SutradanJuce nismo ni mnogo pričali medju sobom. Razmenjivali smo reči koliko toliko. Samo kada je to bilo potrebno. Po prvi put je bilo tiho i mirno. Spakovali smo se i čekali da Sunce uzme presto Mesecu i da krenemo privatnim avionom u Koreju. Mislim da niko nije spavao, kada god bih prošla pored nečije sobe čuo bi se televizor koji radi. Ne znam zašto se tako ponašaju, ali pusticu ih, verovatno im nije lako da tek tako odu svojim porodicama nakon toliko vremena.
Trenutno sedim u kolima sa BTS-om i Ivom. Sa leve strane mi je Jungkook a da desne Iva. Ne puštam Jungkookovu ruku niti planiram da to uradim. Isto kao i Iva Taeovu. BTS izgleda malo veselije nego juče ali opet ne znam zašto su takvi a iskreno me i plaši da ih pitam. Tišinu je prekinuo vozač.
Vozač: stigli smo na aerodrom, izađite brzo iz kola i udjite u avion.
Poslušali smo ga i nenormalnom brzinom izašli iz kola i ušli u Avion. Ja i Iva smo se dogovorile da ja sednem sa Jungkookom a ona sa Taehyung-om. Sedim pored Jungkook-a i čitam nešto na telefonu. Odjednom osetim glavu na svom ramenu. Jungkook je zaspao. Namestila sam mu lepše glavu i nastavila da čitam.
Stigli smo u Koreju. Konačno. Opet punom brzinom izlazimo iz aviona i ulecemo u kola. Roditelji su mi kupili kuću kako bih imala svoju i tamo ćemo se raspakovati i boraviti. Momci su rekli da žele da vide svoje porodice ali da ne žele da budu kod njih ili tome slično. Stigli smo kod mene i ušli u kuću. Kuća je inače bila ogromna. Bila je na dva sprata tako da je ukupno bilo 6 spavaćih soba. Na donjem spratu je bila dnevna, kuhinja i 3 sobe sa posebnim kupatilima. Na gornjem spratu su bile 3 sobe sa posebnim kupatilima i sa kao malim hodnikom gde ima trosed dvosed i fotelja. Kao u hotelima na recepciji.
Ja: ok ljudi, ako vam bude bilo šta trebalo pitajte me i nemojte se stiditi da radite sta hoćete. Osećate se kao kod kuće.
Iva: ajde da jedemo nešto umirem od gladi.
Jin: TRČIM U KUHINJU.
Namjoon: sta ćemo mi da radimo za to vreme!
Kook: idemo da se odmorimo ljudi molim vas previše mi se spava
Yoongi: slažem se sa Kookiem
Hoseok: kad se tebi nije spavalo aj mi samo to reci
Yoongi: ne znam, samo znam da sam umoran.
Ja: Hoseok, ako želis imas u pridzemlju plesni studio. Možeš da ideš i radis sta hoćeš
Hoseok: Jimin?
Jimin: idemo
Hoseok: hvala tii
Ja: ništaLezim u krevetu i razmišljam kako da objasnim Viktoru da mi se svidja neko drugi. Sutra moram u skolu. I ja i Iva moramo. Volela bih da mogu da provedem Jungkooka. Hmmm, a što da ga ne pitam.
Kucam na vrata Jungkook ove sobe. Čujem sa druge strane "napred" i ulazim.
Jungkook: eej
Ja: heej
Jungkook: lezi pored mene
Nesigurno sam legla pored njega na krevet. Stavio je ruku oko mog ramena i na sam njegov dodir sam se jako cimnula
Jungkook: sta ti je sto se cimas? Da me se ne plašiš možda, jel sve ok, znas da ti nista ne bih uradio?
Ja: ma, nije to, vidi, moram da ti kažem nešto
Jungkook: znas sa možeš sve da mi kažeš
Ja: ugh evo ga..Ispričala sam mu celu priču oko mene i Viktora, on me je samo čudno gledao i pažljivo pratio. Mislim da me mrzi.
Jungkook: woww
Ja: Jungkook molim te nemoj da me mrziš.
Jungkook: mislio sam da ti se ja svidjam?
Ja: pa u tome i jeste stvar
Jungkook: huh?
Ja: pa, rekao mi je sa ne radim ništa glupo dok sam na koncertu, a pogotovo da se pazim od tebe. Ne znam ni zašto je to rekao. Ali ti si tako dobar prema meni i ja sam tvoj najveći fan. I mislim da vise i ne volim Viktora, mislim da volim samo tebe, ali ne želim da se Viktor oseća loše
Jungkook: vidi.. Danice.. Ja tebe obožavam.. Mislim da bi bilo ok da mu kažeš sve sutra u skoli
Ja: Jungkook?
Jungkook: kazi?
Ja: d-da li bi posao sutra sa mnom u skolu?
Jungkook: sta!?
Ja: znam da tražim previše, ali, jednostavno ne mogu sutra bez tebe, molim te..
Jungkook: kakvo glupo pitanje Danice.. Naravno da cu ići sa tobom. Mislim ne mogu da te ostavim sutra samu sa Viktorom. A i briga me ako bilo ko sazna da sam sa nekim u vezi. I ako sam svetska zvezda to ne znači da ne mogu imati privatni život. A i izlazim sa najboljom i najlepsom devojkom
Ja: aww
Jungkook: ma dodji vamoPrivukao me je, i poljubio nežno, a zatim je svoje poljupce spuštao niz vrat i vraćao ih opet do usana. Naše usne su išle savršene jedne uz druge. Igrale su u savršenom ritmu. Ali naravno sve sto je lepo je kratko
Jin: AJDE DECO DA SE JEDE
Jungkook: mislim da bi trebalo da idemo
Ja: ajdeOtišli smo i jeli, nakom toga smo ja i Jungkook otišli kod njega i sobu i zaspali zagrljeni.
BINABASA MO ANG
dark life with light | J.JK ff
FanfictionJeon Jungkook, nađe ljubav svog života, ali njen bivši dečko im staje na put