Új tanár a fedélzeten

786 37 2
                                    

Rossz volt, hogy elment Asia, de tényleg tanulnom kellett még. Viszont annak, hogy találkoztunk nagyon örültem, jó volt vele lenni ha csak egy kicsit is.
Izgultam érte, hiszen ma mondja el a csapattársainak, hogy van egy barátnője és hogy biszex,remélem jól fogják ezt fogadni nem lenne jó ha kiközösítenék őt emiatt.
Sajnos nem mindenki olyan elfogadó, pedig azok az emberek akik a saját nemükhöz (is) vonzódnak is ugyan olyan emberek mint bárki más, mindenki megérdemli a boldogságot az meg, hogy ő kivel boldog az a magánügye.

Tanulás közben gyorsan letusoltam, majd ettem is majd folytattam a tananyag olvasását. Joanna írt, hogy megérkezett,majd ha túl van a vallomásán jelentkezik.
Francesca is írt, hogy lecserélték az egyik tanárunkat és valami nőt fogunk kapni helyette, de sok jót nem hallott róla.

- De jó, hogy jön valami boszorkány utolsó évre, hogy megkeserítse az életünket. Miért kell mindig megszívatni minket? - kérdeztem magamtól,majd inkább visszafordultam a könyvhöz.

Még tanultam majd másfél órát, amikor feladtam ennyi elég volt, becsaptam a könyvet.
Csörgött is a telefonom.

- Szia Szépségem! - köszöntem bele.

- Szia Baby! Hogy állsz? - kérdezte.

- Most csaptam be a könyvet, már fáj a fejem a sok tanulástól.

- Akkor pihenned kell! - mondta.

- Majd fogok, de most mesélj! Hogy ment?

- Minden rendben volt, jól fogadták a lányok. Senki sem akadt ki, aminek nagyon örülök. - sóhajtott.

- Ez nagyon jó,örülök hogy jól alakult. Kicsit féltettelek!

- Miért? - kérdezte meglepődve.

- Mert nem olyan könnyű ezzel a dologgal, csak úgy előállni. Ráadásul csak 2 napja vagyunk együtt, ami idő alatt lássuk be elég sokminden történt. - mosolyogtam.

- Nem bánok semmit,az elmúlt napokból. A lányok meg megérdemlik, hogy tudják ezt!

Még elég sokat beszélgettünk, de miután hallotta rajtam Asia hogy majd elalszom letettük a telefont.
Lényegében én rögtön el is aludtam.

Az új tanárnő szemszöge

Felkértek, hogy tanítsam a végzős osztályt az egyetemen, mert az előző tanárnő egészségi állapota romlott így már nem bírta vállalni a tanítást. Elvállaltam, hiszen csak heti 2 napról volt szó belefért az időmbe.
Mellesleg hátha találok valami szexi lányt is, az egyetemen az ilyen könnyen megy.
Hamar odaértem az egyetemre, bementem a tanáriba lepakoltam a holmijaimat majd az igazgatóhoz mentem felvilágosításért a diákokról, illetve hogy hol is tartottak a tananyagban.
Megkaptam minden információt, majd el is indultam az előadó felé ahol előkészítettem az órához pár dolgot.
A diákok sorban jöttek befelé, amikor megakadt a szemem az egyik lányon.
Gyönyörű szemei, vörös haja és formás alakja van, illedelmesen köszönt majd elfogalta a helyét.
Miután mindenki megérkezett, bemutatkoztam.

- Sziasztok! Regina Mills vagyok, nyugodtan tegezzetek, mert utálom ha magáznak. - mosolyogtam.
Nos akkor kezdjünk bele.

Három órám volt az osztállyal, sokszor néztem a lányra, nem bírtam levenni róla a szemem. Meg akartam ismerni,ki kell találjak valamit.

Alexis szemszöge

Baromira nem vártam a reggelt, már korán az új tanárral lesz óránk ráadásul rögtön három majd jön a vizsga. Nem elég, hogy a vizsga miatt parázok, de még az új tanár miatt is aggódnom kell.
Bementem az előadóba, ahol már a nő várt minket.
Így elsőre pozitívan csalódtam, mert jól nézett ki. Azt kell mondjam, ha nem lenne Asia még talán rá is hajtanék, de szerencsére ott van nekem a világ legcsodálatosabb nője aki nem mellékesen a barátnőm. Erre a gondolatra elmolyogtam magam, bár pont a tanárnőre néztem.
Hamar eltelt ez a három óra, nem volt semmi extra történés, senkit nem akart megszivatni vagy csak még a jófej tanár látszatát kelti.
Mikor mentem ki megszólított.

- Elnézést, maradnál egy percre?

- Igen tanárnő. - léptem vissza.

- Regina kérlek!

- Jaj, el is felejtettem. - mosolyogtam.

- Nos... Elnézést nem tudom a neved.

- Alexis Lombardo,de mindenki csak Lexinek hív.

- Rendben Lexi. A segítségedet szeretném kérni, hogy eddig mit vettetek át a másik tanárnővel. Valamint lenne egy prezentáció amit el szeretnék majd készíteni Nektek, viszont kellene a segítség. Tudnál segíteni?

- Nem tudom miben is tudnék segíteni, de benne vagyok. - majd elmeséltem hol is tartottunk.
Uh elnézést, most rohannom kell, mindjárt kezdődik a vizsgám. - majd kirohantam.

Nagyon nem értettem mit is akar ez a nő, de nem volt időm ezen rágódni mert jött a kivégzésem ideje.

Olaszországi kalandTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon