12.rész

763 41 5
                                    

~Karácsony reggel~

-Srácok gyertek lent vannak az ajándékok!-ront be Harry. Mi amilyen gyorsan csak tudtunk felpattantunk és lementünk a klubhelyiségbe. Tényleg ott voltak az ajándék dobozok rajta a nevünkkel. Mrs.Weasley mindannyiunknak küldött egy kötött pulcsit rajta a nevünk kedőbetűjével és egy tucat nasit Remustól kapam egy könyvet amiben egycsomó bájital recept van leírva és tőle is kaptam egy csomó nasit. Mikor már minden ajándék ki volt bontva találtam egyet amin az én és Harry neve szerepelt.
-Harry ez a miénk.-mondom mire mindenki a doboz köré gyűlik.
-Mi lehet benne nem valami nagy szóval nem lehet seprű vagy valami nagyobb dolog.-mondja Fred. Elkezdtem kibontani a csomagolásból egy cipős doboz volt benne amire az volt ráírva, hogy "Szeretett gyermekeinknek" vagyis a szüleinktől van. miután levettem róla a tetejét megláttuk, hogy a doboz tele van képekkel gyerekjátékokkal és egylevéllel. Mindenki elvett vagy egy játékot vagy egy képet én meg felbontottam a borítékot és elkezdtem felolvasni.
~Drága Maya és Harry.
Ha ezt olvassátok és nézitek a képeket és játékokat akkor mi már nem élünk. Harry te Petúniával és Vernonnal élsz mert jobbnak láttuk,hogy velük élj és csak akkor tudd meg, hogy mi vagy amikor eljön az ideje. Maya te pedig vagy Remus-szal vagy Tonks-szal élsz mert akire eredetileg akartunk bízni az az Aszkabanban van. Azért akartunk, hogy te tudd meg mi vagy mert te nem szokványos boszorkány vagy. Metamorf mágus vagy és ez még semmi nagyon nagy tetteket fogsz végrehajtani az erőddel abban biztosak vagyunk. Ne szomorkodjatok miattunk mindig ott leszünk veletek ha bármi baj lenne mi mindig megvédünk titeket. Gyermekeink attól félünk, hogy amikor Voldemort megtalál minket titeket is megöl de mi megóvunk titeket bármi áron. Ha az történik amire gondolunk lehet, hogy Voldemort eltűnik de csak egy időre és bosszút akar rajtatok állni vigyázzatok egymásra és a barátaitokra mert ti ott vagytok egymásnak de ő egyedül van lehet, hogy van több ezer csatlósa attól még egyedül van ezt jól véssétek az eszetekbe. Bízzatok egymásban, Dumbledoreban és abban a személyben akiről rosszat terjesztenek mert a keresztapátok S... (teljesen elmosódott a tinta nem láttuk a teljes nevet)
Szeretünk titeket anya és apa.~
A végét már Harry olvasta mert én kék hajjal sírva bújtam Fredhez aki nem sok sikerrel tudott megnyugtatni.
-Ki az az S?-kérdezte végül Ron.
-A keresztapánk.-válaszolta a legértelmesebb választ Harry.
-Jó azt tudom de mi a neve?
-Mayci te tudod oda vissza a családfátokat amióta megtaláltad a könyvtárban idén nem tudod ki az?-kérdi Fred mikor már kicsit megnyugodtam.
-Nem ugyan van egy S betűs rokonunk de ő nagyon régen élt.-válaszoltam szipogva.
-Mi lenne ha megkérdeznénk Dumbledore professzort hisz a szüleitek azt írták bízhattok benne.-mondja George.
-Szerintem nem mondana semmit.-mondja Harry.-Engem még az érdekelne ki az akire még Mayát akarták bízni mit keres az Aszkabanban?
-Nem tudom de jobb ha egyenlőre nem csinálunk semmit mindjárt vége a szünetnek utána mindenki visszajön és újra tanulni kell. Szerintem jobb ha a vizsgák után kezdünk el nyomozni nehogy valaki megbukjon.-mondom de most már nem szipogok viszont a hajam még mindig kék.-Harry a nyáron te jössz az odúba mert ha igen akkor ott elkezdhetnénk nyomozni és elsőnek a szüleiteket kérdeznénk ki.-nézek a három Weasley-re.
-Ez jó ötlet és ha Mio is jön több esélyünk van mert ő baromi jól tud kiszedni bárkiből bármit.-mondja Ron.
-Ez valóban igaz de van egy kis gond.-mondja Harry.-Hogy tudnék eljutni az odúba mert Petúnia és Vernon biztos nem engednek el ha meg igen akkor sem tudom,hogy hol van és biztos, hogy nem megy oda vonat vagy busz.
-Megoldjuk!-néznek össze az ikrek cinkosan.
-Mayácska te mennyi időt leszel nálunk?.-kérdi George.-Mert ugye ott van még Remus is.
-Ez igaz de a nyáron Remus nem nagyon lesz otthon mert dolga akadt szóval szerintem majdnem egész nyáron ott leszek.-mosolygok Fredre aki megcsókol.
-Akkor könnyedén megússzuk a büntetéseket ha lemegyünk az éjszaka közepén kajáért.-mosolyog Fred mikor elválik ajkaimtól.
-Kétlem anyátok úgy tekint már rám mintha a másik lánya lennék túl sokat voltam veletek.-nevetek fel.
-Na látod ez teljesen igaz.-mondja Ron és itt már mindenki nevet. Miután mindenki kibontotta az ajándékát és egymásnak is odaadtuk (mert angyalkáztunk) én Ront húztamRon Harry-t Harry George-ot George Fredet Fred pedig engem. Ronnak édességet (mindenki vett a másiknak édességet)vettem és odaadtam a tavalyi házidogáimat mert ugye ők is azt veszik nagyon örült. Harry kapott egy bájitalt amitől repülni tudott. George kapott könyvet ami tele van mindenféle csínytevéssel a legtöbbről még nem hallottszóval sikeres ajándék volt. Fred kapott egy varázsjátékot én meg kaptam egy gyönyörű nyakláncot amibe bele volt vésve a nevünk és ez ~a síron túl is szeretni foglak~ meg egy képet amin csak ketten vagyunk (szerintem ez a legjobb képünk).
-Ideje lenne reggelizni.-mondja Ron.
-Hát persze Ronci már éhes.-röhög George.
-Hahaha! na nyomás.-indul meg Ron mi meg utána. Reggeli után szinte egész nap azzal a társas szerűséggel játszottunk amit Fred kapott Amikor épp vacsorázunk valaki beállít én meg úgy ahogy vagyok lefagyok ahogy meglátom.

~Itt a kövi rész remélem tetszik.
Szerintetek ki jöhetett?
A kövi részben kiderül.
Maya voltam de most csíny letudva.~

Maya Potter életeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang