13.rész

692 42 1
                                    

~Amikor épp vacsorázunk valaki beállít én meg úgy ahogy vagyok lefagyok ahogy meglátom.~
-Mi az kicsim?-kérdezte Fred és abba az irányába néztek amerre én is és ők is meglátták Luke Cartert. ő szintén varázsló még a mugli suliban ismerkedtünk össze. De a szülei őt a Beauxbatons-ba küldték.
-Ő meg ki?-kérdezi Harry.
-És mit keres itt ha nem ide jár?-ezt Ron kérdezte. De én nem igazán figyeltem a többi kérdésre mart Luke-ot néztem és amikor felocsúdtam a bámulásból felálltam és oda futottam majd a nyakába ugrottam és megöleltem.
-Luke!-mondom futás közben.
-Maya!-mondja miközben várja, hogy odaérjek és megöleljem. Mikor odaértem felkapott és megpörgetett majd letett. A többiek ezt fura arccal nézték.
-Mit keresel itt hisz te a Beauxbatons-ba jársz.
-Csak jártam.-látva furcsa arckifejezésem elmagyarázta.-Anyáékat végre rá tudtam venni, hogy írassanak át mert ott rossz nekem és ez beletelt egy és fél évbe.-Luke egyidős szóval ő is most másodéves.-Ó tényleg Dumbledore professzort keresem valami beosztáson kell résztvennem.-mondta majd körbenézett.-Miért vagytok ilyen kevesen?
-Mert téli szünet van és aki akart az hazamehetett és ennyien maradtunk.-mutattam körbe. Mardekárból senki sem maradt a hugrabugnál két lányt láttam a hollóhátasok pedig 10-en voltak.-Ja ha ide fogsz járni be kell, hogy oszzon a teszleg süveg azért hozták ide.-jöttem rá végül mire megláttam Luke fura arcát mondtam mit csináljon.-Menj oda a tanári asztalhoz a középen ülő professzor lesz Dumbledore a többit meg gondolom elmondják.-mondtam majd mind a ketten elindultunk de én végül leültem a helyemre és néztem ahogy Luke odamegy. Jól sejtettem elmondták neki mit kell csinálni mindenki érdeklődve figyelte, hogy hova osztja be a süveg de végül ezt kiálltja:
-GRIFFENDÉL!-mi hatan állva tapsolunk míg a többiek ülve végül Luke odajött és leült Harry mellé.
-Sziasztok Luke Carter vagyok.-köszönt.
-Fred, George és Ron Weasley.-intett egyszerre a három fiú.
-És te?-nézett Harry-re.
-Harry, Harry Potter Maya öccse.-jelentette ki.
-Van egy öcséd és még csak nem is mondtad?-nézett rám felvont szemöldökkel.
-Mert csak idén tudtam meg, hogy ki az öcsém egy kettő meg biztos vagyok benne, hogy ismered a kis túlélőt.-mondom.
-Jól van persze, hogy tudom ki és tudtam, hogy az öcséd a kis túlélő csak Remus nem engedte, hogy elmondjam.-mondta lefele nézve.
-Semmi baj.-mondtam.-Ha nem eszik már senki akkor megmutathatnánk a hálókörletet és a klubszobát újdonsült társunknak.-ajánlottam föl mire a többiek egyetértően bólintottak felálltunk és mentünk is.

