Sziasztok a nevem Maya Lily Potter de mindenki csak Mayanak hív. A nevelőapámmal élek Remussal ami nem könnyű hisz vérferkas. Természetesen teliholdkor kimegy a közeli erdőbe én meg otthon maradok bezárkózva. Már két éve a Roxfortba járok és a Griffendél ház tagja vagyok. Ez idő alatt nagyon jóba lettem a Weasley ikrekkel Freddel és Georgeal nagyon sokat hülyéskedünk és nagyon sok bűntetőmunkát kapunk de túléljük. Még a kviddics csapatban is benne vagyok az egyik hajtó szerepét töltöm be az ikrek is benne vannak ők terelők. Mivel az ikrekkel jóba lettem a családjukkal is jóban vagyok Mr. és Mrs. Weasley nagyon kedves Ron, Ginny, Bill, Percy és Charly is nagyon kedves szeretem ezt a családot bár ismerném a sajátomat Remus csak annyit mondott, hogy van egy öcsém de nem mondta hogy hívják vagy hogy hol él. Még azt is tudom, hogy anyám neve Lily Potter apámé peddig James Potter. Ja és, hogy a híres neves sötét varázsló nevén nevezve Voldemort ölte meg őket és engem és az öcsémet is meg akart ölni de mi túléltük egy-egy sebhejjel én a csuklómra az öcsém meg a homlokára kapott egy villám alakú sebhelyet. A legjobbat el is felejtettem mondani mármint ha ez jonak számít metamorf mágus vagyok vagyis bármilyen állat lehetek és a hajszínem változik ahoz képest milyen a hangulatom de csak én tudom melyik szín melyik hangulat ja és az ikrek tudják ha boldog, szomorú vagy mérges vagyok ezeket többször is tapasztalták és ezért tudják. Hát tulajdonképpen ennyi rólam most jöjjenek az igazán fontos dolgok vagyis az hogy még 1 hónap és mehetek vissza a Roxfortba❤. Már nagyon várom. Az utolsó hónapot az odúban töltöm holnap indulok és velük fogok menni a Roxfort Expresshez is tehát minden cuccom bepakoltam ami a Roxfortba kell már csak a könyvek maradtak hátra amit még nem vettem meg. Na de most megyek aludni mert már késő van.
~Másnap~
Annyiszor köszöntem el Remustól ahányszor csak tudtam de még ez sem volt elég de már indulnom kellett.
-Vigyázz magadra Maya nagyon fogsz hiányozni.-köszönt el utoljára Remus.
-Rendben de te is magadra és te is nagyon fogsz hiányozni, szeretlek!-öleltem meg szorosan Remust és már markoltam is a hopp-porból és indultam is. Mikor odaértem az a látvány fogadott, hogy mindenki az asztal körül néma csendben ebédel és mikor észrevettek engem néztek.
-Rosszkor jöttem?-kérdeztem.
-Jaj Maya drágám gyere egyél valamit.-invitált Mrs. Weasley.
-Már ebédeltem de köszönöm.-utasítottam vissza illedelmesen.
-Rendben akkor vidd fel a cuccod Ginny szobájába mert most is osztoztok a szobán.-mondta Mrs. Weasly. Ginnyvel összemosolyogtunk és indultam is fel. A szoba szép tiszta és rendezett volt. Olyan mint legutobb mikor itt aludtam. Elkezdtem kipakolni a cuccaimat mikor már majdnem készvoltam megjött Ginny is. A többi cuccom már együtt pakoltuk szét és egész végig beszélgettünk leginkább a Roxfortról. Ginny csak jövőre kezdi idén Ron fog a Roxfortban tanulni. Mikor készvoltunk vagy egy fél órát még beszélgettünk utána viszont jöttek a többiek is köszönteni.
-Mayci ugye rólunk nem feledkeztél meg?-kérdezte Fred.
-Dehogy is Freddy dehogy is.-mondtam.
-Honnan tudod, hogy én Fred vagyok akár George is lehetek.
-Ez igaz de te Freddy vagy és ő Georgeika.-mutattam a másik ikerre.
-Túl jól ismersz minket Mayácska.-mondta George.
-Az biztos.-nevettem el magam és köszöntöttem a három fiút.~Ennyi lett volna az első rész remélem tetszik. Bocsi ha nem jó még kezdő vagyok de sokat fogok még fejlődni. Na de akkor neked, hogy tetszik eddig?😊
Maya voltam de most csíny letudva.~
STAI LEGGENDO
Maya Potter élete
FantasySziasztok a nevem Maya Lily Potter de mindenki csak Mayanak hív. A nevelőapámmal élek Remussal ami nem könnyű hisz vérferkas. Természetesen teliholdkor kimegy a közeli erdőbe én meg otthon maradok bezárkózva. Már két éve a Roxfortba járok és a Griff...