06.02.'20. (23:25)
Dakle ljudi moji, ovaj život nije za mene. Mislim da sam na rubu živčanog sloma.
Znate osjećaj kada vas netko psihički i emocionalno umara? Crpi svu vašu energiju? Eh, to se meni zadnjih dana događa stalno.
Molim vas, oni dani u mjesecu su i skoro je ponoć, pa to uzmite u obzir ako ovaj nastavak neće imati smisla.
Zahvaljujući našem najdražem Plenkiju nemamo praznike skroz do 19.6. Ne da ću poludit do tad, neg ću prošvikat skroz. 5 MJESECI ŠKOLE BEZ PRESTANKA + odrađivanje subota. Molim vas neka mi neko strpa metak između očiju.
Znate ono kad ste malo bolesni malo niste? E pa to mene pere već jedno tri tjedna. Sad jesam bolesna za odlazak doktoru, sad nisam. U svakom slučaju idem u školu gdje mi profesori redovno vade živce.
Story time: danas smo imali matišu 6. sat i danas baš i nisam imala volje pratiti matišu, no krenimo ispočetka. Moja raska je prvo nešto trkeljala za roditeljski i još nešto, zatim je počela pričat o novom gradivu i zatim je počela rješavat zadatke. Uglavnom, zadnjih 15 minuta su mi sve moždane stanice odumrle pa sam odlučila pogledat seriju - Green Arrow ili samo Arrow, kako god. Pogledam ja tako onu uvodnu špicu di pokazuju šta se dogodilo u prošloj epizodi i nastavim na novu i pogledam možda prvih 7 minuta kad skužim da se moja raska naginje preko moje prijateljice da vidi kaj gledam. Mislila sam da će me zaklat na licu mjesta, al' nije. Sam je duboko izdahnula tak da sam prošla bez bilješke, bez opomene i bez oduzimanja mobitela hehe... Nije za pohvalu, al' stvarno je dosadna matiša nekad. + imali smo lektiru danas i ja pročitala i profka me pita jedno pitanje ja odgovorim, a prije toga sam se javila za dva pitanja, ali me žena izignorirala. I kasnije saznam sa mi je upisala u bilješku 1 i na kraju 3 u rubriku za rad na lektirama. MENI NIJE JASNO NA TEMELJU KOJIH OCJENA KADA NAM JE OVO PRVA LEKTIRA U POLUGODIŠTU???? I zašto sam dobila 1 kada sam pročitala lektiru??????
Provela sam skoro 3 sata s malim bratićem i svaki put nakon druženja s njim se osjećam bolje i sretnije.♡
Također sam danas saznala da sljedeću srijedu u 19h u Nadbiskupskom pastoralnom institutu na Kaptolu kako bi vidjele, ja i moje cure iz likovne grupe, naše radove na izložbi tamo. I sljedeći dan smo oslobođene usmenog heheh
Sljedeću srijedu također izlazi TTABILB i najvjerojatnije ću u petak, 14.2. na Valentinovo, odvući svoju usamljenu i lijenu guzicu do najbolje prijateljice da skupa pogledamo film na Netflixu s obzirom da moja malenkost nema Netflix lmao.
Iskreno više ne znam što bi pisala i čini se da su me menga i umor svladali pa bi bio red da odem.
C ya fellas ;)
M.♡
YOU ARE READING
Svaštara
RandomZavirite malo u svijet ove lude ;) #1 in depression - 4.7.2019 #1 in teenage - 4.7.2019. #2 in family - 4.7.2019. #2 in problem - 4.7.2019. #2 in happiness - 16.11.2019.