16.rész

734 37 4
                                    

~Maya szemszöge~

Ma reggel pont akkor keltem mint Mio. Gyorsan elkészültünk és mentünk is reggelizni. Mikor megjöttek a fiúk rögtön elkérték a leckéket. Az ikrek SVK házit írtak miközbenHarry és Ron peddig mágia történetet. Amikor elkezdődött az óra Mógus professzor jött be és elkezdődött a tanítás. óra vége fele beszedte a házikat és elengedett minket.
-Milyen óra jön?-kérdi Lee.
-Minek nézel órarendnek?-kérdezek vissza.
-Legendás állattok és gondozása vélünk.-megy el mellettünk a hugrabugos lány csapat és a középen lévő lány úgy nézte Lee-t mintha valami isten lenne mi meg hárman visszafojtott nevetéssel nézzük a jelenetet Lee meg nem ért belőle semmit. A lányok éppen indultak mire mi hárman kaptunk egy szúró nézést tőle. Végül kitőrt belőlünka röhögés mire Lee furán felénk néztt.
-Most meg mi van?
-Csah...csahk...cshak...az hoh..hogyh...-kezdem a nevetéstől dadogva.
-Ehh...ezh...a csa...csahh...csajh...-folytatja Fred.
-Tohh...toth...thothál...odh...ohda...vahhn...ér...érhted...-fejezi be George.
-Aha persze ti tudjátok.-legyintett le minket és már el is ment. Mi meg Röhögve megyünk utána a következő órára. Legendás állatok után jött egy gyógynövénytan majd ebéd.
-Angi milyen volt a Legendás állatok óra?-néztem rá mivel tudtam, hogy le se tudta venni a szemét Tomról.
-Hahaha.-dobott meg egy kis kajával ami rossz ötlet volt mert Fred és George egyszerre kiálltották fel.
-KAJACSATAAAAA!-És elkezdtek dobálózni nagyon az asztalnál szinte mindenki mi gyorsan eljöttünk onnan és lementünk Hagrid-hoz beszélgetni egy kicsit. Mikor odaértünk az erdő felé néztem ahonnan előjött egy griff madár. Olvastam már róluk ezért gyorsan de mégis lassan meghajoltam és arra vártam, hogy ő is meghajoljon mikor megtette énlassan elindultam felé mire ő is tett pár lépést felém és megsimogathattam a csőrét.
-May vigyázz.-aggodalmaskodott Angi mikor meglátta, hogy mit csinálok.
-Nyugi Angi nincs semmi baj.-mondtam és pont akkor lépett ki Hagrid a házból.
-Áhh sziasztok lányok. Csikócsőr te meg mit keresel itt?-néz rá ezek szerint Csikócsőrre.-És hogy...?-néz most rám.
-Olvastam már róluk és tudom hogyan kell elérni azt, hogy a közelébe mehessünk.-mondtam mire Hagrid elismerően bólintott.
-És mi járatban itt?
-Hát véletlenül kirobbantottam egy kajacsatát.-nevet kínosan Angelica.
-Hagrid szabad...?-nézek csikócsőrre.
-Hát nem is tudom.
-Kérlek!-nézek rá bociszemekkel.
-Hát...jó legyen.-mondta majd jött volna segíteni de Csikócsőr mintha megérezte volna leereszkedett, hogy fel tudjak rá ülni. Hagrid-dal csak furán összenéztünk majd amikor biztosan ültem rajta felszállt én egy ideig csak kapaszkodtam de utánna eleresztettem és széttártam a kezem. Csikócsőr hirtelen lefele szált mire gyorsan belekapaszkodtam. A lába pár centire volt a víztől én sajna leestem volna ha megpróbálom végighúzni a kezem a vizen mintha ezt is megérezte volna kicsit oldalra dőlt ígyvégig tudtam húzni a kezem a vizen. Egy füttyszót hallottunk mire Csikócsőr vissza ment Hagrid kunyhójához. Mikor leszálltam Angi csak ámulva néz rám.
-Gyere simogasd meg te is.-invitálom Angit mire ő kicsit félve de elindult.
-De meg kell hajolni és megvárni, hogy ő is maghajoljon.-aggodalmaskodik Hagrid.
-Nyugi Hagrid valami azt súgja, hogy nem lesz baj.-simogatom tovább. Mikor Angelica odaért kicsit kinyújtotta a kezét de a fejét odalra fordította a szemét peddig becsugtaCsikócsőr a fejét Angi felé nyújtotta majd a csőrét a enyeréhez érintette mire Angi felé pillantott aztán elkezdte simogatni. Hagrid meg úgy tűnik először lát ilyet.
