Vacsora után Remus terme felé igyekeztem.
-Szia végre ideértél.-köszönt.
-Miért hívtál?-tértem a lényegre.
-Meg kell tanulnod harcolni a dementorok ellen. Én ezt megtanítanám neked.
-És Harry? Neki is jól jönne.
-Őt később még nem eléggé felkészült.
-Jó rendben.-néz végül rám.-Most mond utánam Expecto Patronum.
-Expecto Patronum.-mondom ki.
-Jó ez a varázsige. És most gondolj a legszebb pillanatra ami veled történt és hagyd, hogy átjárjon ez az érzés. Megvan?
-Igen.-mondom. Felnyitotta a láda tetejét amiből egy dementor jött ki.-Expecto Patronum!-mondom egy kis kék fény majd semmi. De a dementor miatt megint elájultam.
-Rendben semmi baj.-segített fel Remus.-Újra?-kérdi.
-Újra.-mondom majd újra megcsinálom de most sikerül.
-Gratulálok kicsim ezzel felülmúltad a szüleidet is.-adott egy puszit a fejemre.-Most menj pihenni rád fér.-mondja.
-Jó éjt.-indulok az ajtó felé.
-Jó éjt.-hallom halványan a folyosón. Felérve a klub helyiségbe Fred még fent volt.
-Szia.-bújok hozzá a kanapén.
-Szia.-nyom egy puszit a fejemre.-Mit akart Remus?
-Csak egy bűbájról beszélgettünk.
-Aha unalmasan hangzik.
-Az is volt.-mondom.
-Nem bántásból de egy kicsit furi olyan magába roskadt.-néz rám.
-Igen egy kicsit magának való de ha jobban megismered akkor rájössz, hogy tud ő ha akar.-nevetek.-Viszont én kipurcanok megyek aludni jó éjt.-adok egy gyors puszit a szájára.
-Jó éjt.-int a kanapéról.~Másnap~
Mint mindig Hermione megint felkeltett minket korán így egy ideig csak a szobánkban ültünk majd elhatároztuk, hogy lemegyünk enni. Kevesen voltak mint mindig. Megreggeliztünk majd egy kis beszélgetés után úgy döntöttünk, hogy kimegyünk egy kicsit.
-Maya! Pont téged kereslek.-jött oda Hagrid mikor kiértünk.-Beszélhetünk egy kicsit?-hívott arrébb.
-Igen?-néztem komolyan.
-Harry-éknek ma az órán be akarom mutatni Csikócsőrt és arra gondoltam segíthetnél bemutatni, hogy kell vele összebarátkozni meg ezek érted.-mondja.
-Ez szuper Hagrid és szívesen segítek.
-Rendben milyen órád lesz a harmadik?
-Átváltoztatás tan McGalagony professzorral.
-Rendben elkérlek és második óra után azonnal meny Csikócsőrhöz és ne mond senkinek és amikor szólok akkor gyertek oda.-kacsint és már el is ment én meg vissza a lányokhoz.
-Na mi volt?-kérdi Angi.
-Semmi érdekes.-legyintek.
-Szerintem mennyünk vissza és szedjük össze a cuccunk.-mondja Parvati mi meg elindulunk.
-Angi megvárjuk az ikreket a klub helyiségben?
-Aha.-és már fel is értünk. Megvártuk a fiúkat majd mentünk is Bájitaltanra. Az óra lassan telt de végül vége lett és mentünk is Jóslástanra. Ez a világ legfurcsább órája és a legfurcsább tanár is tartja de attól még jó. Óra után leváltam a többiektől akik ezt furcsán nézték de mondtam nekik, hogy óra után elmondom. Csikóhoz leérve azonnal megöleltem hisz olyan rég láttam és ő is nagyon örült nekem. Már hallottam a gyerekzsivajt majd meghallottam Hagrid hangját.
-Tádám!-mutatott felénk Hagrid és ekkor Csikócsőr mellett sétálva előjöttünk.-Ő egy Hipogriff tudni kell róla, hogy igen büszke teremtmény. Megkértem Maya-t, hogy segítsen bemutatni azt, hogy hogyan kell közeledni egy ilyen teremtményhez. Maya mond el kérlek hogy kell.-fordul felém mire a többiek közelébe megyek Csikótól eltávolodva.
-Először is meg kell hajolni a tisztelet jeleképp. Ha meghajol jöhet a következő lépés.-hátat fordítottam a többieknek majd meghajoltam mire Csikócsőr is.-ezután csak lassan közeledünk felé majd pár lépés után megállunk és hagyjuk, hogy ő közeledjen.-elindult felém majd a kezembe helyezte a fejét.
-Úgy van.-kezdett el tapsolni Hagrid majd mindenki más is.-Ki akarja megpróbálni?-mindenki hátralépett kivéve Harry-t.-Remek Harry hajrá.-Harry megcsinált mindent úgy mint én és Csikócsőr vele is úgy bánt mint velem.-Rendben mostmár felülhetsz rá. Ide a szárnya mögé de csak óvatosan.-tette fel a hátára Harry-t majd rácsapott a fenekére majd Csikó fel is szállt és Harry-vel a hátán repült egy kört majd Hagrid füttyentett egyet mire Csikócsőr leszállt.~Itt az új rész megpróbálok mostanság
több részt hozni de nem ígérek semmit
aki még olvassa annak köszönöm és
remélem tetszik.
Maya voltam de most csíny letudva⚡️~
أنت تقرأ
Maya Potter élete
خيال (فانتازيا)Sziasztok a nevem Maya Lily Potter de mindenki csak Mayanak hív. A nevelőapámmal élek Remussal ami nem könnyű hisz vérferkas. Természetesen teliholdkor kimegy a közeli erdőbe én meg otthon maradok bezárkózva. Már két éve a Roxfortba járok és a Griff...