Gdje li je ta savršena ljubav iz knjiga i filmova? Gdje je taj dečko koji je spreman obići cijeli svijet da nas vidi samo na dvije minute? Gdje je ta iskrena ljubav i obožavanje u očima? Gdje je ta strpljivost i poštovanje? Gdje su ti osjećaji? Gdje? Nema ih. Ne postoji savršeni princ na bijelom konju koji će nas probuditi iz noćen more samo jednim poljupcem. Vjerujete li u ljubav na prvi pogled? A u ljubav?
Ja iskreno ne vjerujem u ljubav na prvi pogled, nekako mi je previše klišej i neiskreno. Mogu ja na pravi pogled osjetiti neku privlačnost, ali sigurno ne i ljubav. Osobe koje tvrde da su se zaljubile na prvi pogled su glupe. To iskreno ne postoji. Jest da je to samo moje mišljenje, ali ne vjerujem u to baš kao što ne vjerujem u horoskope, vještice, vukodlake, vampire i ostala mistična bića (tu svakako izuzimamo jednoroge jer njih obožavam).
A što se tiče ljubavi....eh, to je neka druga priča. Svakako vjerujem u onu pravu, istinsku, čistu i strpljivu ljubav, ljubav za cijeli život, ali mislim da je nije svatko za to. Mislim da ju ja nikada neću doživjeti, a možda griješim. Možda Bog već sada ima u planu muškarca kakav meni treba, jer ipak me On poznaje najbolje.
Pogledala sam na stotine ljubavnih filmova gdje muškarac strpljivo čeka djevojku koju voli. Malim stvarima joj pokazuje koliko ju voli. Dokazuje joj da nije s njom iz površnosti, već jer ju zaista voli.
Čeka ju koliko god je potrebno. I nakon silnih godina razdvojenosti i dalje misli na nju, voli ju i vjeran joj je. Gdje je nestalo one ljubavi koju su nekoć naše bake i djedovi imali, možda čak naši roditelji? Gdje sve to otišlo? Sve je nestalo, propalo. Kratak užitak zamijenio je dugu i trajnu ljubav. Danas više nitko nije iskren.
Danas više nema privatnosti. Mediji su nam sve to uskratili. Zovite me staromodnom, ali želim ljubav kakva je bila prije. Tradicionalista sam i ne sramim se toga. Staromodna sam iz razloga što ne letam za kratkim užicima. Želim nešto trajno, iskreno i pravo.
Ne želim se osjećati zarobljeno i kao da se gušim kada bih se trebala osjećati slobodnom poput ptice i trebala bih udisati zrak punim plućima dok se smijem na sav glas. Ali postoji li još negdje tako luda glava koja vjeruje u stvari u koje ja vjerujem? Jesam li ja previše komplicirana? Na taj odgovor ću morati čekati onog pravog da mi odgovori.
Vezati se za nekoga dušom i srcem. Toliko se vezati da bez te osobe ne možeš disati. Tako izgleda ljubav.
Dječaci žele sto žena za jednu noć. Muškarci žele jednu ženu za cijeli život. Velika je to razlika. Obično se oko nas nalaze nezreli dječaci željni pažnje i kratkog užitka, ali nama to ne treba. Meni to ne treba. Muškarci ne lažu, osim kada je riječ o iznenađenju za voljenu ženu. Muškarci ne varaju jer su svjesni da je jedna žena dovoljna. Muškarci riječima i djelima pokazuju koliko vole svakodnevno, dok dječaci samo dok se ne zasite.
malo deep stvari u tri i po jer zašto ne?
svakako nisam normalna osoba, priznajem.M.
YOU ARE READING
Svaštara
RandomZavirite malo u svijet ove lude ;) #1 in depression - 4.7.2019 #1 in teenage - 4.7.2019. #2 in family - 4.7.2019. #2 in problem - 4.7.2019. #2 in happiness - 16.11.2019.