NISTE SAMI!!!!

52 6 30
                                    

Ovaj nastavak posvetit ću jednoj predivnoj i hrabroj osobi - 17kYlieJ04 i naravno svima mojim borcima ovdje, šaljem vam svima jedan veliki zagrljaj i pusu!

***

Svi mi se borimo s nekim demonima, zar ne? Ali depresija, anksioznost, shizofrenija, PTSP, traume iz djetinjstva, fobije, bipolarni poremecaj, napadi panike, OKP, ADHD, bulimija, anoreksija, ovisnosti su psihičke bolesti koje nam oduzimaju ono najbolje od života, od mladosti.

Ja se osobno najviše i najduže borim s depresijom i anksioznosti kao i s traumama iz djetinjstva -toliko da sam sagradila zidove oko svojega srca i ne puštam nikoga unutra, ne vjerujem nikome i vrlo često odgurujem ljude od sebe. Postoje vrlo dobri i kvalitetni internet testovi kojima možete provjeriti imate li neki od ovih gore navedenih problema. Ja sam rješavala neke ispite i ispada da imam srednju razinu ADHD-a i umjerenu razinu BPD-a.

Prije svega ću vam objasniti svaki od ovih pojmova ukoliko ih ne razumijete, ako već znate možete preskočiti ovaj dio.

Shizofrenija: Shizofrenija pogađa oko 24 milijuna ljudi diljem svijeta, vrsta je to psihotičnog, kroničnog duševnog poremećaja.  Shizofrenija se javlja krajem adolescencije, kod muškaraca najčešće oko osamnaeste godine a kod žena oko dvadeset pete godine.  Također je dokazana nasljednost sklonosti razvoja te bolesti, tako da se kad postoji shizofreni poremećaj u bliskom srodstvu vjerojatnost nastupa shizofrenije višestruko povećava.

Anksioznost: Baš kao i kod shizofrenije ovo stanje se može naslijediti, tvrdi Dr. Patricia A. Farrell, psiholog. Neki od simptoma su život u stresu, osjećaj izoliranosti i manjak samopouzdanja. Iako ne vrijedi za sve, ali ovo stanje često vodi do neke vrste ovisnosti. Ako imate ovaj problem, obavezno se obratite terapeutu. 


Depresija: Depresija je bolest koju karakteriziraju poremećaji raspoloženja.Simptomi depresije su dugotrajna tuga, nesposobnost uživanja u ranije ugodnim stvarima ili aktivnostima i duševna bol. Rizik od razvoja depresije se povećava sa stresom, traumatskim životnim događajima, fizičkim bolestima... Kod nekih osoba postoji i genetska, urođena predispozicija za razvoj depresije.

Bipolarni poremećaj: Bipolarni poremećaj spada u skupinu poremećaja raspoloženja, a to su duševni poremećaji u kojima se osnovne psihopatološke promjene odvijaju na razini raspoloženja, ali događaju se i druge promjene u psihičkim i fizičkim funkcijama. Raspoloženje može biti stalna vožnja od sretnog do tužnog. Psihijatar, dr. Shah, profesor na sveučilištu Columbia navodi kako su osobe kod kojih u bližoj obitelji netko pati od ovog poremećaja imaju veće šanse za razvoj istog. 

Opsesivno kompulzivni poremećaj: "Opsesivno kompulzivni poremećaj karakteriziraju ponavljajuće i perzistentne misli i predodžbe (opsesije) koje osoba doživljava kao nametnute i neprimjerene i koje izazivaju intenzivan osjeća neugode i anksioznosti.", pojasnila je Ivona Mladina, dipl. psiholog, prof. psihologije za portal Ordinacija.hr, a i ovo stanje može biti nasljedno.

ADHD: Poremećaj pažnje s hiperaktivnošću, poznat i kao ADHD (od engl. Attention Deficit Hyperactivity Disorder), jedan je od najčešćih neurorazvojnih poremećaja dječje i adolescentne dobi. Uzrok poremećaja još nije do kraja razjašnjen. Hiperaktivnost najvjerojatnije uzrokuje kombinacija genetskih, neuroloških, biokemijskih i čimbenika iz okoline. 

SvaštaraWhere stories live. Discover now