~Luke szemszöge~

Mikor odaértem a Roxforthoz nem tudtam, hogy hol lehet Maya végül az egyik kép megmondta, hogy a Nagyteremben vannak és azt is,hogy hol van a Nagyterem. Amikor benyitottam minden tekintet rám szegeződött Mayával egy ideig szemeztünk majd felállt és futova a nyakamba ugrott én meg megpörgettem majd letettem mindent megbeszéltünk mindent majd mondta, hogy mit csináljak és elindultam a tanári kar felé és amikor odaértem köszöntem.
-Jó estét.
-Á jó estét bizonyára te vagy Luke Carter én Dumbledore professzor vagyok.-mutatkozott be.
-Igen én Luke vagyok professzor úr.-bólintottam.
-Nagyon egyszerű a feladat üljön le a székre és tegye a fejére a teszleg süveget és az beosztja valamelyik házba.-mondta egy ősz hajú professzorasszony. Én azt tettem amitmondott a teszleg süveg gondolkodott a mardekáron és a griffendélen de végül:
-GRIFFENDÉL!-kiáltotta. Én meg gyorsan odamentem Mayáékhoz és leültem egy fekete hajú fiú mellé aki hasonlított Mayára. Mikor leültem köszöntem és bemutatkoztam.
-Sziasztok Luke Carter vagyok.-mondtam majd körbenéztem az engem figyelő arcok között.
-Fred, George és Ron Weasley.-mondta egyszerre a három vörös de azt vettem észre, hogy az ikrek közül az aki Maya jobb oldalán ült kicsit furán nézett asszem ő Fred.
-Na és te?-néztem a fekete hajúra.
-Harry Potter Maya öccse vagyok.-tudtam, hogy ki ő és,hogy Maya öccse de nem akartam feltűnő lenni így ezt kérdeztem Mayától.
-Van egy öcséd és még csak nem is mondtad?-néztem rá felvont szemöldökkel de az a baj, hogy túl jól ismer.
-Mert csak idén tudtam meg, hogy ki az egy kettő meg biztos vagyok benne, hogy ismered a kis túlélőt-mondta mire lehajtottam a fejem.
-Jól van persze, hogy tudom ki és tudtam, hogy az öcséd a kis túlélő csak Remus nem engedte, hogy elmondjam.
-Semmi baj.-mosolygott rám.-Ha nem eszik már senki akkor magmutathatnánk a hálókörletet és a klubszobát újdonsült társunknak.-ajánlotta fel Maya mire mindenki egyetértőenbólintott felálltunk és láttam ahogy Fred? megfogja Maya kezét engem meg elkapott a féltékenység de jól álcáztam.
-Tényleg Maya mikor festetted be a hajad?-kérdeztem mire elmesélt mindent még azt is, hogy hogyan jött össze Freddel és mikor végzett megcsókolták egymást. Vagy elintézem, hogy szakítsanak és Maya szomorú legyen addig amíg össze nem jön velem ami nem biztos, hogy bekövetkezik vagy tovább lépek rajta biztos vagyok benne, hogy ebbe a suliba jár több szép lány is nemcsak Maya.

~Fred szemszöge~

Amikor bejött a Nagyterembe ez a gyerek Maya egy jó ideig csak nézte majd futva megölelte és sokat beszéltek majd végül hozzánk osztotta be a teszleg süveg nem valami szimpatikus ez a gyerek de lehet, hogy csak féltékeny vagyok de nem kéne hisz Maya engem szeret és nem őt. Amikor beosztották és megvolt a bemutatkozás elindultunk megmutatni neki a klubhelyiséget én megfogtam Maya kezét csak, hogy tudassam vele, hogy ő az enyém. Útközben Maya mindent elmondott neki mg azt is, hogy hogyan jöttünkössze és mikor végzett megcsókolt olyan jó volt újra érezni azokat a puha ajkait az enyéimen.
~Két órával később~
Megmutattuk neki az egész sulit utána meg visszamentünk lefeküdni szokás szerint Maya velünk aludt de nem Lee ágyán hanem velem.
-Ne legyél féltékeny ő csak a barátom én téged szeretlek.-suttogta a fülemben miközben hozzám bújt majd megcsókoltam addig csókoltam amíg bírtuk tüdővel. Majd pedig aludtunk.

~Itt a mai rész. 
Kezdődnek az izgalmak remélem várjátok.   
Maya voltam de most csíny letudva⚡.~

Maya Potter életeWhere stories live. Discover now