.

- Szia Szépségem! - szóltam bele a kamerába.

- Szia Bébi! Eléggé nyúzottnak tűnsz, pihensz rendesen?

- Köszi a bókot - játszottam a sértődöttet.

- Tudod jól Lexi, hogy mindig jól nézel ki, de nem szeretném ha kidőlnél a fáradságtól és a nem alvástól.

- Ezt pont Te mondod! - mosolyogtam. Ma mennyit is edzettél?

- öhm - vakarta meg a tarkóját. Reggel volt egy 2 órás kondi, délután úsztam, majd volt egy másfél óra labdás edzés.

- Jesszus, ezt hogy bírod?

- Már megszoktam, hogy az alapozás eleje és vége ilyen. Lassan kezdődik a bajnokság,muszáj jó formában lennem.

- Te mindig jó vagy Szépségem.

- Na de mit szólnál ha hétvégén ismét együtt lennénk? - kérdezte mosolyogva. Kaptunk egy kis pihenőt.

- Én lennék a legboldogabb - válaszoltam óriási mosollyal az arcomon.

- Pénteken akkor érted megyek, elmegyünk vacsizni utána hétvégére meg kitalálunk valamit.

- Szuperül hangzik, bár én annak is örülnék ha csak a lakásodban lennénk. - kacsintottam.

- Mi járhat vajon Alexis Lombardo cuki kis fejecskéjében.

- Azt inkább ne akard megtudni. - nevettem. Majd megmutatom. - haraptam be az ajkamat.

- Te kis perverz - mosolygott.

- Szerinted tudnék csak melletted feküdni, amikor a barátnőm a legszexibb nő a földön?! Biztos, hogy nagyon tűrtőztetnem kellene magam.

Ismét jól eltelt az idő beszélgetés közben, de nem tehetek róla amikor vele vagyok vagy csak beszélgetünk, megszűnik a külvilág, csak mi vagyunk.

Kész kínzásnak éltem meg a napokat az egyetemen, ráadásul ma lesz óránk az új tanárnővel is. Nem tudom tényleg mit akar miben segítsek neki és miért pont én, de ma rákérdezek.

Francesca ült le mellém.

- Szia csajszi! Mizu?

- Szia! Várom már a hétvégét! - sóhajtottam.

- Azt én is. - mosolygott. Jössz Te is a buliba?

- Nem, dehogy is. Joanna értem jön pénteken és együtt töltjük a hétvégét. - mosolyogtam.

- Te fülig szerelmes vagy! - mondta.

- Ááá, nem is - ütöttem kicsit a vállába.

- Mondod Te, de csak rád kell nézni. Amint szóba kerül folyton vigyorogsz, csillog a szemed és utána csak róla tudsz beszélni. Ismerlek már Lexi, szóval ne akard bemesélni, hogy nem.

- Na jó, lehet. - mosolyogtam.

Becsapódott az ajtó, megérkezett Ms. Mills. Kezdetét vette az óra, de nagyon nem bírtam koncentrálni csak a közelgő hétvége járt a fejemben. Párszor összetalálkozott a tekintetem a tanárnőével, kezdem azt hinni bámul, de lehet csak beképzelem a dolgot.
Ma hála az égnek csak 1 óránk volt vele, nem tudom miért zavart az ha egy térben kell vele lennem, bár most minden tanárral ez a helyzet.

Olaszországi kalandDonde viven las historias. Descúbrelo ahora