14.rész

756 42 2
                                    

~Maya szemszöge~

Ma reggel korán keltünk de csak mi hárman mert Harry, Ron és Luke még aludtak szóval lementünnk a konyhára enni valamit. Mikor visszaértünk Harry és Ron a klubhelyiségbenvoltak tehát már csak Luke nem volt ébren.Ma délután jönnek meg a többiek mert holnap már újra tanítás lesz.
-Honnan ismered Luke-ot?-kérdi George.
-Még a mugli suliban találkoztunk és lettünk jóban.-válaszoltam.
-És miért csak most jött ha egyidős veled?-tesz fel egy újab kérdést Harry.
-Mert eddig a Beauxbatons-ba járt de nem szerette így rávette a szüleit, hogy irassák át ide.-válaszoltam fel sem nézve a könyvemből.
-De mit nem szeretett ott?-kérdezte Fred.
-Hát nem nagyon kedvelték mert hasonlít rám csak ő a haját akkor változtatja meg amikor akarja mint én a szemem színét.-motattam meg.-Neki a szeme változik a hangulatáhozigazodva és nem a haja ami jobb mert azt nehezebb észrevenni.
-Miért ott nincsenek metamorf mágusok?-néz rám furin Ron.
-De vannak csak azokat ott kiközösítik nem tudom miért.-vontam meg a válam.
-Azért mert ott több "sima" varázsló van és van a "vezérük" és aki nem olyan mint ő az már nem számít.-mondja a lépcső aljáról Luke.
-Áhh...Luke-mondja Fred mire oldalba bököm.-jó reggelt.-teszi hozzá mire bólintok.
-Nektek is. Mikor jön a többi diák?-kérdi.
-Ma délután.-mondja George.
-Ha éhes vagy gyere velünk reggelizni mi is most megyünk mert Fredék már voltak.-mondja Harry magára és Ronra mutatva.
-Jó csak gyorsan felöltözök.-mondta majd elrohant felöltözni. A három fiú elment reggelizni mi meg gyorsan levelet írtunk a szülőknek, hogy köszönjük az ajándékot de azt nem írtam le Remusnak, hogy kepam levelet a szüleimtől.
~Délután~
-Mio!-köszöntöm barátnőmet egy öleléssel.
-May!-ölel vissza.
-Ő itt Luke most érkezett a Beauxbatons-ból.-mutatok Luke-ra.
-Hova került?-kérdi komoly arcal.
-Hozzátok.-feleli Luke mire kezet nyújt Mionak.-Luke Carter.
-Hermione Granger.-fogja meg a kezét mire Luke csókot ad rá. Mio gyorsan elrántja majd megfogja két csomagját.
-Maya segítesz?-néz rám.
-Persze.-fogom meg két utolsó csomagját.
-Hagyd majd én felviszem neki.-ajánlja fel Luke.
-NEM!-vágjuk rá szinkronban és elindulunk felfelé. Mikor felértünk jött is a kérdezés.
-Ő meg ki?-kezd el kipakolni Mio én meg segítek neki.
-Luke.-mondom majd látva Mio arcát fojtatom.-Még a mugli suliban találkoztunk és lettünk jóba de a szülei a Beauxbatons-ba küldték és csak most tudta rávenni őket, hogy irassák át.
-Aha értem. És mi volt...-kezdte de belépett Parvati és Angelica.
-Sziasztok!-köszöntünk nekik.
-Sziasztok.-köszönt Parv.-Láttátok az új srácot tök cuki ti ismeritek? Honnan jött? Szingli?
-Láttuk.-feleljük Mioval.
-Én ismerem sőt nagyon jó barátom a Beauxbatons-ból jött és igen tudtommal szingli.-mondtam mire a két lány abbahagyta a pakolás leült az ágyamra és azt várták, hogy meséljek.-Jó mesélek róla de pakoljatok mert soha nem lesztek készen-mondtam majd a két lány felált és elkezdett kipakolni mire én elkezdem mesélni. Mikor végeztünk a kipakolással és én a meséléssel már vacsoraidő volt szóval lementünk enni. Annyit biztosra tudok az az, hogy Vatinak bejön Luke mert most is mellé ült le és sokat beszélgettek szóval ez az érzés viszonzott lehet.
