6.rész

1K 53 5
                                    

Másnap reggel amikor felkeltem gyengélkedőn találtam magam ahogy hét fej hajol fölém.
-Gyerekek másszatok már ki az arcából szegény gyerek a végén nem kap levegőt.-hallottam meg az ágy végéből Madam Pomfrey hangját.-Jól vagy gyermekem?
-Igen jól. Mennyit aludtam?-kérdeztem mikőzben felültem.
-Hát kb. 6 órát.-válaszolta Mio.
-Rendben ha jól érzed magad akkor el is mehetsz.-mondta Madam Pomfrey.
-Rendben, köszönöm, viszlát.-köszöntem el. Mikor lehajoltam, hogy felvegyem a cipőm a hajam a szemembe lógott de nem olyan volt mint eddig hanem ilyesmi:

 Mikor lehajoltam, hogy felvegyem a cipőm a hajam a szemembe lógott de nem olyan volt mint eddig hanem ilyesmi:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Jesszusom! Mi lett a hajammal? Hol van az a szép vörös hajam?-akadtam ki teljesen.
-Mikor elájultál egyszer csak átváltozott a hajad ilyen színűre.-válaszolta Fred.
-Szuper! Az életem nem is lehet jobb.-mondtam felvettem a cipőm és elindultam kifelé és mikor kiértem rájöttem, hogy lehet rosszabb hisz ott várt kinn Draco és a két mafla.-Jaj ne már! Miért ilyen szar velem az élet?-kérdeztem a plafon felé emelve a tekintetem.
-Maya! Jaj de jó, hogy semmi bajod.-kezdte Draco.
-Neked mi bajod van nem vetted be  gyógyszered vagy beteg vagy?-kérdeztem flegmán.
-Nem csak aggódtam a barátomért.
-Mi már 1 és fél éve nem vagyunk barátok.
-Tudom baromira elrontottam akkor de bocsáss meg kérlek.
-Miért? Ha miért, hogy utána megint meg tudd azt tenni velem amit akkor tettél? Kösz de inkább passzolnám.
-Maya nem tenném meg újra.
-Persze, persze.
-Esküszöm.
-Nekem te csak ne esküdözz hanem inkább menyj az útból.-löktem kicsit odébb és elindultam a klub helyiségünk felé.
-Jó a hajad!-szólt utánam de nem nagyon érdekelt. Ahogy felértünk a klub helyiségbe mindenki kérdezgetni kezdett, hogy mi történt, hogy jól vagyok-e vagy, hogy mi lett a hajammal. Minden kérdésre válaszoltam vagyis próbáltam válaszolni.  Mivel hajnali kettő volt a legtöbben addig maradtak ameddig megválaszoltam a kérdéseiket. Én is felmentem lefeküdni mert hulla fáradt voltam még így is, hogy az elöbb aludtam 6 órát. A mai nap nem volt vészes leadtam a bájitaltan házit és ennyi a tanárok csak diktáltak és magyaráztak de nem adtak fel beadandót csak leckét baromi sok leckét😷. Holnap lesz a kviddics meccs ezért Oliver ma is edzést tartott még úgy is, hogy tudja, hogy mi fogunk nyerni. Kemény edzés volt mármint a többihez képest. Azóta amióta történt az a fura dolog Mionén, Harryn és Ronon kívül nem nagyon beszélek mással. Az ikrekkel és Lee-vel még mindig a miatt az eset miatt ahogy Oliverrel is azóta nem beszélek. Dracot is jó messzire elkerülöm (hogy is gondolja, hogy azok után amit tett majd megbocsátok) mert nem akarok se a barátja se a barátnője lenni. Épp a Griffendél toronyba tartottam amikor valaki megfogta a karom befogta a szám és behúzott valami "rejtekhejre". Mikor ránéztem az "elrablóm" szerepében Geore-ot láttam.
-George mit akarsz?-kérdeztem.
-Beszélnem kell veled nagyon fontos este gyere a bagolyházba pontban éjfélkor.-vágott a közepébe.
-Miről van szó?
-Ha eljössz megtudod.
-George!
-Na jó Fredről van szó.
-Na akkor biztos nem.
-Látod ezért nem  akartam elmondani mi/ki a beszélgetés tárgya.
-Na jó legyen ott leszek de most mennék pihenni szóval szia.
-Szia.-köszöntünk el és végre eljutottam a Griffendél toronyba. Éjfél elött tíz percel elindultam a bagolyházba. Mikor odaértem George már ott volt.
-Na jó George eljöttem mond mit szeretnél de gyorsan mert holnap kviddics meccs és bájitaltan doga és ki akarom magam pihenni.-kezdtem de mikor megfordult és közelebb jött megéreztem azt az ismerős finom fahéj illatot és rájöttem, hogy nem George volt ott hanem:-Fred?

~Itt a mai érsz. Hogy tetszik eddig?
   Maya voltam de most csíny letudva⚡.~

Maya Potter életeWhere stories live. Discover now