Bek 2 Skul :(

45 3 0
                                    

Škola nam je sve bliže i ja ne mogu biti tužnija. Jednostavno nemam energije i volje ići u školu i slušati sve one dosadne profesore, ali ipak ću morati. Pa za sve vas koji idete u školu i slični ste meni i neda vam se učiti evo nekoliko savjeta.

Žvakanje žvakače gume

Za ovo prvo ste vjerovatno svi već čuli, a evo za one koji nisu, žvakanje žvake kada učite predmet dosta pomaže, još više vam pomaže ukoliko žvakaću gumu istog okusa žvačete i kada odgovarate taj isti predmet. Također, to nije sve, žvakanje žvakače gume na satu poboljšava vašu koncentraciju. So, zašto je ovo zabranjeno na nastavi??

Koristite markere raznih boja

Ovo zaista mnogo pomaže, barem meni. Uglavnom, uzmete razne markere i npr. ukoliko učite psihologiju (lupam), nazive zabilježite rozim markerom, bitne činjenice žutim markerom i slično, meni ovo zaista jako pomaže i prije samog učenja, a i nakon učenja, kada je vrijeme za odgovaranje samo se prisjetim čime sam šta zabilježila i zaista mi se bude lakše prisjetiti naučenog gradiva. Ja sam ionako osoba s fotografskim pamćenjem (iako ne baš bajnim) pa ako se sjetim u kojoj boji je nešto bilo ili na kojoj strani često me to spasi.

Slušanje muzike

Znam da ovo zvuči ludo, slušati muziku i učiti, skoro pa nemoguće, no nekim ljudima to zapravo pomaže. Naravno kada učite morate slušati posebnu muziku, a nešto najbolje je slušanje kiše, ok, možda vas to malo i uspava, nadam se da neće. Ja slušam obično muziku kada pišem zadaće jer se tako izoliram od događaja iz kuće i fokusiram se na zadaću ispred sebe. (slušam običnu glazbu btw)

Uzimajte pauze

Ukoliko vam se gradivo ''nagomilalo'' i imate dosta lekcija za naučiti svakako poslije svake naučene lekcije uzimajte pauze, jer bi vam se u suprotnom svo naučeno gradivo moglo pomiješati. Ja sam osoba kojoj je lako odvući koncentraciju i lako gubim motivaciju zato jako često uzimam pauze što je loše za mene, ali svakako uzimajte pauze od najmanje petnaest minuta.

Pravite se da trebate izložiti nekome naučeno gradivo

Kada naučite nešto zamislite da je netko ispred vas i da mu vi trebate objasniti ono što ste naučili. Ili možete jednostavno uzeti nekog ukućana i natjerati ga da vas slušala ili da vas ispita. Zista pomaže.

M.

SvaštaraWhere stories live. Discover now