-Jaj bocsi.-hallottam meg Harry hangját.
-Harry?-kérdeztem és felültem. Igen Harry volt az mert mikor felültem levett magáról egy köpenyt ami úgy tűnik láthatatlanná tud tenni.-Király a köpenyed de hol voltál?
-Hát...ööö...találtam egy tükröt amibe anyáékat láttam.-mondta el végül.
-Miiii!? Hol? Mutasd meg! Kérlek.
-Jó gyere.-segített fel ránk borította a köpenyt és már indultunk is. Végül egy szobában levette rólunk a leplet. A szemem elé tárult egy tükör Harry elé állt.
-Látod, látod őket?-kérdezte én meg csak megráztam a fejem.-Gyere állj a hejemre.-odaálltam belenéztem a tükörbe és a tükörben megláttam magam körülöttem pedig a szüleimet, Remust, Harryt és a legnagyobb meglepetésemre Fredet. Mikor néztem őket a hajam teljesen sárga lett a boldogságtól.-Na látod?-kérdezte Harry.
-Igen de téged is látlak.-mondtam majd megnéztem a tükör tetején lévő szöveget amin ez állt."Edevis amen ahze erkyt docr amen" vagyis "Nem arcod tükre hanem a szívedé".-Ez Edivis tükre.-mondtam végül.
-Hogy kié?
-Edevis tükre idén tanultunk róla ez a tükör azt mutatja meg amire a legjobban vágysz.
-De akkor te miért látsz engem meg a nevelőapád ha mi itt vagyunk?
-Gondolom azért mert Remus nagyon hiányzik mert már régóta nem láttam és téged meg azért mert még mindig nem hiszem el, hogy megtaláltalak.-öleltem meg.-Kérlek ne gyere vissza többet mert ez a tükör teljesen be tud szippantani és a végén nem tudsz majd elmenni a közeléből.
-Rendben megígérem nem jövök ide többet.
-Köszönöm
-Menjünk vissza a toronyba ideje aludni.-mondja Harry és ránk terítette a köpenyt és indultunk is. Mikor visszaértünk összefutottunk az ikrekkel de szó szerint és megint a földön voltunk.
-Hát ez meg mi volt-kérdezte George.
-Nem mi hanem kik.-mondtam és levettem magunkról a leplet.
-Mi a...-kezdte George.
-Fene?-fejezte be Fred.-Ezt honnan szereztétek?
-Kaptam valakitől utó szülinapi ajándék gyanánt.-mondta Harry.
-És ti hova igyekeztetek?-néztem rájuk felvont szemöldökkel.
-A tó köré igyekeztünk sétálni. De elötte téged akartunk megkeresni Maya, hogy hívjunk el téged is.-válaszolta Fred.
-Vagyis csak Fred akart megkeresni és elhívni.-mondta George és láttam ahogy Fred fülig vörösödik és szinte tudtam, hogy a hajam rózsaszínű(zavarban vagyok) lett a hajam.-Na ez a szín tudom mit jelen-mutat a hajamra.
-Hát én azt kétlem-mondtam.-De jó úgy is rám férne egy séta menjünk.
-Fúú...most jut eszembe nincs kész mágiatörténetre a házim szóval megyek megírom jó sétát.-intett George és már el is tünt a lépcsőfordulóban.
-Én fáradt vagyok szóval megyek ledőlök.-mondta Harry megölelt és ment is aludni. Így hát Freddel egyedül maradtunk.
-Hát akkor induljunk.-ajánlotta fel még mindig vörös fejjel. Mikor leértünk a tóhoz tovabbra is csendben sétáltunk egymás mellett. Én egyszer csak leültem egy kőre ami mellett volt még kettő másik. Fred mikor feleszmélt gondolataiból leült a tőlem jobbraesőre.
-Figyelj Maya nem tudom mit kéne mondanom.-kezdte.
-Hát én sem.-mondtam.
-Mi van közted és Diggory között?
-Semmi csak haverok vagyunk.
-Akkor, hogy, hogy ilyen sokat voltatok ma velük?
-Angi-nak tetszik a haverja Tom és én meg megígértem neki, hogy amikor tudom lefoglalom Cedric-et és ő akkor kettesben tud maradni Tommal.
-Ja hát ez kedves.
-Köszi.
-Segítesz megnevelni Malfoyt? Megint belekötött Harry-be, Ron-ba és Mio-ba.
-Hát tulajdon képpen én most kibékültem vele.
-De nem azt mondtad, hogy amit csinált az megbocsáthatatlan?
-De. Viszont megmagyarázta és ja.
-Aha biztos. De ha szabad tudnom mit tett?
-Akkoriban nagyon jóban voltunk és mindent elmondtunk egymásnak és amikor elsőnek találkoztam az apjával az rögtön utált mert Potter vagyok és szerintem minden féle hazugságot mondott rólam és a családomról és másnap Draco nagyon csúnyákat mondott rólam ami nem is nagyon érdekelt viszont utána a családomról is és arra már teljesen kiakadtam és valami hasonló történt mint akkor amikor Mio-val ott jártunk a körleteteknél csak akkor minden a levegőbe repült és utána meg leesett ahogy Draco is és szinte mindene eltört de a kórházban mindenét meggyógyították és azóta nem láttam egészen az első napig.
-Azta!
-De szerintem te nem erről akarsz beszélni. Hanem arról ami a bagolyházban történt.
-Miért ismersz ilyen jól?-kérdezte szerintem magától úgyhogy inkáb nem válaszoltam és igazam is volt szóval folytatta.-Amit ott mondtam és tettem azt tényleg úgy is gondoltam. Szóval...
-Én is.-mondtam zavartan ami a hajamon is meglátszott.
-Tényleg?
-Igen.
-Leszel a ba...bar...barát...barátnőm?-kérdezte meg végül.
-Igen!-ugrottam a nyakába mire ő megcsókolt. Kézenfogva mentünk visza és már annyi idő volt, hogy rögtön a nagytermet vettük célba mikor odaértünk a helyünkre a hajam rózsaszín volt az arcom meg vörös Fred arca meg még vörösebb mint a haja mert az egész asztal és más asztaloktól pár diák minket bámult.~Itt a mostani rész. Tetszik a Fremay
ship?
Vagy ha van más ötleted írd meg
kommentben.
Maya voltam de most csíny letudva⚡.~
ESTÁS LEYENDO
Maya Potter élete
FantasíaSziasztok a nevem Maya Lily Potter de mindenki csak Mayanak hív. A nevelőapámmal élek Remussal ami nem könnyű hisz vérferkas. Természetesen teliholdkor kimegy a közeli erdőbe én meg otthon maradok bezárkózva. Már két éve a Roxfortba járok és a Griff...