Činjenice o muškarcima

55 4 53
                                    

Kad je riječ o dečkima/muškarcima ja njih ne kužim. Veće su šanse da shvatim kvantnu fiziku nego muški mozak🤷🏽‍♀️

1.Nova verzija „zvat će-za-tri-dana“ pravila: ako pri prvom susretu osjete kemiju, 97% muškaraca će vas zvati u roku od tri dana, a ne poslije.

2. Većina muškaraca uvijek tvrdi da su imali između 4 i 10 seksualnih partnerica. I svakako žele da broj partnera s kojima je spavala njihova djevojka ne prelazi deset. Hm, tko tu laže?!

3. Momci su se izjasnili da ih odbijaju djevojke koje su ovisne o SMS romansi. Zato, kada ste s njim, frendicu obavijestite o detaljima - kasnije.

4. Manja je vjerojatnost da singl momci sebe opišu kao „vrlo sretne“ nego oženjeni muškarci. Taj podatak vjerojatno ima veze s tim što je jedva nešto više od polovice singl momaka prošlog mjeseca vodilo ljubav, za razliku od 90% oženjenih.

5. Što su mlađi, to su spontaniji i spremniji na rizik. Frontalni korteks mozga, koji kontrolira impulse, kod muškaraca svoj puni razvoj dostiže tek oko 25. godine.

6. Muškarci više vole žene koje izražavaju svoje neslaganje s njima. Kada žena na bilo što kaže „da“, muškarac strahuje da bi je zbog nedostatka njezine odlučnosti neki drugi muškarac mogao lako preoteti. Dakle, „možda“ je ipak dobra damska fora.

7. Ako želite da se na prvom sastanku osjeća opušteno, pričajte o činjenicama (recimo, arhitekturi zgrade u koju ste se doselile), a ne o osjećajima (koliko vam je selidba stresna). Muški mozak ne procesuira emocije tako dobro kao ženski.

8. Tri četvrtine muškaraca kažu da će ponovno pozvati djevojku van ako je na prvom sastanku optimistična i puno se smije.

9. Ne morate se pretjerano truditi da biste mu pokazale da ste zainteresirane: muškarci su skloni neobaveznu konverzaciju protumačiti kao flert.

10. Kafići u kojima se gledaju sportski prijenosi sjajna su mjesta za upucavanje. Ne samo zato što tu ima slobodnih djevojaka nego i zato što sportska navijačka atmosfera uzrokuje podizanje razine testosterona. No, to ne znači da odmah trebate otrčati u kafić i ispijati kave kao da ste na natjecanju dok se oni razulareno oslobađaju viška energije.

11. Kada je provod u pitanju, većina se frajera ipak drži tradicionalnih recepata te im je sinonim za dobar provod pivo (točnije, mnogo piva) i šank. Vina se, ipak, još doživljavaju kao ženstvenija varijanta. Samo oni znaju zašto...

12. Trideset šest posto muškaraca u svijetu se oženi do 25., a 61 posto do 30. godine.

13. Šarmeri koji izgovaraju replike zasnovane na poznavanju pop-kulture („Jesi li vidjela to na YouTubeu?“) ili otkrivaju nešto o sebi („Obično ne izlazim na bučna mjesta“) pokušavaju pokazati da su potencijal za stabilnu vezu.

14. Momci muževnih crta lica - jaka brada, izražene obrve - češće od drugih momaka imaju neobavezne veze, a rjeđe su u stabilnim vezama, što je posljedica više razine testosterona.

15. Oni zdušno tvrde da je najveća zabluda koju djevojke imaju o njima to da ih više zanima žensko tijelo od osobnosti.

16. Puno svijeća u njegovu stanu tu je s predumišljajem - vjerojatno ih je kupio da bi vas impresionirao... ili su mu ostale od bivše djevojke...

17. Teme za neobavezno ćaskanje na sudaru koje momci iznimno mrze? Broj 1 - njegova bivša. Broj 2 - njegova financijska situacija.

18. Kada vam se dečko s drugoga kraja prostorije nasmiješi, to je poziv na upoznavanje. Ako vas nakon što mu priđete ignorira, znači da je previše nervozan, a ne da nije zainteresiran.

19. Gotovo polovici tipova sviđaju se djevojke koje djeluju pomalo nestašno.

20. Devedeset pet posto njih voli kada pri prvom susretu djevojka povuče prvi potez.

21. Za muškarce je najveće no-no u vezi kada previše dijelite intimne detalje, kada, primjerice, pričate o tome što ste posebno voljele kod prethodnog partnera. A vole kada izigravate teško osvojivu djevojku. Znači, šutnja je ipak blago...

22. Gotovo se polovica frajera ne želi oženiti dok ne osiguraju stan. Četrdeset posto želi pričekati da budu u stanju platiti svadbu.

I nakon svega ovoga ja mislim da i dalje nimalo ne razumijem muški mozak. Da mi je samo otvoriti jedan muški mozak....

M.

SvaštaraWhere stories live. Discover now