Well, subota je - 22.02.'20.
Kako ste mi vi? Kako je život?
Ja sam... iskreno nemam pojma kako sam. Trenutno sam u situaciji gdje nisam sigurna jesam li sretna, ljuta, tužna, razočarana ili nešto peto. Mix sam različitih emocija i ličnosti.
Nemam pojma koja je moja budućnost na Wattpadu. Mislila sam da je to moja glavna strast - moje pisanje - da je to nešto što bi mogla raditi cijeli život... ali sada... zaista nemam pojma. Ovo je tako čudna faza - nemam pojma je li mi mjesto na Wattpadu, trebam li uopće biti ovdje, nastaviti pisati... čita li itko ove moje gluposti? Stvarno se divim piscima ovdje na Wattpadu koji su postigli nešto - izdali su svoju knjigu. Stvarno više ne znam što da mislim i radim...
Za godinu i dva mjeseca morat ću znati što i tko želim biti. Morat ću znati što želim da bude moja karijera sve dok ne odem u mirovinu. Morat ću znati što je moja strast i što želim raditi svaki dan bez osjećaja stresa, frustracije, žaljenja i ostalih negativnih emocija. Za godinu i dva mjeseca bit ću odrasla osoba koja više neće imati mamu i tatu da brinu o njoj. Bit ću odrasla osoba koja mora znati što želi i dati sve od sebe da to dobije.
Problem je u tome što ne znam tko sam, kao i većina tinejdžera danas. Ne znam tko sam, tko želim postati, što želim raditi i postići. Imam ja talente, nikada ih nebi zanijekala, ali koji od njih je zaista moja prva strast? Nemam pojma.
U svakom slučaju život će se nastaviti isto kako će se naš planet nastaviti okretati. Moj svijet možda sada stoji na mjestu, ali nadam se da ću jednom uspjeti ostvariti što želim.
Prije nego li završim s ovim čudnim nastavkom, imam pitanje za vas i trebam iskren odgovor - Smatrate li da trebam nastaviti svoj rad na Wattpadu? Ima li to smisla?
Oh da, moram vam pokazati nove nokte koje sam jučer napravila.
What do you think?
Uživajte u ostatku subote i vikenda.
Voli vas vaša
M.
YOU ARE READING
Svaštara
RandomZavirite malo u svijet ove lude ;) #1 in depression - 4.7.2019 #1 in teenage - 4.7.2019. #2 in family - 4.7.2019. #2 in problem - 4.7.2019. #2 in happiness - 16.11.2019.