Došao je i kraj koncerta. Osećala sam se kao da mi je srce iskakalo. Znala sam sta sledi. Došao je i taj trenutak. Idemo u backstage, prolazimo hodnicima. Ni ja ni Iva ne progovaramo, nemamo snage od uzbuđenja a ni ne znamo sta bi pričale kad bi pričale, jedan pogled je bio dovoljan i znale smo sta mislimo trenutno, a to je ostvarenje sna. Konačno. Ako je ovo san ne budite me, ne želim da se probudim. Dolazimo do jednih vrata gde piše backstage, ispred njih stoji jedan ogroman čovek.
Xx: izvolite
Ja: pa, imamo v.i.p pass, Jungkook nam je dao
Xx: a da, rekao mi je da ce doci dve slatke devojčice, izgleda sa odgovarate opisu.
Ja: haha, pa hvala
Xx: izvolitePokazao nam je na vrata da udjemo i usle smo. Kada smo ušle videle smo dugačak hodnik sa crvenim tepihom, bilo je puno soba, prolazile smo pored njih sve dok nismo našle odgovarajuća vrata. Na njima je pisalo ogromnim slovima BTS. Pokucale smo i čule jako poznat poznat glas.
Xx: UDJI
Ja i Iva: SUGA????
Suga: sta se desava
Ja: pa Jungkook nam je dao v.i.p passove i rekao nam je da dodjemo
Suga: aa znači o tome je trabunjao ceo koncert, JEON JUNGKOOK DOVLACI SVOJE DUPE OVAMOUbrzo je doaao Kook obučen u ves majicu i sorcu. Aww prelepo je izgledao.
Suga: objasni
Kook: pa vidiš to su one devojke sto sam ti pričao o njima hah
Suga: ah, da, pa, odgovaraju tvom opisu.
Ja: hahha a opis je..?
Suga: one su tako divne, plakale su, a jedna od njih mi je posebno privukla pažnju, jedna plava.
Kook: YASH, PRESTANI HYUNG!!Tu sam se totalno zaledila i pocrvenela, osećala sam se srećno, osramoceno, i prelepo u isto vreme. Obrazi su mi goreli. Ubrzo sam vidla dečka širokih ramena kako nam prilazi. Hah. Jin..
Jin: sta radite to deco
Kook: sta
Jin: ko su on- aaaa nee, znammm, to su one devojke što si nam probijao mozak sa njima. Pa dobrodošle, obično Kook-a ne zanimaju devojke, bukvalno je uplašen od njih, tako da mi je drago da mu se konačno neko zasvidjao
Ja: hahaha i meni je drago
Kook: ajde kod ostalih u kuhinju, Jin hyung pravi večeru, jos niste nešto tako lepo okusile
Iva: kladim se u to
Suga: pa idemoI'm sorry, znam da je deo kratak, ali nešto nemam inspiracije, tkd da volim vas❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
dark life with light | J.JK ff
FanficJeon Jungkook, nađe ljubav svog života, ali njen bivši dečko im staje na put