Budućoj meni,
ne znam kako izgleda tvoj život sada i hoćeš li ikada zapravo pročitati ovo, ali neka napisat ću ja ovo pismo. Znaš u ovom trenutku, dok pišem ovo pismo, imam šesnaest godina - za dva mjeseca sedamnaest. U prošlosti si prošla puno toga, možda čak i previše s obzirom na tvoje godine. Ali mogu ti reći jednu stvar- ponosna sam na ono što si postigla do sada. Preživjela si ono što je drugima nemoguće, izdržala si svaku bol, tugu, osamljenost, svaku suzu si sakrila i pretvorila u snagu. Nikada nisi odustajala, iznova si uspijevala pronaći razlog da nastaviš dalje. Čini se da se ta tvoja tvrdoglavost ipak isplati.
Iako ljudi ne razumiju kroz što si prošla i kroz što prolaziš i dalje si ostala ti - djevojka velikog srca, koja oprašta, ali ne zaboravlja. Koja voli svim srcem i koja je uvijek spremna pomoći. Ma koliko lošeg ti drugi ljudi uradili, ostani baš takva kakva jesi. Ne znam što ti je budućnost donijela. Ne znam koji si fakultet upisala, jesi li upoznala nove ljude, jesi li se snašla, jesi li već diplomirala, jesi li pronašla posao u struci, jesi li pronašla divnog dečka, jesi li se zaručila, jesi li se udala, jesi li trudna, jesi li rodila? Ništa od toga ne znam, ali znam da si spremna na izazove koje ti život stavlja na put. Nikada nemoj prestati biti ti jer te je život malo poljuljao. Budi ustrajna. Ne odustaj. Gdje god da si, znam da ti to možeš.
S ljubavlju,
sadašnja ti/stara ti.
YOU ARE READING
Svaštara
RandomZavirite malo u svijet ove lude ;) #1 in depression - 4.7.2019 #1 in teenage - 4.7.2019. #2 in family - 4.7.2019. #2 in problem - 4.7.2019. #2 in happiness - 16.11.2019.