A nyaram nagy része remekül telt de volt pár nap ami nem nagyon (Vernon bácsinál és Petunia néninél töltött egy hetem). Hát igen meglátogattam Harry-t az biztos, hogy nem felejtem el ezt a látogatást. Remus-nak megmutattam a levelet amit még két éve kaptunk anyáéktól. Kérdezgettem a rejtélyes S-ről akire rá akartak bízni de semmit többet nem volt hajlandó mondani annál, hogy amit anyáék írtak azok mind igazak. Kiderült, hogy Dumbledore felkérte Remus-t arra, hogy ő legyen az új SVK tanárunk természetesen igent mondott. Sok időt töltöttem mindenkivel. A Weasley családdal elutaztam Egyiptomba nagyon jó volt. Most mint mindig az utolsó hetemet a Weasley családnál töltöm itt Londonban a foltozott Üstben. Már mindenem megvan ahogy mindenki másnak is még Harry-nek is megvettem a tankönyveit meg hasonlókat.
~Pár nappal később~
Ma jött meg Harry és természetesen Ron már el is dicsekedett neki az Egyiptomi útról.
-Ronnie már megint a vakációról dicsekedsz.-jöttek meg az ikrek s leültek mellém.
-Mi az, hogy megint?-háborodik fel Ron.
-Hát eldicsekedtél már az eladóknak, vevőknek, ismeretlen embereknek.-sorolta George. Majd megjött Mr. és Mrs.Weasley is.
-Harry, Maya gyertek egy kicsit.-hívott félre minket Mr.Weasley.-Tudjátok, hogy ki szökött meg az Aszkaban-ból?
-Sirius Black.-mondjuk.
-És azt tudjátok, hogy miért?-kérdi mire megrázzuk a fejünk.-Mikor 13 éve mikor megöltétek tudjuk kit Sirius mindent elveszített viszont megmaradt tudjuk ki hű szolgájának. Sokan köztük Black is úgy hiszi, hogy tudjuk kit miattatok nem lehet feltámasztani. Szóval most, hogy meg tudott szökni titeket keres és ha megtalál...-itt elharapta a mondat végét.
-Megöl.-fejezem be.
-Kérlek ígérjétek meg, hogy nem keresitek őt.-néz ránk aggodalmasan.
-Mr.Weasley miért keresnénk valakit aki meg akar minket ölni?-kérdi Harry.~Indulás napja~
Mint mindig most is késve értünk az állomásra de szerencsére még mielőtt a vonat itt hagyott volna. Senkit nem találtunk így négyen indultunk fülkét keresni. Mikor is Hermione szólt, hogy van egy fülke amiben csak egy férfi alszik. Mikor odaértem felismertem Remus-t.
-Ő kicsoda?-kérdi Ron.
-A nevelőapám Remus Lupin.-mondom. Hát igen még egyikőjük sem találkozott vele.
-És biztos alszik mert el kéne mondanunk nekik.-néz rám Harry.
-Ha alszik akkor úgy mint a bunda.-mosolygok. Ekkor elmeséltünk mindent.
-Szóval Black azért szökött meg, hogy megöljön titeket?-néz értetlenül Mione.
-Elméletileg.-nézek rá.
-És...-kezdte Ron de ekkor a lámpák villogni kezdtek majd lekapcsolódtak a vonat meg megállt.
-Mi folyik itt?-kérdi az öcsém s kinyitja a kúpét és kinéz. Senki nem ért semmit viszont egyre hidegebb van. Ron az ablakon át fürkészte a kinti teret bár nem hinném, hogy látott valamit hisz semmi fény nem volt kint.
-Lehet, hogy lerobbantunk.-mondja Mio. Az ablak konkrétan elkezdett lefagyni majd a kúpéban lévő vízhez érve azt is lefagyasztotta.
-Van kint valami.-jött el az ablaktól Ron mikor észrevett valamit. Ekkor egy fekete valami lebegett az ajtóban de még én sem tudom, hogy mi. Egyre gyengébbnek éreztem magam majd fényt láttam végül elájultam de még előtte egy női sikítást halottam.
-Maya, Maya.-hallom Hermione hangját ahogy ébresztget.
-Tessék egyétek meg.-nyújt felém öcsém felé egy-egy darab csokit.
-Remus mi volt ez?-nézek rá.
-Egy dementor ilyenek őrzik az Aszkaban-t. Ellenőrizte nincs-e itt Sirius Black. Most megyek és beszélek a mozdonyvezetővel. Maya a vacsora után beszélni szeretnék veled.-megy az ajtóhoz.
-Rendben.-ekkor becsukta az ajtót és már el is ment.
-Mi történt velünk?-néz a többiekre Harry.
-Hirtelen megdermedtetek mintha valami rohamotok lenne.
-És nektek nem volt ilyen...rohamotok?-kérdi.
-Nem, én csak úgy éreztem, hogy már soha többé nem lesz jókedvem.
-Én sikítást hallottam egy nőét méghozzá.-mondom.
-Én is halottam.-néz rám az öcsém.
-Senki nem sikított.-rázza a fejét Mio. Ekkor rontottak be az ikrek.
-Maya jól vagy?!-kérdik szinkronban és szinte üvöltve.
-Jól vagyok fiúk csak halkabban légyszi.-csitítom őket.
-Eleve honnan tudjátok, hogy Maya és Harry elájultak?-néz rájuk számon kérően Hermione.
-Már szinte mindenki erről beszél.-mondja George miközben leülnek két oldalamra Harry meg átmegy Hermione és Ron oldalára. Az út további részében csak beszélgettünk minden féléről majd a sulihoz érve mind a nagyterembe mentünk.~Itt lenne a következő rész remélem tetszik. Like & comment és hamarosan új rész.
Maya voltam de most csíny letudva⚡️.~
STAI LEGGENDO
Maya Potter élete
FantasySziasztok a nevem Maya Lily Potter de mindenki csak Mayanak hív. A nevelőapámmal élek Remussal ami nem könnyű hisz vérferkas. Természetesen teliholdkor kimegy a közeli erdőbe én meg otthon maradok bezárkózva. Már két éve a Roxfortba járok és a Griff...