10

1K 88 19
                                    

– Tessék, nézd meg! Érzelmi megcsaló vagyok! Megcsaltam, ezért akar szünetet! – rontottam be Brandon szobájába, és felmutattam neki a telefonom kijelzőjét.
– Baszki, Milli, hagyjál már – szorította a párnáját az arca elé a lakótársam. – Hajnali fél négy van – motyogta.
– Nézd – ültem le Brandon mellé az ágyra, és húzogatni kezdtem a kijelzőn az ujjamat. – Itt ez a cikk, ami csoportosítja a megcsalás formáit. Én a hármas csoport vagyok, az érzelmi megcsaló! A többibe egyszerűen nem illek bele. Nem feküdtem le Jessie-vel, és nem is volt vele rendes kapcsolatom...
– Milli – Brandon felkapcsolta az éjjeliszekrényén lévő kislámpát, és felült. – Nem tudod, hogy Celine és Maggie miért léptek le néhány óra után, ugye? – Brandon pont úgy nézett rám, mint aki tud valamit, amit én nem.
– Mert Maggie Sebastian húga, és nem akarta velem analizálni a tesóját. Celine-nek meg próbája lesz holnap – feleltem magabiztosan. Brandon felvonta a szemöldökét.
– Azért léptek le, mert már mindenkinek baromira elege van a gyerekes szerelmi kicsapongásaidból – közölte velem Brandon mindenféle körítés nélkül. Fájdalmas grimaszba torzult az arcom. – Nézd, sajnálom, de ez a helyzet – tárta szét a karjait. – Hidd el, ennél sokkal rosszabb dolgokkal is fogsz találkozni az életben.
– Mi lehetne rosszabb annál, mint hogy nem tudom eldönteni, mit érzek, sőt, hogy ki iránt? – ráncoltam a homlokomat.
– Például, hogy véges karriert választottál. Mi lesz veled harminc éves korod után, amikor már nem táncolhatsz főállásban? Mik a céljaid, Milli?
– Hogy érted ezt? – pislogtam zavartan. Talán aludnom is kellett volna valamit az éjszaka, és akkor érteném is, miről hadovál Brandon.
– Nem a szerelem az egyetlen értelme az életnek – sóhajtotta Brandon.
– Persze, hogy nem. Ott a balett is – válaszoltam. Brandon hitetlenül nevetett fel.
– Oké, reménytelen eset vagy – először csak zavartan meredtem rá, aztán előtört belőlem a düh, és gondolkodás nélkül kaptam fel a párnáját, hogy aztán hozzávágjam. Brandon az első mozdulat után elvette a fegyveremet, és a háta mögé szorította azt, hogy biztosan ne érjem el.
– Mire célzol? – kérdeztem reszketve.
– Nem én akartam kimondani, de úgy tűnik, mindenki túl sokat törődik a lelki világoddal – forgatta a szemét.
– Miről beszélsz? – egyre türelmetlenebb lettem.
– Arról, hogy egy hisztis picsa vagy – ahogy ezt kimondta, lehetetlen volt eldönteni, melyikünk lepődött meg jobban. Hosszú percek teltek el némán, mindketten csak pislogtunk, én azt nem akartam elhinni, hogy ő ezt mondta, ő meg azt nem, hogy tényleg hangosan kimondta. Lassan álltam fel, és tettem a kezemet a kilincsre. Visszanyeltem a könnyeimet, de mielőtt megszólaltam volna, ő törte meg a csendet. – Nyugodtan megsértődhetsz. Nem kell beszélnünk, nem probléma. De muszáj volt szólnia valakinek, mielőtt még nagyobb hülyét csinálsz magadból.
– Mivel csinálok hülyét magamból? Komolyan érdekelne – fontam össze magam előtt a karjaimat.
– Én megértem, mindannyian megértjük, hogy nehéz elengedned Sebastian-t. Nem is kell. De ha tényleg annyira szereted, mint állítod, akkor ne flörtölj mással. Ha pedig más tetszik, akkor szakíts Sebastian-nal, és legyél vele. Ez ennyire pofonegyszerű, Milli. És erre te is rájöhettél volna, ha nem ragaszkodnál ennyire a drámázáshoz.
– Te tényleg ilyennek hiszel? – sütöttem le a szemem.
– Nem – vetette neki a hátát a falnak Brandon. – De így viselkedsz. Szerencséd, hogy tudom, hogy valójában nem ilyen vagy. Habár – gondolkodott el – amióta csak ismerlek, ezt játszod. Csak Sebastian ellenfelei változnak. Hol Benett, hol Jessie...
– Jó, nem szükséges felhánytorgatni mindent – tettem fel a kezem gyorsan.
– Nem teszem meg, ha most kimész innen, és hagysz aludni a pár óra múlva esedékes meghallgatásunkig – vetett rám egy jelentőségteljes pillantást. Ó, a francba. A meghallgatás, ahova Harley hívott meg minket. Ha valahol, hát ott nem mondhatok kudarcot. Bólintottam egy aprót, és kiléptem a szobából. – Hé, Milli – szólt utánam Brandon. Kíváncsian fordultam hátra. – Nem akartalak megbántani. Én az idegesítő, hülye, hisztis picsa Milli legjobb barátja is vagyok.
– Ez igazán kedves tőled – grimaszoltam. – Bocs, hogy felébresztettelek. Meg, hogy hülye picsa vagyok – motyogtam, és már rá is csuktam az ajtót. Visszamentem a szobámba, de tudtam, hogy nem fog egyhamar álom jönni a szememre, a gondolataim nagy részét pedig kivételesen nem egyedül a Sebastian kontra Jessie dráma kötötte le.

Bármi áronWhere stories live. Discover now