-Maya mennyit hallottál?-kérdezte félénken Lee.
-Az egészet.-mondtam lehajtott fejjel. Feláltam összeszedtem a cuccaimat és elmentem a könyvtárba. Nem nagyon tudtam koncentálni csak arra tudtam gondolni, hogy igaz-e amit mondtak. Mikor visszamentem senki nem volt a klub helyiségben így felmentem a szobába és aludni akartam de Hermione még nem aludt és megkérdezte, hogy hol voltam.
-A könyvtárban.-válaszoltam.
-A bájitaltan házit csináltad?
-Igen.-mondtam és inkább aludtam is. Reggel Hermione keltegetett.
-Maya, Maya kelj fel elkésünk.
-Jó, jó ébren vagyok.-keltem fel. Felöltöztem és indultunk is reggelizni. Mikor leértünk nem a szokásos helyemre ültem (vagyis az ikrek közé) hanem Mio mellé ő csak furán nézett de nem nagyon zavart. A fiúk egész nap próbáltakvelem beszélni de én kerültem őket és órákon meg jó messze ültem tőlük. Ma viszont kviddics edzés volt ezért nem kerülhetem el azt, hogy találkozzak velük. Oliver magyarázott egy kicsit utána meg elkezdődött az edzés. A mai edzés csak 1 órás volt hála az égnek de kiderült, hogy most pénteken meccsünk lesz a Hollóhátasok ellen. Edzés végén gyorsan menni akartam de Oliver beszélni akart velem.
-Igen mit szerettél volna mondani valamit rosszul csináltam?-kérdeztem.
-Nem, nem a kviddicsel kapcsolatos azt szeretném kérdezni, hogy mi van veled és Freddel?-kérdezte.
-Semmi, semmi nincs köztünk. Csak most egy kicsit összevesztünk.
-Aha értem tehát akkor ti nem...
-Nem, nem dehogy.-szakítottam félbe.
-Ja értem.
-De miért kérdezted.
-Ja! Csak azért kérdeztem mert...mert Fred folyton téged néz de komolyan reggeltől estig és azt hittem azért mert együtt vagytok.-mondta.
-És téged ez miért is érdekel?
-Nem érdekel csak azt szeretném, hogy mindenki a maximumot nyútsa a meccseken.
-Öhmm...Oké nyugi mindenki azt nyújtja most viszont mennem kell szia.
-Szia.-köszöntünk el én meg mentem vissza a kastélyba. Mikor visszaértem Mione várta szobánkban és mikor beértem kivette a kezemből a cuccaimat levágta az ágyra engem meg belögdösött a fürdőbe és maga után bezárta az ajtót.
-Jesszus Mio mi van már?-kérdeztem kicsit ijedten ami a hajamon is meglátszott mert világos zöld lett.
-Hol voltál vacsoraidőben? Se te se Fred nem voltatok ott együtt voltatok?-kérdezte mosolyogva.
-Nem edzés után én Oliver-rel beszéltem.-mondtam.
-Óóó...és mit akart?
-Ugyan az amit te. Vagyis azt kérdezte, hogy együtt vagyok-e Freddel.
-Miért kérdezte?
-Azért mert azt vette észre, hogy Fred folyton engem néz és azt akarja, hogy mindenki száz százalékot beleadjon a meccseken és nem akarja, hogy valami/valaki elterelje a másik figyelmét.
-Ennek nincs értelme Angelina is együtt van valakivel pontosan nem tudom kivel de mindegy az a lényeg, hogy vele nem akart ilyenről beszélni szerintem más áll a háttérben.-gondolkodott el.
-Ez igaz.
-Megvan!-kiáltott fel.-Oliver szerelmes beléd.
-Nem biztos, hogy nem.
-De az máskülönben mivel magyarázod azokat amiket mondott?
-Jó bebizonyítom neked, hogy nem szerelmes belém!-jelentettem ki és megindultam a fiúk hálókörlete felé. Hermione meg utánam szaladt és vissza akart tartani de nem tudott. Mikor odaértünk a szobájukhoz bekopogtam.
-Igen?-nyitott ajtót Oliver.-Ma...May...Maya szi...szia.-köszönt dadogva.
-Beszélnünk kell.-mondtam köszönés nélkül.
-Jó gyere be.
-Nem! Hat szem közt kell beszélnem veled Hermionéval együtt.-eközben kijött és becsukta maga mögött az ajtót.
-Na miről van szó?
-Mio azt állítja, hogy tetszem neked ez igaz?-vágtam a közepébe.
-Hát ööö...végül is...nem tudom...lehet...talán...valami olyasmi...IGEN!-mondta ordítva a végét.
-Én megmondtam.-sugta oda Hermione.
-Bocsi, hogy ordítottam.-mondta Oliver.
-Mióta?-kérdeztem.
-Hát kb tavaj óta.-vakarta meg a tarkóját.
-Szuper már kett...-kezdtem de inkább befogtam megfordultam és megláttam a három jómadarat amint kukucskálnak az ajtójukból. Fred úgy nézte Olivert mint aki mindjárt megöli Lee meg George pedig már arra készültek, hogy visszatartsák.Én egyre idegesebb lettem a hajam nagyon sötét vörös színű volt az ereim kidagadtak és feketén lüktettek a szemem pedig pirosan izzott. Eközben Oliver és Hermione elkezdtek veszekedni. Egyszer csak elkiátom magam, hogy "ELÉG" miközben össszeestem. Mindenki aki ott volt nagy lökést kapott és hátraesett én láttam egy nagy villanást és elájultam.~Szerintetek mi fog történni Mayával?
Hamarosan jön a következő rész⚡.
Maya voltam de most csíny letudva.~
DU LIEST GERADE
Maya Potter élete
FantasySziasztok a nevem Maya Lily Potter de mindenki csak Mayanak hív. A nevelőapámmal élek Remussal ami nem könnyű hisz vérferkas. Természetesen teliholdkor kimegy a közeli erdőbe én meg otthon maradok bezárkózva. Már két éve a Roxfortba járok és a Griff...