Bölüm Şarkısı: Sinan Güleryüz-Özge Özder/ Senle Ben
Bölüm Yayım Tarihi: 4 Ocak 2021
Bölüm Yazım Saati: 12:47-19:00
Keyifli Okumalar♥
*****
"Delil yetersizliği ve Berrak Kılınçın durumu da göz önüne alındığından dolayı..."dizlerimin üzerinde bulunan ellerimin tırnaklarının aralarındaki derileri canımı acıtmak istercesine, derimden kopartıp kafamı sakinlikle kaldırıp hakim ile bakışlarımı buluşturdum. Karar verilme aşaması oldukça uzun sürmüştü, son birkaç saattir kendi kendimi düşüncelerle boğmaktan başka hiçbir şey yapmamıştım. Cihangir hemen karşımda beni rahatlatmak için çabalasa da ben bir türlü rahatlayamıyordum. "Davanın altı ay sonrasına ertelenme kararı verilmiştir."
Şaşkınlıkla ağzım aralandığında, gözlerimden akan hem sevinç hem de mutluluk göz yaşlarıyla birlikte tuttuğum nefesimi rahatlıkla dışarı verdim.
Mahkemenin ertelenme kararını beklemiyordum. Tutuklanırım diye düşünmüştüm.
O kadar çok korkmuştum ki.
Çünkü ablamın bütün arkadaşları o gün ablamı görmediklerini net bir şekilde beyan etmişti.
Özellikle de Fatma...
Ablamın ölmeden saatler öncesinden kendisiyle konuştuğunu, ve ablamın evde kalıp dinleneceğini söylediğini mahkemede açık açık anlatmıştı. Hatta ablamı dışarı bile çağırdıklarını, ancak ancak ablamın onları o gün reddettiğini telefonundaki mesajlarla bile kanıtlamıştı.
Ablam reddetmezdi ki.
Dışarı çıkmayı, eğlenmeyi, gezmeyi...ablam bunları reddedecek bir kadın değildi. Gitmeden önce dahi bana söyledikleri hâlâ daha aklımdaydı. Gençliğinin en güzel yıllarında olduğunu söylemişti bana, Fatma onu dışarıya çağırdığında böyle söyleyen biri reddeder miydi?
Etmezdi.
Bu hikayede, bu anlatılanlarda eksik bir şey vardı. Birileri yalan söylüyordu. Birileri bazı şeyleri olduğu gibi anlatmıyor, hatta çoğu şeyi saklıyordu.
*****
"Nereye gidiyoruz?"
Mahkeme çıkışından sonra ablamın bütün arkadaşları üstüme gelmeye devam etmişti. Ancak bu defa Ata Cihangir onlarla oldukça sert bir şekilde konuşmuş, hatta sorgularının bir defa daha yapılması için emir vermişti. Şimdi ise Ata Cihangir ile birlikte bir yere gidiyorduk, evin yolu olmadığını fark etmiştim ve sırf bu yüzden ağzımı açmıştım zaten.
"İşleri birkaç gün askıya aldım." Ata Cihangir kısacık bir an bana bakarak yeniden yola odaklandı. "Nevşehire gidiyoruz." söylediğini duyar duymaz şaşkınca ağzım, kemerimin üzerine bulunan ellerim ağzıma giderken, Ata Cihangir sadece saliselik bir zaman diliminde gülümsedi. "Kafa dinleyelim biraz." cümlesi biter bitmez daha çok gülümsemeye başladım.
Nevşehir benim memleketimdi. Oraya daha önce hiç gitmesem dahi benim memleketimdi işte.
Ablam kim bilir kaç defa gitmişti. Her geldiğinde ise bana oraları hevesle anlatırdı. O kadar çok gidemediğime üzülürdüm ki, ancak gidemezdim. Ablamda zaten beni bu halde oraya götürmeyi hiç bir zaman teklif etmemişti.
Kısacası Nevşehiri deli gibi görmek istiyordum ve Ata Cihangirde bunu adı gibi biliyordu.
"Gerçekten mi?" çocuksu heyecanla çıkan sesimi ayarlamak için o an hiç uğraşmadım, sadece mutluydum ve belki de ilk defa anda kalıyordum. "Çok teşekkür ederim Cihangir." yine de aklıma olan o soruyu sormadan edemeyecektim, onlarca işi vardı onlar ne olacaktı? "Bir şey soracağım, senin işlerin ne ola..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜBREM |Tamamlandı|
Fiksi RemajaYürüyememek, onun suçu değildi. Bu hayatta başına gelen hiç bir şey onun suçu değildi. Tek bir şey hariç. ----- KISA FILM TADINDA KISA BIR KITAP... KENDINIZDEN YADA CEVRENIZDEN MUHAKAK BIR SEYLER BULACAKSINIZ🖊 #Tanıtım Kitabın Içerisinde. Yayım Tar...