Ezúttal nem újabb résszel jelentkezem, de egyszerűen MUSZÁJ megosztanom veletek, amit találtam. Jobban mondva, akit.
Szóval, az van, hogy általában egy karakter megformálásakor nem arra koncentrálok magamban, hogy hogyan is nézhet ki az adott figura, inkább a gondolataira, az érzelmeire figyelek, és így próbálom átadni, papírra vetni őket. Olvasni is így szoktam, inkább az érzéseket tudom elképzelni, semmint egy hús-vér embert, akivel akár álmodni is tudnék. Történt azonban, hogy "szembetalálkoztam" egy fickóval, aki úgy testesíti meg Sebastian Reynolds-ot, hogy szinte fejbe kólintott a felismerés. A srác neve Michael Provost, a netflixes-es Debby Ryan-es Insatiable sorozatból ismert (vagyis, én onnan ismerem), és legalább három részt végig kellett néznem ahhoz, hogy rájöjjek, kit is látok. Olyan érzés volt, mint amikor találkozunk egy régi ismerőssel, akiről tudjuk, hogy ismerjük valahonnan, de akárhogy törjük a fejünket, egyszerűen nem jut eszünkbe, hogy ő anyukánk munkatársa/ a régi osztálytársunk öccse/a banki ügyintéző/stb. És aztán beugrott, villámcsapásszerűen megjelent előttem ez az alak, mint Sebastian Reynolds, és azóta, akármilyen jó színész is (mert amúgy tényleg egész jó), képtelen vagyok átadni magamat a sorozatban játszott szerepének, mert amikor feltűnik, csak Sebastian jár a fejemben.
Általában nem vagyok híve annak, hogy az író megosszon bármiféle képet vagy vizuális segédeszközt a karaktereiről, mert hát az olvasásnak mégiscsak az a lényege, hogy az olvasó fantáziája megdolgozzon kicsit a sikerért, és még én sem csináltam ilyet korábban, de még nem éreztem ehhez hasonlót. Konkrétan könnybe lábadt a szemem, amikor leesett, hogy ez a fiú tényleg kiköpött Sebastian. Úgyhogy, itt van rögtön két kép róla, élvezzétek az imádnivaló kis pofiját (mert azt mondjuk nem nehéz, mit ne mondjak), és írjátok meg, hogy ti is hasonlóképp láttátok-e Sebastian-t a lelki szemeitek előtt :)
(Kicsit lejjebb teszem, hogy ne lőjem le a poént a rizsa végigolvasása előtt :D )
Puszi :)
YOU ARE READING
Bármi áron
Teen FictionMilena Larson meghatározó két évet töltött el London elit táncosképzőjében, kemény munkája pedig kifizetődött: az Egyesült Királyság legszínvonalasabb Társulata, maga a Royal Balett szerződtette Milli-t. A barátai és a családja mellette állnak, és s...