35.

265 8 0
                                    

x UPOZORENJE x

( sledi kontent koji bi mogao da bude uznemirljiv, nasilje, silovanje.. ako ne želite da čitate preskočite ovaj deo )



Danica P.O.V

Viktor: ponovi..

Ponovo je uzeo kajiš i udario me po ledjima dok sam bila na kolenima na podu, ruke zavezane iza mojih leđa i obraz na podu..

Ledja su mi bila crvena dok su se kapljice krvi slivale niz ista, ruke crvene od lisica, i drhtala sam, obrazi su me pekli od suza koje sam lila...

Viktor: reko sam ponovu, kome pripadaš?
Ja: Viktoru...

Pokušala sam da ga izgovorim što sam glasnije mogla.. Nakon sat vremena udaranja kajiša o moja ledja, bacio je kajiš na pod.

Viktor: na kolena

Ustala sam jedva od povodca koji mi je bio oko vrata, i zavezan za ivicu kreveta. Bilo mi je mutno u glavi i nisam mogla da razmišljam kako treba. Učinila sam sve što sam mogla da održavam ravnotežu dok sam bila na koljena.

Stao je ispred mene i skinuo farmerice.

Viktor: sada ćeš ti mene da zadovoljis, otvori usta.

To nije bila molba već komanda, i morala sam da ga poslušam koliko god da nisam htela. Jednostavno sam morala..

Otvorila sam usta dok je on ubacivao početak svog kurca u njih. Momentalno sam zatvorila oči kako bih se osećala manje neprijatno.

Uhvatio me je za kosu i počeo da napumpava sebe u mojim ustima dok sam ja bila tu samo kao predmet radnje. Iskorištavao me je kako god je hteo. Nisam znala kako da se oduprem svemu tome.. jedinstavno nisam...

Viktor: imaš predobra ustaz šteta što ih nisam prvi okusio zar ne?

Na to je samo ušao dublje i udario kraj mog grla, što me je nateralo da se zagrcnem..

Viktor: ahh.. ne mogu više..

Nakon dva puta ulaženja u mene, svršio je u mojim ustima

Viktor: progutaj

Učinila sam šta je rekao i odmah se zgadila.

Viktor: odmori se malo posle idemo na drugu rundu...

dark life with light | J.JK ff Donde viven las historias. Descúbrelo ahora