A nyár nagyon jól telt többször is kimentem a közeli erdőbe hiúzként futkározni és amire rájöttem az az, hogy megértem a hiúz, párduc és a kígyókat. Ugyan vannak még olyanokakik értenek a kígyók nyelvén ők a párszaszájúak de belőlük is kevés van viszont olyan aki értené a hiúzokat vagy a párducokat na olyan nincs még egy. Erre a képességemre akkor jöttem rá mikor Remus-szal és Luke-al voltunk az állatkertben ami egy szuper élmény volt. Sokat lógtam Luke-al de a régi haverokkal is ők úgy tudják, hogy egy elit bentlakásos suliba járok. Voltam Mionál aztán közösen elmentünk Angi-hez is ahol Vati is ott volt így négyen buliztunk egy hétig sokat voltam otthon és hamarosan indulok a Weasley családhoz, hogy ott töltsem a nyár utolsó két hetét.
~Pár nappal később~
Reggel a szokottnál korábban keltem de csak mert ma megyek az odúba és már nagyon várom, hogy lássam a többieket de leginkább Fredet. A nyár első hetén teljesen kikészítettük Mrs.Weasley-t szóval gondolom örül annak, hogy még két hétig az agyára fogunk menni. Na de gyors kikeltem az ágyból lefürödtem felvettem egy fekete rövidgatyát és egy hosszú színes pólót amit a derekam felett egy kicsivel megkötöttem és már mentem is le elkészíteni a kávét és a rántottát. mikor kész lettem pont akkor jött le Remus is.
-Ja tényleg ma mész az odúba.-mondja álmos fejjel mire én csak halkan kuncogok egyet és leülök enni. A bőröndöm már be van pakolva csak azokat hagytam elől amire még szükségem van. A nap további részében olvastam és rajzoltam mikor megebédeltünk felszaladtam a szobámba betettem a többi cuccomat is a bőröndömbe és utána Remus segítségével levittük majd elbúcsúztunk és a hopp-por segítségével már is az odúban találtam magam. Molly épp olvasott valamit Ginny és Mio robbanó spangliztak Ron és George sakkoztakFred a kanapén ülve írt valamit Percy-t nem láttam ahogy Mr.Weasley-t sem. Először Ginny vett észre és rohant is megölelni.
-Maya!-kiállt fel és rohan felém.
-Maya.-ölelt meg szorosan Fred.-Nagyon rossz volt nélküled.-súgta a fülembe mire éreztem, hogy teljesen elvörösödtem és még szorosabban kezdtem ölelni.
-Más is megölelheti?-hallottam meg George unott hangját. Ekkor elváltunk egymástól Fred még adott egy gyors csókot és félreállt.-Végre.-nevet George kapott tőlünk egy szúrós pillantást majd megölelt. Miután mindez megvolt a fiúk segítségével felvittük Ginny szobába a cuccom ahol három ágy volt megvetve én meg levetettem magam a szokásos középsőre. A lányokkal egész nap a szobában voltunk és beszélgettünk röhögtünk meg ilyesmi. Vacsorára mentünk le és már menni is mentünk fel mikor végeztünk de három kéz berántott minket az ikrek szobájába.
-Mi a...FIÚK.-mondtuk szinkronban.
-Harry nem válaszol egy levelemre sem arra gondoltunk, hogy elmegyünk érte apa repülő kocsijával.-kezdte Ron.
-Nekem sem válaszolt.-mondtuk szinkronban Mioval.
-Szerintünk baj van.-mondja George.
-Segítetek kideríteni?-kérdi Fred.
-Nem!-mondja Ginny és már ki is szaladt.
-Ennek...-nézek utána.
-Teljesen belehabarodott Harry-be.-szakít félbe George.
-Aha. De ha bele van habarodva akkor éppen az ellenkezőjét kéne mondania nem?-néz a fiúkra Mione.
-De fél is tőle valamiért-mondja Ron.
-Na és ti segítetek?-kérdi Fred.
-Egy nem vagyunk benne autólopásban kettő pedig nem férnénk el hatan Harry-vel együtt.-mondja Hermione az én nevemben is és megfogta a csukló és kirángatott a szobából a fiú csak furán néztek utánunk mire én megvontam a vállam. Beértünk a szobába bezárta az ajtót és elkezdtünk tovább beszélni de most a fiúkról.~Harry szemszöge~
Este alig tudtam aludni mivel ma ugye megjelent ez a Dobby és miatta Vernon bácsi rácsokat tett az ablakomra és Dobby még a barátaim és a tesóm levelét is elvette, hogy ne tudjak nekik válaszolni. De nem értem mitől kéne félnem a Roxfortban ahol ott van Dumbledore professzor és a többi tanár. Miközben ezen gondolkodtam valami zúgást hallottam az ablak felől gyorsan odaugrottam és egy repülő autót vettem észre amit Fred vezetett.
-Harry várj segítünk megszökni.-mondja Ron.
-Hol van a cuccod?-kérdi George.
-A lépcső alatti gardrobban de akkor hozom is.-válaszolom és rohanok is le de úgy, hogy senki ne hallja meg. Csak egy kis hangzavart okoztam de erre még nem keltek fel csak arra, hogy Fredék kitépték a falból a rácsokat. Hallottam ahogy Vernon bácsi trappol a szobám felé mikor beér pont akkor nyúltam vissza a ketrecért és a benne lévő Hedvigért. Már majdnem a kocsiban voltam mikor Vernon elkapta a lábam de Fred csak nyomta a gázt így ő is kirepült az ablakon de én ráztam a lábam és nem tudott sokáig kapaszkodni és beleesett az ablakom alatt lévő bokrokba. Végül rendesen be tudtam ülni a kocsiba és már repültünk is az odúba. Mire odaértünk már felkelt a nap leszálltunk és be is mentünk a házba. Fred, George és Ron rögtön a konyhapulton lévő sütit kezdték enni de ekkor megjött Mrs.Weasley.~Itt lenne a legújabb rész.
Remélem tetszik ha igen vote és
komment.
Maya voltam de most csíny letudva~
ESTÁS LEYENDO
Maya Potter élete
FantasíaSziasztok a nevem Maya Lily Potter de mindenki csak Mayanak hív. A nevelőapámmal élek Remussal ami nem könnyű hisz vérferkas. Természetesen teliholdkor kimegy a közeli erdőbe én meg otthon maradok bezárkózva. Már két éve a Roxfortba járok és a Griff...