Draga moja little M.,
draga moja sestrice koju nikada neću upoznati, volim te. Svim srcem. Sigurno je čudno jer volim osobu koju nikada nisam ni upoznala, ali jedan kratki susret s tobom, čak iako je bio dok si ti bila u majčinoj utrobi, bio mi je dovoljan da te zavolim.
Toliko sam ti se veselila, a na kraju sam se jako rastužila i razočarala. Mislila sam da ću moći izabrati ime za tebe. Sada bi već imala oko dvije godine i pet mjeseci. Umjesto toga jedino što obilježavam je godišnjica tvoja smrti, deseti mjesec 2017. godine. Puno je prošlo i zapravo nitko osim nas petero nije znao za tebe. Ti si trebala biti iznenađenje, prekrasno iznenađenje. Pokušavam zamisliti na koga bi ličila? Bi li sličila na mene? Bi li imale nešto zajedničko? Bi li se ugledala na mene? Bi li me i ti živcirala kao ova mala vragolanka M broj 2. (ti si trebala biti peti član obitelji čije ime pocinje slovom M, jedino je mama na A hahaha)
Pokušavam zamisliti kako bih te razmazila, kako bi te vodila po parkićima, kako bi se igrala s tobom, kako bi se "ljutila" kada mi ti i M br.2. uzmete nešto iz ormara, kako me molite da vas povedem u klub... Pokušavam, ali ne ide mi. Sve što vidim je tijelo male djevojčice bez lica. Ali znam, sestrice, da si predivna. Moje srce mi to govori.
Naš dida je sada s tobom i sada nas oboje gledate odozgor. Znaš voljela sam razmišljati kako bi ti bila petnaest godina mlađa od mene i kako bi ti bila jedna vrlo mlada teta hahah... Jedina uspomena na tebe mi je slika tvog prvog ultrazvuka. Žao mi je sestrice što nismo imale priliku upoznati se u ovome životu, ali vidjet ćemo se jednom ondje gore. Bit ćemo jednom zajedno.
S mnogo ljubavi,
tvoja velika seka M.
YOU ARE READING
Svaštara
RandomZavirite malo u svijet ove lude ;) #1 in depression - 4.7.2019 #1 in teenage - 4.7.2019. #2 in family - 4.7.2019. #2 in problem - 4.7.2019. #2 in happiness - 16.11.2019.