Kao što i sami znate došao je kraj još jedne godine. Ne vjerujem koliko je zapravo brzo proletjela. Kao da sam jučer slavila 2019. Svaka godina nas nešto nauči, svaka godina nas stavi na neki novi test, svaka godina nam nešto pruži, ali i uzme. Zato se želim zahvaliti 2019. na nekoliko stvari.
- Hvala što si bila toliko teška godina da nisam bila sigurna hoću li preživjeti. Sada barem znam da sam k'o kamen. ;)
- Hvala što si me naučila da nijedna bol, tuga, patnja i suze nisu trajni.
- Hvala što si me naučila cijeniti ono što imam.
- Hvala što si me naučila da je ljubaznost ključ mnogih stvari.
- Hvala što si me naučila da nemaju svi isto srce kao i ja.
- Hvala što si me natjerala milijun puta na suze jer sada barem znam kako izbjeći te situacije.
- Hvala što si mi otvorila oči uz mnoge stvari.
- Hvala što si iz mog života izbacila ljude kojima nije bilo mjesto tu.
- Hvala što si me zbližila s osobama koje u prošloj godini ni nisam znala, a sada mi je teško zamisliti i jedan dan bez njih.
- Hvala što si me naučila da vjerujem Bogu i da ne propitkujem njegovo djelovanje.
- Hvala što si me naučila da ljudi neće napraviti za mene ono što bi ja za njih napravila.
- Hvala što si me naučila da se oslanjam na sebe jer je to ključ do osamostaljenja i uspjeha.
- Hvala što si me naučila cijeniti to što hodam, što vidim, što dišem, što se smijem i plačem.
- Hvala što si me naučila da kada padnem trebam ustati.
- Hvala što si me naučila da čak i kada se osjećam grozno trebam ustati i biti najbolja verzija sebe.
- Hvala što si mi otvorila pogled u novim stvarima i hobijima.
- Hvala ti što si mi donijela nove poznanike ovdje na Wattu i nove uspjehe.
- Hvala što sam imala priliku doživjeti moje malo čudo koje će u 2020. imati prvi rođendan.
- Hvala ti što si mi donijela snove s mojim didom, sada znam gdje je i da je sretan i dobro.
- Hvala ti što i dalje imam prijatelje kojima mogu povjeriti i svoj život.
- Hvala ti jer sam otkrila svoju ljubav prema crtanju zgrada i unutrašnjosti objekata.
- Hvala ti jer sam nadoknadila i izgubila sate sna.
- Hvala ti jer si me naučila da ne mogu biti kampanjac.
- Hvala jer si me naučila da volim sebe i tko sam.
- Hvala jer si me naučila da budem ponosna na sebe bez obzira na sve.
- Hvala jer si me naučila da sam 'ja' moj glavni prioritet.
- Hvala jer si me naučila da je ljepota prolazna, ali dobro srce nije.
- Hvala što si me promijenila.
- Hvala što si me naučila da je okej imati loš dan i da je okej potražiti pomoć.
- Hvala što si me učinila jačom.
- Hvala što si me naučila kako da pazim na sebe i svoje psih. i fiz. zdravlje.
- Hvala ti što si bila najteža i najnemilosrdnija godina u mom životu.
- Hvala ti jer si isto tako bila godina gubitaka, boli, tuge, patnje, ali i sreće, novih lekcija, novih ljudi, novih spoznaja i vidika.
Na kraju želim se zahvaliti svima vama na predivnoj godini. Bez vas ova godina na Wattu nebi bila ista. Ja nebi bila ista. Želim vam svima sve najbolje u ovoj 2020. godini. 2019. godina je posljednja godina u ovom desetljeću. Završli smo desetljeće svega i svačega baš kao i još jednu godinu u nizu. Želim vam zdravlja, radosti, mira, veselja, iskrenih prijatelja, iskrenih ljubavi, uspjeha, boljeg psih. i fiz. zdravlja, više optimizma i svega što poželite. Ali isto tako vam želim i one loše stvari, ne jer sam zla osoba ili nešto tako, jer bez loših stvari nebi bilo ni onih dobrih, nebi znali cijeniti ono dobro. Zato vam želim sve i svašta u ovoj nadolazećoj godini. Čuvajte se večeras i lijepo se provedite. Neka ova 2020. bude najbolja godina za sve nas. Neka ovo novo desetljeće bude dva puta bolje od prethodnog. A mi se vidimo u 2020., ovdje u Svaštari. Do tada 'đenja. ♡
P.S. danas će izaći prvi nastavak JG po planu i možda novi nastavak SDSD pa ću vam još tamo poželjeti sve najbolje.
Vaša M.
YOU ARE READING
Svaštara
RandomZavirite malo u svijet ove lude ;) #1 in depression - 4.7.2019 #1 in teenage - 4.7.2019. #2 in family - 4.7.2019. #2 in problem - 4.7.2019. #2 in happiness - 16.11.2019.