Kao što znate, rekla sam da sam jako povučena, ali, nova školska godina, nova ja, tako da mislim da ću da obučem ipak nešto malo provokativnije. Mislim ipak heh..
Obukla sam ovo sa slikeBez ruže naravno, uvila sam kosu u blage lokne, stavila prelep parfem koji mi je kupio brat. Našminkala se, blago, ali prijatno i primerljivo. S obzirom da moji nisu tu na 5 dana, mogu da se vratim kada hoću i mogu da radim sta hoću. Ne ciljam na nista glupavo naravno. Krenula sam oko 21:00 tamo trebam biti za 30 minuta. Uzela sam novčanik i krenula. Stigla sam ispred kluba koji se zove "Diamond" ušla sam unutra i videla svoje odeljenje. Bedno. Videla sam i Ivu.
Ja: eee
Iva: e ćao stigla si na vreme, mislila sam da ćeš da kasniš zbog treninga?
Ja: da, trener je skratio malo trening, i on je imao neke obaveze.
Iva: aha, nego, znaš ko je još tu
Ja: ko?
Iva: pogledaj tamoPokazala mi je na novog dečka, wow, imao je majicu kratkih rukava, bele boje, ocrtavali su mu se trbušnjaci i mišići na rukama, imao je pocepane farmerice i sive 97'. Bukvalno je izgledao kao najveći playboy grada. Osetila sam nekakve leptiriće u stomaku dok sam ga gledala. Bože šta je sa mnom.
Ja: idem da ga upoznam
Iva: wow stvarno? Prvo se obuče provokativno, ali lepo, ne shvataj me pogrešno bukvalno te svi dečaci gledaju, a sad ideš u lov na momke, pa ti si izgleda baš odlučila da se promeniš ove godine ha?
Ja: pa da mislim, zar nije ipak i bolje za mene da se malo promenim, ne bi mi škodilo.Gurala sam se kroz masu ljudi, dok nisam došla do njega. Ali naravno, ja sam nespretna i morala sam sve da upropastim. Spalela sam se o Markovu nogu i pala na novog dečka. Mada bilo je čudno, osetila sam ruku na svojim leđima i na svojoj ruci koja je bila preko mog stomaka, oči su mi bile zatvorene, i kada sam pogledala videla sam novog dečka kako me pridržava i vraća u stbilni položaj.
Ja: wow, hvala, imaš dobre reflekse
On: pa da, treniram aikido, jednostavno moram da imam reflekse
Ja: wow zar i ti?
On: sta?
Ja: i ti treniraš aikido, i ja isto
On: nikad ne bih rekao
Ja: haha, Danica drago mi je
On: ViktorPružio mi je ruku i rukovali smo se, ima previše nežne ruke i velike prste.
Viktor: pa znaš novi sam
Ja: da znam, ideš sa mnom u odeljenje, jel si se farbao?
Viktor: da, imam prirodno plavu kosu koju inače me podnosim pa sam je ofarbao
Ja: isto, i moja je prefarbana u rozikasto, imala sam i ja plavo - smedju, ali me je izuzetno nervirala
Viktor: konačno neko normalan i bar meni malo sličan, možda se budemo i slagali
Ja: haha i ja to kažem.Gledali smo se neko vreme. Da li treba da mi bude nejasno to što smo bas slični po osobinama, a o izgledu da ne pričam. Nah, briga me. Nešto me izaziva kod njega. Ne izgleda mi baš ufurano. Možda sam konačno našla nekog normalnog. Neko ko će možda da bude samo moj. Krenula je muzika koju je puštao DJ, i počeli smo da igramo, bilo je nekih pesama uz koje sam mogla stvarno sexy da igram, imala sam želju da ga izazivam, da ga naložim ili sta god. Odjednom sam osetila ruke oko svog struka. Pogledala sam i videla ga.. Mark?
Ja: šta koj kurac Mark?
Mark: gledam te neko vreme i strašno me izazivas
Ja: nije mi bila namera da tebe izazovem
Mark: pa nego koga
Ja: šta tebe to ima da bude briga
Mark: dosta si se promenila mala, provokativnija si, to mi se svidja.Sklonila sam njegove ruke sa svog struka, ali je iskoristio priliku dok ga držim za ruke, i okrenuo me ka sebi. Videla sam njegov dobro poznat pogled napaljenosti. Oh boy.
Mark: mala, večeras si samo moja
Ja: o čemu ti to?
Mark: haha, videćešKrenuo je da me poljubi, ali se je nešto zaneo, kada sam se okrenula videla sam Viktora kako stoji malo kao uzrujan. Udario je Marka. Hah, ovo nisam očekivala.
Mark: koji je tebi kurac?
Viktor: pomeri se od nje, ona je zauzeta.
Mark: a ko ju je uzeo, tvoj mladji brat? Hahahha
Viktor: ja
Mark: da da, sve ako ovako prelepa devojka ne bi bila sa tako odvratnim momkomTada sam se sklonila ka Viktoru
Viktor: odjebi, moja je
Mark: dokažiIz momenta, Viktor me je uhvatio za struk i okrenuo ka sebi, približio se, i poljubio me u usta. Bila sam šokirana. Kroz glavu mi je prolazilo samo šta ako ovo radi samo zbog Marka, da se dokaže. Ali sam mu svakako uzvratila poljubac. Kada se odmaknuo, gledao je u mene u znaku da ne brinem i da sam se super ponela sa poljupcem.
Mark: slušaj ti.. Ona će kad tad biti moja...
Viktor: ae i to da vidim, balavčeMarko je samo odšetao ljutito. Mogla sam da osetim njegov pogled na sebi.
Viktor: dobro si?
Ja: daa, hvala ti..
Viktor: uvekI tada sam ponovo osetila njegov poljubac, kratak, brz, ali tako mek, i topao. Mogla bih ovako zauvek. Mislim da sam se zaljubila..
YOU ARE READING
dark life with light | J.JK ff
FanfictionJeon Jungkook, nađe ljubav svog života, ali njen bivši dečko im staje na put