14.

506 16 0
                                    

Novo jutro, novi dan, nova avantura, budim se i kraj mene leži Jungkook. Preslatko. Uzimam peškir i stvari, i krećem ka kupatilu da se istuširam i uradim jutarnju higijenu. Ušla sam u kupatilo i skinula pidžamu sa sebe, ušla sam u kadu u pustila toplu vodu da se sliva niz moje telo. Odjednom sam čula kucanje na vratima.

Ja: sta je Jungkook?
Iva: samo o njemu razmišljaš a?
Ja: udji

Ja i Iva se nismo sramile jedna od druge, ona mi je bila jedina, i prava drugarica, nisam imala sta da krijem od nje.

Iva: paa, idemo na bazen, ides sa nama?
Ja: ko sve ide?
Iva: Ceo BTS i ja, i ti ako pristanes a moraš!
Ja: nije kao da imam izbora, moram da idem..
Iva: okay, obuci se i idemo, usput probudicu ti dečka
Ja: kako
Iva: moj metod
Ja: srećno mu bilo

Izasla je iz kupatila te sam izasla iz kade i obukla kupaći koji mi jr stajao u komodi pored kade, obmotala sam se peškirom i taman kada sam krenula da izadjem iz kupatila, belo je uleteo kao furija i zabio se u mene. Jungkook..

Kook: IVA!!!
Iva: STA JUNGKOOK??!
Kook: MORALA SI DA ME POLIJES VODOM??
Iva: IMAS SREĆE STO NIJE HLADNA
Kook: DA DA BAS SAM ZAHVALAN
Iva: NEMA NA ČEMU
Ja: znala sam..
Kook: huh?
Ja: navikni se na too.
Kook: jadan Tae, ko zna kako njega budi
Ja: spremaj se idemo na bazen
Kook: evo evo.

Kada se Jungkook konačno obukao krenuli smo svi zajedno na bazen

Namjoon: GDE JE KREMA?
Jin: GDE SU NAM SENDVIČI?
Yoongi: gde li mi je želja za životom..
Tae: fuck nema mi slušalica
Jimin: bukvalno ti ne trebaju
Hoseok: ovo ce biti dug dan..
Ja: slažem se..
Iva i Jungkook: Boze pomozi..

Kada smo konačno stigli na bazen, izašli smo iz automobila i pogledali oko sebe. Nije nikoga bilo, naravno, morali smo da uzmemo privatan bazen zbog fanova, ovaj bazen ima svugde obezbeđenje tako da smo sigurni. Gledala sam oko sebe i videla veeeliki bazen sa 2 tobogana i nekoliko stubova u obliku pečurki sa kojih velikom brzinom pada voda i to je namenjeno za masažu. Bilo je i 10 ležaljki i suncobrani. Takodje i šank sa koktelima i švedski sto. Uživanje počinje. Naravno, kao najveća deca čim su videli bazen, Tae i Jungkook su skočili u vodu glavom bez obzira, Jimin je usao polako ali bezbedno, Namjoon i Jin su i dalje raspakivali stvari, Yoongi i Hoseok su sedeli pored bazena da nogama u njemu i pričali. Ja i Iva smo samo gledale haos i smejale se, odjednom je Tae povukao Ivu u bazen i pala u njega.

Iva: TAE!!
Tae: mowim🥺
Iva: prekini..
Tae: haha okok

Odjednom nisam osećala tlo pod nogama i kada sam pogledala videla sam da me Jungkook nosi. Polako me je spustio za njim u vodu i otplivali smo zajedno do vodopada pečuraka. Tamo je bilo malo dalje od svih tako da niko nije mogao da nas vidi, a i bilo je iza bazena. Stali smo ispod pečurke čiji nas je "krov" stitio od vode.

Kook: ni sa kim trenutno ne bih želeo da budem ovde koliko sa tobom..
Ja: isto Kook
Kook: mislim da si ti nesto najlepše što mi se do sad desilo
Ja: znam, i ti meni isto, mislim da mi je neko rekao sa cu biti u vezi sa tobom ne bih mu verovala
Kook: zato što sam poznat?
Ja: i to, i, zato što sam ludovala za tobom 6 godina, i zato što sam mislila da te mogu imati samo i snovima
Kook: meni je sve kao san kada sam sa tobom.
Ja: aiego Jungkook
Kook: znas, nikada nisam mislio da cu moci da imam devojku samo zbog slave i sta sve ne, i samo zato što su puno devojaka napaljene na mene, osećam se kao.. Kurva..
Ja: HAHAHHA JAO JUNGKOOK
Kook: volim te previše
Ja: i ja tebe Jungoo

Tada mi se je približio više nego što mi je malo pre bio blizu i poljubio me nežno, i zatim opet, i opet, i tako su se poljubi nizali jedan za drugim. Kada nam je ponestalo vazduha odvojili smo se i zagrlili.

Tae: OOOOOOO AJDE SAM GOLUPCICI IDEMO DA PIJEMO MALO AJDE AJDE
Kook: TI TAMO, DA TE PODSETIM DA I TI IMAS DEVOJKU KURVO
Tae: DA DA DA AJDE VISE DOLAZITE OVAMO
Ja: HAHAH ajde idemo

Otišli smo do šanka gde su svi sedeli polu-mokri od vode i pili soju (kao neki korejski alkohol sta znam)

Namjoon: pa sa nadrzavimo
Ja: čemu hah
Namjoon: konačno smo našli mir i konačno naši maknaei imaju devojke, Jungkook i Tae čestitam, mislim da ste našli pravo izbor za sebe i nadam se da ćete jos dugooo i dugoo biti zajedno
Hoseok: ŽIVELI
Svi: ZIVELI
Jin: e, evo i malo nudli, da ne pijete samo, alkohol i voda ne idu bas zajedno
Jimin: hvala hvala!

Ostatak dana nam je prošao u zabavi, kupanju, u igranju odbojke, spuštanju sa tobogana i pijenju naravno. Nakon dugog dana na bazenu, otišli smo kući, istuširali se i momentalno svi legli da spavamo, svi smo bili premoreni od vode i zabave..

dark life with light | J.JK ff Where stories live. Discover now