8.rész

1K 47 3
                                    

Hermione nem hagy nyugodni reggeltől estig azt akarja, hogy mondjam el minden apró részletet. Egyszetűen nem hiszem el, hogy ennyure érdekli őt ez az egész. Végül annyira elegem lett belőle, hogy elmondtam neki mindent részletről részletre. Épp a könyvtárba tartottam amikor sajnos összefutottam Dracoval.
-Szia Maya.-köszönt.
-Szia.-mondtam kicsit unottan.
-Figyu tényleg nagyon sajnálom és újra szeretném kezdeni kérlek bocsáss meg.
-Figyelj Draco amit tettél az nekem nagyonrosszul esett miért bocsássak meg?
-Azért mert megbántam amit tettem.
-Draco ismerem a családod és attól még, hogy anyukádat bírom az apád nem a legőszintébb és megbocsátóbb ember.
-Tudom de én nem vagyok olyan mint a szüleim főleg nem olyan mint az apám.
-Még nem...
-Na de légyszives bocsáss meg.
-Draco...jó legyen.-mondtam végül és megöleltük egymást. Aztán mentem tovább a könyvtár felé Draco meg amerre akart. A könyvtárban megcsináltam a leckém és megtanultam ami átváltoztatástanra és mágiatörténetre kell utána mentem volna vissza a griffendél toronyba de megláttam Harryt és gondoltam odamegyek hozzá.
-Szia Harry.-köszöntem.
-Szia Maya.-köszönt fel sem nézve a könyvéből.
-Mit tanulsz ennyire?
-Bájitaltan.
-Segítsek? Kitűnő voltam belőle tavaly.
-Azt megköszönném.-mondta én meg leültem mellé és segítettem neki. Olyan 2 óra alatt végeztünk is.
-Jesszus köszönöm ha nem vagy soha nem tanultam volna meg.-ölelt meg.
-Szívesen Harry máskor is szívesen segítek.-öleltem vissza.
-Amúgy te tudtad, hogy tesól vagyunk?
-Azt tudtam, hoggy van egy tesóm csak azt nem tudtam, hogy ki az. De örülök, hogy megtaláltam.
-Hogy hogy nem tudtad, hogy ki vagyok hisz mindenki ismer legalábbis amikor bementem a foltozott üstbe mindenki felismert.
-Hát tudod a nevelő apám nem akarta, hogy megtudjam ki a tesóm addig amíg nem talállkozhatok vele személyesen ezért minden erre utaló dolgot elrejtett.
-Értem. Figyu hívhatlak tesónak vagy nővéremnek?
-Persze az nagyon jó lenne.-mondtam és újra megöleltem aztán viszza mentünk a griffendél toronyba. Vacsoránál Mógus professzor rontott be és közölte velünk, hogy egy troll van a pincében aztán elájult. Ekkor vettem észre, hogy Mio sehol sincs megkérdeztem Harrytől, hogy hol van ő azt mondta, hogy a lánymosdóban és Harry, Ron és én rögtön oda is mentünk, hogy szoljunk neki de a troll már nem a pincében hanem a lánymosdónál volt. Ezért gyorsan berohantunk és segítettünk Mionak.
-Ron gyorsan a levitációs bűbájt tudod Vimgardium Leviosa.-kiabálta Mio mikor Harry és én a trollon voltunk a pálcáink pedig messze tőlünk. Ron elkezdte a varázslatot és a troll ütője a levegőbe repült és utána Ron elkezdte azzal verni. Mikor a troll ki lett ütve Harryvel visszaszereztük a pálcáinkat és indulni akartunk de pont akkor jöttek meg a tanárok.
-Mr.Weasley és Potter, Mrs.Granger és Potter mit keresnek itt?-kérdezte McGalagony professzor.
-Tudja tanárnő...-kezdtem de Mio félbeszakított.
-Az én hibám tanárnő tudja megkerestem a trollt, hogy bizonyítsam képes vagyok rá. Ha a srácok nem jönnek akkor én már nem állnék itt. Így ez az egész az én hibám.-mondta Mio.
-Ez felelőtlenség volt Mrs.Granger 10 pont a griffendéltől. És ami magukat illeti.-nézett most ránk.-Fejenként 10 pontot jutalmazok a griffendélnek azért mert önként jöttek segíteni.-mondta és elment a többi tanárral együtt. Végül mi is mentünk mikor felértünk Fred és George megkérdezték mi történt.
-Milyen bajba keveredtetek?-kérdezte Georgie.
-Tudod Georgie megküzdöttünk egy trollal.-közöltem úgy mint ha ez alap dolog lenne.
-Hogy mit csinátatok?-akadt ki Freddy.
-Jól hallottad Freddy.-mondta Ron.
-Gratulálok srácok gratulálok.-mondtá egyszerre és mind a ketten kezet fogtak mindannyiunkkal. Mioval egész este nem tudtunk aludni szóval holnap fáradtak leszünk.

~Ennyi lenne mára. Remélem tetszik de ha van
valami ami mégsem akkor írjátok meg
kommentben.
Maya voltam de most csíny letudva⚡.~

Maya Potter életeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora