Malfoy sietősen elindult Csikócsőr felé aki két lábra emelkedett majd megkarmolta Malfoy karját.
-Hey Csikócsőr állj! Nyugi!-kiálltok rá és eléállok. Végül megnyugodott Hagrid meg elvitte Malfoy-t a gyengélkedőre. Majd mindenki ment órára.
-Hol voltál?-kérdezte Fred mikor SVK óra előtt a teremben leültem mellé.
-Hagrid segítséget kért az első órájához neki segítettem.-mondtam egyenesen előre bámulva.
-Történt valami?-karol át.
-Malfoy.
-Mit tett.-horkant fel.
-Tiszteletlen volt Csikócsőrrel így ő megkarmolta és nem tudom mi lesz ennek a következménye.-veszek mély levegőt.
-Nyugi én tudom bármi lesz te megoldod mint mindig.-ad egy puszit az arcomra ekkor jön be Remus. Elkezdtük az órát aminek gyorsan vége is lett.
-Ms.Potter kérem maradjon egy kicsit.-szól utánam Remus és mikor mind kimentek becsuktam az ajtót és közelebb léptem hozzá.-Szóval Fred Weasley.-mondja elgondolkodva.
-Bocsi, hogy nem mondtam el de nem tudtam mit szólsz hozzá és hogy örülnél-e neki.-vakarom meg a tarkóm.
-Nagyon örülök neki Maya. Fred-nél találtál volna kevésbé csínytalant de nála kedvesebbet és eszesebbet nem.-mosolyog rám.
-Talán eszesebbet is.-nevetek fel.
-Én csak örülök, hogy boldog vagy tényleg.-ölel magához.-Viszont most menj ebédelni.-én meg el is mentem a Nagyterembe. Az asztalunknál valamit nagyon néztek így én is odamentem.
-A dementorokat egyszer már kijátszotta.-mondja Seamus.
-Ki?-hajolok az újság fölé.
-Sirius Black.-mondja Ron.
-Harry gyere egy kicsit.-hívom félre az öcsém.
-Igen.-jön oda hozzám.
-Rémlik a levél?-bólint.-És a keresztapánk akiről csak annyit tudunk, hogy S betűvel kezdődik a neve?-ismét bólint egy aprót.-Egyszer kiskoromban hallottam Lupin-t Sirius Black-ről beszélni és azt mondta, hogy anyáék barátja volt. Mi van ha...
-Nem az képtelenség! Maya ezt felejtsd el jó? Ez minden csak nem igaz!-visszament a többiekhez én meg inkább az ikrek keresésére indultam akiket kint találtam meg.
-Ma nagyon szeretnek veled beszélni a tanárok.-lök meg egy kicsit George nevetve.
-Ja a legjobb beszélgetés mikor az aki felnevelt megtudja, hogy kivel is vagy együtt tényleg felemelő.-vágom vissza gúnyosan mire mind felnevetünk. Egy mágiatörténet után szerencsére vége is lett a napunknak csak nem úgy ahogy mi azt gondoltuk mivel most mehetünk le Roxmorts-ba. Sajnos Harry-nek nem volt aláírt engedélye mivel Vernon-ék nem írták neki alá így ő nem jöhetett. Fred-del, Geogre-al, Lee-vel és Angi-vel jól bevásároltunk édességekből és vajsört is ittunk meg kellett pár dolog újabb csínyekhez és ételekhez italokhoz amit a Weasley Varázsvicc vállalathoz kell újítás gyanánt. A vállalattal sokat segítettem a fiúknak sőt sok dolgot én "találtam" fel ami ott kapható de mégis azt mondtam maradjon csak Weasley Varázsvicc és ne Weasley és Potter Varázsvicc mert az ő nevükkel jobban hangzik és George azzal a tyúkagy méretű agyával már akkor tudta, hogy Fred-del összejövünk szóval megszólalt:
~Idővel úgyis Weasley leszel Maya majd meglátod~
Úgy tűnik kivételesen igaza lesz bár ki tudja? Végül visszamentünk az iskolába és a klubhelyiség felé vettük az irányt de mindenki ott állt előtte é senki nem ment be.
-Mi van itt?-kérdi Harry.
-Neville biztos elfelejtette a jelszót.-ekkor Neville felhorkantott mögöttünk.-Ja itt vagy bocsi.-néz rá Ron ezen meg kiszakadt belőlünk a nevetés. Ekkor megjött Percy mint iskola első és hozta a formáját végül a tömegből Ginny jött oda hozzánk.
-Elveszett a Kövér Dáma!~Remélem tetszik tudom nem valami
eseménydús és hosszú de majd idővel
az lesz csak várni kell.
Maya voltam de most csíny letudva⚡️~
KAMU SEDANG MEMBACA
Maya Potter élete
FantasiSziasztok a nevem Maya Lily Potter de mindenki csak Mayanak hív. A nevelőapámmal élek Remussal ami nem könnyű hisz vérferkas. Természetesen teliholdkor kimegy a közeli erdőbe én meg otthon maradok bezárkózva. Már két éve a Roxfortba járok és a Griff...