39.

369 17 1
                                    

Hii, so I'm here again, uskoro imam prijemni tako da izvinite na NE aktivnosti, BUTT GOTTA SAY.. Agust D je opet jebo mater. Periodt. Stream D - 2.

- StoriesForBangtan😗✌️
______________________________________

Danica P. O. V

Odlučili smo da je najbolje da odemo u svoje sobe i legnemo da spavamo. Stvarno sam jako bila umorna, od svega što se je desilo i imam strah da će se opet ponoviti.

Ušla sam u sobu, dok je Jungkook ulazio za mnom. Sela sam na krevet i samo se prostrala preko njega za dubokim uzdahom.

Ustala sam da se presvučem i odmah legla u krevet. Jungkook me je sve vreme gledai tužnjikavo i nekako tužno.

Ja: jel si okej?
Jungkook: da li si ti?
Ja: pa i dalje imam strah da će se pojaviti neko od njih ali sam okej

Približio mi se i počeo da mi ljubi vrat, i poljupce podizao sve do mojih usana gde se je zadržao sve dok nismo ostali bez daha. Imao je jako nežne usne kojima nikada neću moći da kažem ne. One su moja najveća slabost. Odmakao se od mene i pogledao me direkt u oči na šta mi je srce poskočilo. One su bile moja druga slabost. Njegove Bambi braon oči koje su uvek svetlucale pod zrakom svetla. Oblizao je svoje usne i prošao rukom kroz kosu, te je moj pogled pao na istu. Njegova braon kosa koja se slagala sa bojom očiju. Uvek mekana i posle 10. farbanja, i dalje je bila svilenkasta. Odmakao se još malo i nasmejao svojim zečijim osmehom. Tek sada shvatam šta volim u vezi ovog čoveka. Ne slavu, ne novac, ne ništa od toga. Sve te sitnice koje ja obožavam o njemu. Sve to što bi on uradio za mene, pa čak i ubio nekoga. Ali najviše što volim u vezi njega.. je što je moj.

Jungkook: o čemu razmišljaš?
Ja: o tome koliko sam srećna što si izabrao mene od 13 miliona devojaka, i što si uvek tu za mene.

Na ti se je sami osmehnuo i prevrnuo me na ledja, te počeo agresivnije da me ljubi. Njegove ruke su lutale po mom telu, a moje po njegovoj mekanoj kosi pa sve do snažnih ledja.

Skinuo nas je oboje te se spuštao poljupcima sve do moje ženske zone. Počeo je da me ljubi isto kao što bi mi ljubio usne i to me je izludjivalo. Stalno je menjao tempo i mesto poljubaca, na sta sam samo ispuštala glasove zadovoljstva.

Vrlo brzo je ubacio jedan prst u mene, a zatim i drugi. Dok sam trenula, više nisu njegovi prsti bili u meni. Ispustila sam glas bola na šta je odmah stao.

Jungkook: u redu si?
Ja: da, nastavi
Jungkook: ako ti nije okej kaži da prekinem

Na to sam samo klimnula glavom je te krenuo da se pomera u meni, a zatim sve brže i brže, i povećao tempo. Oboje smo uživali, ovo nije bio Daddy i babygirl odnos. Ovo smo bili mi. Jungkook i Danica. I ništa vise. Samo uživanje i ispiljavanja naših zadovoljstava sto imamo jedni drugo ponovo pored sebe.

Ubrzo smo oboje završili, i legli premoreni. Gledali smo se jedno vreme i osmehnuli se jedni drugom

Jungkook: uradicu sta god bude trebalo samo da se zaštitim. Nećeš ići u školu neko vreme, ako ne budeš blizu mene, bićeš pored nekoga uvek, makar pored Yoongia.
Ja: okej, hvala ti
Jungkook: spavaj sada
Ja: hahahaa, koliko te samo volim
Jungkook: i ja tebe volim
Ja: laku noć
Jungkook: laku noć princezo..

dark life with light | J.JK ff Where stories live. Discover now