Jennifer Lynn Lopez a.k.a. JLO (Jenny) je 24.07.2019. navršila okruglih 50!
Nisam imala vremena ovo napisati ranije, zato danas na rođendan njezinog supruga Alexa Rodrigeza, želim ovaj 'nastaviti' ikoni koju pratim od najranijih dana.
1986. godine je započela svoju karijeru - 33 godine se bavi glazbom, glumom, modom i ostalim stvarima. HALO, 33 godine. Jennifer je uzor mnogim mladim, ali i starijim ženama/djevojkama. Jennifer je definitivno poznata osoba na koju se vrijedi ugledati. Od susjedstva kao što je Bronx došla je do ovog danas. Žena je živuća legenda.
"Don't be fooled by the rocks that I got
I'm still, I'm still Jenny from the block
Used to have a little, now I have a lot
No matter where I go, I know where I came from (from the Bronx!)From In Living Color and movie scripts
To On the 6 to J. Lo to this headline clips
I stayed grounded as the amounts roll in
I'm real, I thought I told you
I really been on Oprah
That's just me
Nothin phony, don't hate on me
What you get is what you see..."Uz sve ove godine što ju pratim mogu reći jednu stvar: ona je najprizemnija poznata ličnost koju znam ili pratim. Postavlja savršen primjer svoj kćeri Emmi Maribel Muñiz i sinu Maximilianu Davidu Muñizu i ostalim mladim ljudima diljem svijeta.
Kada bih morala izdvojiti njezine najbolje pjesme to bi bile: Jenny From The Block, On The Floor, Papi, Medicine, Limitless, Ain't Your Mama, Amor, Amor, Amor i Ni Tú Ni Yo. To je naravno samo moje mišljenje. Što se tiče filmova ja obožavam njezinu glumu - Second Act, Dogodilo se na Manhattnu, Za sve je kriva svekrva, What to Expect When You're Expecting, Shall We Dance i jedva čekam da izađe film Hustlers.
Ne mogu vjerovati da ikona poput nje ima 50. Da barem ja mogu izgledati tako dobro s 50 godina. Bože, ova žena pleše, skače, putuje, smije se, pjeva i nema što ne radi s 50. Ima mišiće koje ja neću imati ni u dva života. Eh, da je Jenny biti lako Jenny bi bio svatko. Feliz cumpleaños leyenda.
YOU ARE READING
Svaštara
RandomZavirite malo u svijet ove lude ;) #1 in depression - 4.7.2019 #1 in teenage - 4.7.2019. #2 in family - 4.7.2019. #2 in problem - 4.7.2019. #2 in happiness - 16.11.2019.