~Másnap~
-Maya, Maya, MAYA!!!-kiabálnak az arcomba.
-Mi van? Hány óra?-kérdeztem még mindig csukott szemmel.
-Hét óra van de segítened kell.-hallom meg Vati hangját.
-Vati mi van már miért kellett ordítani?-ülök fel.
-Luke randira hívott és nem tudom mit vegyek fel.
-Hát mondjuk valami egyberuhát.
-De te tudod mit szeret és én meg tetszeni akarok neki.
-Figyu Vat ha randira hívott tetszel neki tehát a lényeg az az, hogy légy önmagad.
-De...
-Semmi de majd a randid elött egy órával szólj és akkor segítek készülődni.-mondtam majd bementem a fürdőbe. Felöltöztem majd indultunk reggelizni.
-Amúgy hol vannak a lányok?-kérdeztem.
-Nem tudom mikor felkeltem már nem voltak sehol.-válaszlta.
-Hey csajok!-futottak utánunk a fiúk.
-Sziasztok.-köszöntünk szinkronban majd megcsókoltam Fredet és már mentünk is.
-Hogy hogy ilyen korán ébren vagytok.-kérdi George. Mire kicsit mérgesen néztem Vatira aki válaszolt.
-Felkeltem és nem tudtam meddig aludnék ha visszaaludnék majd felkeltettem Mayát mert...-itt egy kicsit megakadt mert nem tudta mit mondjon a fiúknak.-nem akartam, hogyesetleg túl sokáig aludjon.-mondta végül.
-És?-néz rám kérdőn Fred.
-Nincs és.-mondom.
-Mindig van és.-mondják egyszerre majd elénk álltak és nem engedték, hogy tovább menjünk ameddig nem mondjuk el mi az és.
-Na jó ma randim lesz ÉS ruhaötletet kértem.-mondta Vati kiemelve az ést.
-Kivel?-kérdik ismét szinkronban.
-Luke.-mondja.
-Vagy úgy csak ügyesen.-biccentettek neki bíztatóan. Fredre néztem aki úgy tűnik már csak szimplán utálja Luke-ot nem tudom miért de legalább már nem féltékeny.
-Hey Fred ti mikor randiztatok utoljára a végén még lecserélnek téged valami jobb verziódra.-húzta ki magát George és futásnak ered Fred meg utánna mi csak nevetve megyünk tovább. Mikor beértünk a Nagyterembe Mio és Angelina is ott voltak és nagyban ettek és olvastak valamit.
-Sziasztok mit olvastok?-lépek oda hozzájuk és leülök enni.
-Átváltoztatástan.-mondja Mio mire Vati rögtön ott terem mellette és ő is elkezdi olvasni.
-Tudtad, hogy ma dolgozat lesz mágia történelemből?-néz rám ijedten Angi.
-Igen tegnap már megtanultam.-vettem el egy piritóst.
-Melléd ülhetnék akkor tudnál segíteni.
-Jó megkérem Fredet, hogy üljön el.
-Köszi!-ölel meg majd elteszi a könyvet és elkezd nyugodtan enni.
-Mio figyu...-kezdi Vat.
-Ha rá tudod venni Lavendert, hogy üljön el akkor lehet.-szakítja félbe Mio. Vati felugrik és már megy is egy piritóssal. A mágia töris Dolgozat jól sikerült ahogy Anginek is utána egy dupla bájitaltan majd ebéd ahol Oliver jött oda akit most, hogy jobban belegondolok azóta ami történt mintha kerülne.
-Ma suli után kviddics edzés.-mondja rám néz és már megy is el. Ebéd után egy SVK majd egy legendás állatok ismerete és mehettünk is edzésre.

~Sziasztok itt a rész. Tudom nem valami
  izgalmas de most ilyen lett bocsi.
  Maya voltam de most csíny letudva⚡.~

Maya Potter életeDove le storie prendono vita. Scoprilo ora