Znate li kako je to kada vanzemaljac u drustvu u kojem boravite? Ne znate? To je osjecaj koji ne zelite iskusiti i ako ne znate kako je to onda ste takvi sretnici. Znate li kako je to kada nigdje ne pripadate? Znate li kako to kada vas jedan vas roditelj prezire, mrzi i zeli vam ono najgore? Znate li kako je to kada inate drugog roditelja koji je normalan i cak vas voli, ali be razumije vas? Ne može vas shvatiti? Slusa vas, ali ne cuje. Gleda sto se dogada, ali ne vidi. Osjeca, ali ne poduzima nista. Znate li kako je to kada vas netko prezire iz dubine njegova bica? Znate li kako je to kada ste visak u vlastitoj obitelji? Znate li kako je to kada ne pripadate nijednoj skupini? Druzute se s ljudima, ali ne pripadate nigdje. Znate li kako je to kada nemate srece u ljubavi? Kada ste uvjereni da ljubav nije za vas? Kada ste svjesni da niste vrijedni ljubavi? Kada ste svjesni da nitko ne moze voljeti pokvarenu osobu? Znate li kako je to kada ste pokvareni, ali zelite biti popravljeni, samo vas se ne moze popraviti? Znate li kako je to kada mrzite sami sebe? Kada mrzute svoju pojavu? Kada se gadite sami sebi? Kada biste si najrade iscupali srce? Kada biste najrade umrli? Znate li kako je biti sucidalan? Kada zelite sami sebi smrt, ali ne mozete si oduzeti zivot, jer sto ce biti s onima koji vas navodno vole? Znate li kako je to kada u ocima ljudi do kojih vam je stalo vidite razocaranje, prijezir, gadanje, bijes, mrznju i osudu? Kada su vasi snovi isuvise nerealni? Kada umirete polako iznutra, a nitko to ne vidi? Znate li kako je to kada ste hodajuci mrtvac i jedino sto zelite je da umrete i da vas nitko vise ne mora gledati? Kada mrzite cinjenicu sto ste zivi? Kada vas nitko ne zeli razumijeti? Kada se svi oko vas pretvaraju? Kada vas netko nazove kopiletom? Kada vas netko optuzi da ste mu upropastili zivot? Kada vas ljudi nazivaju lijenim, ali vi zapravo se utapate, a pokusavate ne udaviti se? Kada se uspavljujete suzama i uvjerenjima da bi svima bilo bolje bez vas? Znate li kako je to biti nezeljen? Znate li kako je to kada vam ljudi konstantno pronalaze mane i isticu ih? Znate li kako je truditi se oko nekoga i ne dobiti nista zauzvrat? Znate li kako je to kada zelite postici mnogo, ali nemate ni snage ustati iz kreveta? Kada pozelite da vas netko otme i ubije ili da vas netko pregazi? Kada vam je glazba jedini izlaz iz svega? Kada vise ne uzivate u stvarima u kojima ste nekoc uzivali? Kada ljudi u vama vide ono sto im pokazujete, ali zapravo zelite da netko prepozna taj krik dok se utapate? Kada zelite pomoc, ali vam nitko ne zeli pomoci? Kada gledati druge sretne oko sebe i shvacate da ne pripadate tamo? Kada brinete hocete li se osramotiti? Kada ne znate prihvatiti kompliment? Kada ne mozete povjerovati da je nekome zaista stalo? Kada shvatite da vas nitko ne treba? Znate li kako je to kada vas netko pogleda u oci i kaze vam da je svjestan da ste mrtvi odredeno vrijeme, ali nema bas nikakvu namjeru spasiti vas? Kada vam kaze da umrete jer vas nitko ne voli i jer vas nitko ne treba? Znate li kako je to kada se nigdje ne pronalazite? Kada se osjecate kao teret drugima? Kada biste zeljeli vristati, ali to nije opcija? Kada u gluho doba noci lezite u krevetu s glavom u jastuku i tiho jecate jer vas nitko ne smije vidjeti? Kada pocinjete skrivati svoje osjecaje? Kada se pocnete zatvarati? Kada pocnete graditi svoj zid i oklop? Kada je vas oklop jedina stvar koja vas odrzava zivima? Kada vam vise nista ne donosi zadovoljstvo? Kada je jedina osoba kojoj ste vjerovali i koja vas je uistinu voljela mrtva? Kada slusate sve one ruzne rijeci upucene vama bez glasa jer onaj koji vam ih upucuje je stariji i morate ga postovati? Kada nemate glasa reci sto vam je jer nitko nebi razumio? Ionako nikoga nije briga, zar ne? Kada ste svjesni da sada nestanete nitko nebi primjetio? Kada ste svjesni da sada umrete svi bi vas preboljeli za dan ako i toliko? Kada zekite srecu drugima, ali vi je nemate? Kada zelite sretan zivot za druge, ali ste svjesni da ga vi nikada necete imati? Kada vam kazu da ce sve biti uredu, ali vi znate da nece biti sve uredu? Kada vam kazu da ce doci bolji dani, ali im opet ne vjerujete jer za vas nema boljih dana? Kada zelite silno uspjeti u necemu, ali vas vas mozak sabotira? Kada vase misli upravljaju vama? Kada vam glasic unutar vas govori kako vas nitko ne voli i ne treba? Znate li kako je to? Ne znate? Onda ste pravi sretnici, jer ja znam. Ja sam dijete depresije i anksioznosti. Dijete teske proslosti koje nosi svakodnevno osmijeh na licu, ali nikada nije sretno. Dijete koje zeli drugima srecu, ali za sebe ne vidi tu srecu. Dijete koje drugima zeli najbolje, a sebi najgore. Dijete koje misli kako ce smrt sve olaksati, ali ipak ostaje zivo jer ne zeli povrijediti navodne ljude koji je navodno vole. Ja sam dijete koje je nezeljeno i koje je smetnja. Dijete koje se nocima uspavljalo suzama, strahom i suicidalnim mislima. Ja sam dijete koje ne vidi svoju buducnost. Ne vidim sebe ni za mjesec dana kamo li za deset godina. Dijete koje je nazivano glupim, gluhim, nesposobnim, brzopletim, drogerasom, kurvom i slicnim pogrdnim rijecima. Ja sam dijetw moderne generacije koja je naoredna i trebalo bi biti sretno. Ja sam dijete moderne generacije gdje dijete ne moze biti pod stresom jer nema razloga za to. Ja sam dijete moderne generacije koje nikada nece znati kakav je to osjecaj biti voljen.
***
Draga moja ekipica, koja me prati na svakoj knjizi, započela sam s nečim novim.Ova knjiga nije kao ostale na koji ste navikli. Ovo je Svaštara. Svaštara će vam dati uvid u moj mali svijet, u ovaj moj ludi mozak. Objavljivat ću sve što mi se čini dovoljno dobrim i kada budem imala inspiracije i vremena, ipak su mi obične knjige prioritet. Ovo je na neka vrsta ispušnog ventila za mene.
Valjda vam neće biti previše dosadno.
M.
YOU ARE READING
Svaštara
RandomZavirite malo u svijet ove lude ;) #1 in depression - 4.7.2019 #1 in teenage - 4.7.2019. #2 in family - 4.7.2019. #2 in problem - 4.7.2019. #2 in happiness - 16.11.2019.