Épp filmet néztünk amikor megszólalt Asia telefonja. Gyorsan beszélt valakivel majd megfogta a táskáját.
- Velem jössz? - kérdezte.
- Mégis hova? - néztem rá kérdőn.
- Be kell menjek a Palaverdébe, vár a menedzserem és a klub elnöke.
- Baj van? - mostmár ijedt volt a tekintetem.
- Nincs semmi gond, csak be szeretném jelenteni a kapcsolatunkat és ezzel vállalni a nyilvánosság előtt a szexualitásomat. Emiatt kell bemenjek,hogy ezt megbeszéljük.
- Nem is olyan rég mondtam neked, hogy mindig melletted leszek, szóval megyek. Meg nincs is kedvem egyedül itt lenni.
- Okés. Akkor menjünk.
Hamar odaértünk a csarnokhoz, Joanna leparkolt majd mentünk is be egyenesen az elnök irodájához.
A barátnőm határozottan bekopogott, majd miután megkapta az engedélyt be is nyitott.- Ciao Asia! - nézett ránk a középkorú férfi.
- Piero, ő itt a barátnőm Lexi. - mutatott be minket egymásnak.
- Örülök, hogy megismerhetem. - nyújtott kezet.
- Köszönöm, örülök a találkozásnak.
- Foglaljatok helyet, amíg a menedzsered nem érkezik meg. Majd utána Ms. Lombardo ha nem probléma kifáradna kérem.
- Természetesen. - mosolyogtam, bár nem igazán örültem neki, szerettem volna Joannaval lenni.
Pár perccel később nyílt is az ajtó, megérkezett a menedzser. Át is adtam neki a helyemet, megszorítottam Asia kezét majd kimentem.
Elsétáltam a büfébe, ittam egy kávét közben próbáltam elterelni a figyelmemet arról, hogy a barátnőm egy nagyon fontos dolgot beszél meg éppen ami akár befolyásolhatja is a karrierjét vagy akár a megítélését. Lehet túlaggódom az egészet, de nem szeretném tényleg ha hátránya lenne abból, hogy velem van és megteszi ezt a bejelentést.
Gondolataimat egy ismerős hang zavarta meg.- Szia Lexi! Hát Te? - kérdezte Robin.
- Szia! - köszöntem. Várom Asiat.
- Miért Ő hol van? Nem úgy volt, hogy ma nem jön edzésre?
- Így volt, de most épp az elnöknél van megbeszélésen a menedzserével.
- Valami probléma van? Elég idegesnek tűnsz.
- Nem tudom... Be akarja jelenteni a kapcsolatunkat, emiatt van ez a megbeszélés.
- Ez miért lenne probléma?
- Számomra nem az, sőt örülök neki, de nem biztos hogy mindenkinek tetszeni fog.
- Lexi, sosem tudsz mindenkinek megfelelni, de ne is akarj. Csak azoknak a véleményére adj akik fontosak neked és Te is nekik. Mert ha folyton azon görcsölsz, hogy mindenkinek megfelelj sosem leszel boldog.
- Tudom, csak...
- Hidd el ha nem lennél fontos neki, akkor nem kért volna meg hogy költözz hozzá, de nem is intézné azt, hogy bejelentse a világnak a kapcsolatotokat. - vágott a szavamba Robin.
- Igazad van tudom, csak ez akkor is nagy dolog,féltem őt.
- Olyan mint egy szikla, bár belülről elég puhány. - nevetett amitől nekem is nevetnem kellett. Van valami ötletetek a tanárnőd ellen?
- Mindent tudsz? - kérdeztem.
- Felhívott reggel, elmondott mindent. Sajnálom, hogy ez történt.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olaszországi kaland
RomantizmEgy fiatal egyetemista lány, megtudja hogy kedvenc röplabdázója, a világ egyik legjobb feladója Joanna Wolosz a közelébe költözik, hiszen az olasz sztárcsapat a Conegliano játékosa lesz. Lexi mindent megtesz azért, hogy megismerje a játékost. Hogy...