Menekülés

895 48 2
                                    

Visszaértünk a szállásra, amint beértünk a szobába Allie az ajkaimnak esett,de én eltoltam magamtól.

- Héé mi a baj Lexi? - kérdezte.

- Sajnálom, ez most nekem nem megy.

- Az a lány az oka? - kérdezte.

- Ennyire látszik? - néztem a szemeibe.

- Amióta találkoztatok azóta csendben vagy, szóval igen észrevehető. - mosolygott. Tetszik?

- Igen, de úgyis elcsesztem.

- Ez nem biztos, csak meg kell beszélnetek!

- Nem hiszem, hogy lesz rá alkalom, de mindegy hagyjuk is! Inkább elmegyek letusolni.

Kikerestem a bőröndből a pizsamámat, fehérneműt és a krémeimet és bevonultam a fürdőbe.
Mire elvégeztem az esti rutinomat, Allie elterülve feküdt az ágyon, elaludt.
Nem volt szívem felébreszteni, így csak betakartam és bebújtam mellé az ágyba, hamar elnyomott engem is az álom, de ezt a bornak köszönhetem.

Reggel mire felébredtem Allie sehol sem volt, kikászálódtam az ágyból és kávét készítettem magamnak, amikor meghallottam hogy nyílik a fürdő ajtaja és Allie lép ki onnan egy szál törölközőben.
Mit ne mondjak uralkodni kellett magamon, hogy ne essek neki, hiszen baromira hiányzik a szex és Allie nagyon is jó nő ráadásul nagyon is érti a dolgát az ágyban.

- Hahó még alszol? - kérdezte mosolyogva.

- Jaj bocsi nem, csak elgondolkoztam.

- Azt észrevettem! - nevetett. Készen állsz?

- Ha ezt megiszom - emeltem fel a pohár kávémat - akkor igen. - mosolyogtam.

Nemsokkal később készen is álltunk a mai túránkhoz. Egész nap felfedeztük a környéket ami rettenetesen szép volt és ezt a napot megkoronázta a látvány ami a tónál fogadott minket.

 Egész nap felfedeztük a környéket ami rettenetesen szép volt és ezt a napot megkoronázta a látvány ami a tónál fogadott minket

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


- Ezért megérte, gyönyörű. - mondta Allie.

- Igen, gyere üljünk le és pihenjünk egy kicsit.

Nem szóltunk egymáshoz, csak élveztük a látványt és a pihenést.
Egyszer csak rezgett a telefonom, megnéztem ki az.
Asia volt, nem mertem megnézni mit írt, csak fogtam kezemben a telefont.

- Ha nem nézed meg mit írt, sosem tudod meg mit akar. - mondta Allie.

- Igazad van. - sóhajtottam és feloldottam a telefonom.

AsiaWolosz: Sajnálom, holnapra közbejött valami nem érek rá és nem tudom mikor lesz a közeljövőben ilyen alkalom.

Mostmár biztos vagyok benne hogy elcsesztem. Nem is írtam vissza, nem tudom mit is írhattam volna. Lezártam a telefonom és visszaraktam a táskámba. El kell őt felejtenem és erre pont jó lesz Allie.
Megfogtam a kezét és felhúztam.

- Gyere menjünk!

- Héé hova sietsz? - kérdezte meglepetten.

- Menjünk vissza! - mondtam.

- Csak nem randid lesz? - kérdezte.

- Dehogyis, csak szexelni akarok! - válaszoltam.

- Mi van? - állt meg.

Visszafordultam hozzá és vadul csókolni kezdtem az ajkait, de ő eltolt magától.

- Ez szerinted most jó ötlet? Ne hozz hirtelen döntéseket, mert a végén megbánod!

- Nem fogom és ez csak szex, nem jelent semmit! Már ha ez neked megfelel!

Közelebb húzott magához és megcsókolt, beleharaptam ajkába.

- Akkor ezt igennek veszem. - mondtam vágyakozva.

Miután visszaértünk a szobánkba egymásnak estünk, hamar lekerültek rólunk a ruhadarabok és elfeledkeztünk egymásban, azt sem tudom hányszor értünk a csúcsra de biztos, hogy hajnalban aludtunk el.

Az ébresztőre ébredtünk, mert Allie beállította mive tudta, hogy a tegnapi éjszaka után biztos nem kelnénk fel időben. Igaza volt, hiszen morcosan keltem fel és a párnába dünnyögtem, hogy még aludni akarok.
Éreztem, ahogy Allie közelebb bújik és belepuszil a nyakamba.

- Pedig fel kellene ébredned, 1 óra múlva le kell adjuk a kulcsot.

Felé fordultam és megcsókolt, akartam, beindított azzal a puszival.
Követelőzve csókoltam és simogattam az oldalát.

- Az előbb még aludni akartál, nem? - nevetett.

- Akkor még nem indítottál be. - csúsztattam lejjebb a kezem.

- De el fogunk késni. - nyögte két sóhaj között.

- Azt mondtad van egy óránk. - közben belécsúsztattam két ujjamat is, mire ő hangosan felnyögött. Tudtam, hogy Te is akarod. - húztam perverz mosolyra a számat.

A reggeli gyors szex után sietve pakolunk össze, majd indultunk is le a recepcióra leadni a kulcsot.

Hazafelé vezető úton én bealudtam, eléggé fárasztó volt az este és a reggel is,Allie a kolesz előtt ébresztett fel.

- Ébresztő hétalvó! - simogatta meg az arcom.

- Végig aludtam? - kérdeztem rekedtes hangon.

- Igen. - mosolygott és közben ki is szállt a kocsiból. Kivette a csomagomat és a kezembe adta.

- Egy élmény volt Miss Lombardo. - mosolygott.

- De még milyen! - nevettem. Mit szólnál ha nem lenne most itt vége?

- Mire gondolsz? - kérdezte meglepetten.

- Úgyis csak unatkoznék bent a koliban, veled igazán el tudnám baszni az időt - közben végighúztam lassan az ujjam a mellkasán - szó szerint.

- Unaloműzőnek jó vagyok?

- A legjobb - súgtam a fülébe.

Mindig is el tudtam érni a céljaimat, ez most sem volt másképp hiszen hamar igent mondott. Felvittem a bőröndömet és egy kisebb táskába pakoltam pár cuccot holnapra majd indultam is vissza a kocsihoz.
Az egész vasárnapot Allievel töltöttem.

Hey guys!
Itt is az új rész, remélem tetszik. Írjatok nyugodtan ha van kérdésetek akár privátban is vagy csak ha beszélgetni akartok akkor is itt vagyok 😉, de a kommenteket is szívesen olvasom!
Szerintetek Joanna mit érez? Allie vajon megelégszik a szex-szel?

Lehet még ma érkezik a folytatás, de holnap biztosan!

Xoxo,
Sophie

Olaszországi kalandDonde viven las historias. Descúbrelo ahora