-Ezt meg hogy?-néz rám csodálkozva.
-Csak megérzés volt.-mosolygok felé. Csikócsőr kicsit nyugtalan lett ezt megéreztem abból ahogy mozgott és a szívdobogásán amit úgy hallottam a fejemben mintha egyhangosbemondóban szólna.
-Shh...shh nyugi Csikócsőr nyugi.-csitítom. Hagrid egy közelgó embert vett észre aki nem más volt mint McGalagony professzor majd Hagrid rám nézett és most azon csodálkozott,hogy honnan tudtam, hogy Csikócsőr nyugtalan mire csak megvontam a vállat jelezve, hogy én magam sem tudom.-Menj Csikócsőr menj vissza az erdőbe.-mondom mire Csikó gyors léptekkel megy vissza az erőbe mi meg állunk és várjuk, hogy McGalagony professzor leszúrjon minket de eznem következett be.
-Hagrid a kőröl szeretnék magával beszélni...-kezdi McGalagony de mikor észrevesz minket rögtön elhallgat.-Maguk mit keresnek itt órán kéne lenniük nem?-néz ránk felvontszemöldökkel.
-De tanárnő ebédszünet van.-válaszoltam.
-Tudom Mrs.Potter de mindjárt becsöngetnek.-mondja mire gyorsan Angi karórájára nézünk és igaza volt.
-Elnézést Professzor asszony viszlát. Szia Hagrid.-Köszöntünk el és már rohantunk is mágia történetre. Mikor odaértünk az órát már elkezdték ezért bocsánat kérések sokasága közben leültünk a helyünkre és szorgalmasan jegyzeteltünk. Mikor körbenéztem mindenkin volt egy "kis" kajamaradék kicsit felkuncogtam de aztán fojtattam a jegyzetelést. Óra végén megkaptuk a házit aztán mehettünk is. Még egy jóslástant kellett kibírnunk de utána végeztünk. Utolsó óra után azonnal keresni kezdtem a trióta könyvtárban találtam rájuk de Mio nem volt ott így gondoltam elmondom a fiúknak.
-Srácok megtudtam valamit.-megyek oda köszönés nélkül.-Bolyhoska valami követ őrizhet.
-Honnan veszed?-néz rám kérdőn Harry.
-McGalagony professzor mondta Hagridnak amikor nála voltunk.
-Elmondta mikor ti is ott voltatok?-csodálkozott Ron.
-Nem, nem vett észre minket de amikor meglátott elhallgatott.
-Kivel voltál?-kérd Harry.
-Angelica-val de rögtön el is jöttünk mert kezdődött az óra.
-Az én hibám rossz helyre küldtelek titeket. Hogy lehettem ilyen feledékeny és buta.-jön oda hozzánk Mio egy óriási könyvvel.-Valami egyszerű olvasmányt kerestem és kivettem ezt a könyvet.
-Ez neked egyszerű?-néz végig a könyvön Ron mire kap egy szúrós tekintetet Miotól aki kinyitotta a könyvet és elkezdte olvasni.
-Nicolas Flamel az egyetlen ember aki elkészítette a Bölcsek kövét. A Bölcsek köve a legendákból ismert csodás képességű anyag. Minden fémet vegytiszta arannyá változtat emellett életelixírt is termel aki issza halhatatlan lesz-olvasta Mione.
-Halhatatlan?-néz furán Ron.
-Vagyis sosem hal meg.-mondja Mio.
-Tudom mit jelent.-mondja kicsit hangosan Ron.
-Shhh.-csitítjuk Harry-vel.
-Az egyetlen kő ami jelenleg létezik Nicolas Flamel úr birtokában van a kiváló alkimista a tavalyi évben ünnepelte 665. születésnapját.-folytatja Mio.
-Tehát a bölcsek kövét őrzi Bolyhoska.-mondom.
-Igen vagyis ezt akarja Piton. Biztos, hogy Voldemortnak akarja adni azért, hogy visszatérhessen.-gondolkodik Harry.
-Ez valóban így lehet.-ért egyet Mio.
-Holnap lesz a Mardekár-Griffendél meccs szerintem az után kezdjük el a nyomozást.-mondom.
-Ez jó ötlet de akkor most te segítesz?-kérdi Ron.
-Ez csak természetes ilyet tuti nem fogok kihagyni.-nevetek. Harry-vel a pályára mentünk és kezdődött egy újabb fárasztó edzés.

~Itt a kövi rész.
Remélem tetszik.
Maya voltam de most csíny letudva.~

Maya Potter életeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora