BTS BLACK SWANS... PONAVLJAM BTS BLACK SWANS ....
Ulazimo u kuću punu tišine. Obično kada udjem u kuću svi bi divljali i smejali se. Sada svi ćute, tišina ubija, ko bi reko da tišina može da bude ovako glasana...
Sedamo na krevet i ćutimo. Jin je otišao da napravi nešto da jedemo i ako nismo baš imali apetit..
Sve nas je ovo pogodilo previše jako. Nadam se da će se probuditi i biti tu uz nas, inače ne znam kako ćemo preživeti..
Namjoon: okej i šta sad treba da upadamo u depresiju? - rekao je to ustajaći sa kreveta i prekrstajući ruke
Jimin: idem u svoju sobu.. - ustao je i samo otišao bez i jedne druge reči za velikim uzdisajem
Taehyung: znaš i sam koliko mu znači Namjoon, ne znam da li će Jimin moći da podnese ovo..
Ja: zašto?
Hoseok: Jimin ima neka... čudna osećanja za Yoongia..
Jungkook: u malo većem smislu
Ja: samo kažite da mu se svidja okej je..
Iva: šta-?
Jungkook: bolje ne pitajte
Iva: ovako ne možemo sa funkcionišemo, ajde ovako, icicemo svaki dan u bolnicu svi zajedno. Nema izlaženja iz kuće da se ne bi još nekome nešto desilo.
Namjoon: slažem se, pošto Danica i Iva idu u školu, one će ići kod Yoongia u bolnicu. Obaveštavace nas o njegovom stanju. Što se tiče Viktora.. predlažem da sačekamo malo, ako se bude i dalje čudno ponašao i kroz neke poruke pretio, prijavićemo policiji i našoj kompaniji..
Ja: slažem se
Namjoon: da li se SVI slažu?
Svi: Daaa!
Namjoon: idite sad i radite nešto, skrenite misli sa lošeg, uskoro moramo da odradimo novi album smišljate tekstove nekih pesama ako želite.Svi su otišli u svoje sobe malo oraspolozeniji. Ustala sam sa kreveta i Namjoon mi je prišao
Namjoon: računam da možeš da odeš i popricas sa Jiminom?
Ja: onda umeš dobro da računaš
Namjoon: Hvala tiPrišao mi je i zagrlio me. Otišao je i on u svoju sobu a ja sam ostala sama sa svojim mislima.
Još kad sam samo bila A.R.M.Y. plakala bih kad bi se neko iz BTS-a povredio i bila bih nekoliko dana u lošem raspoloženju. Yoongi mi je oduvek bio bias wrecker, i njegova muzika je uvek bila tu za mene kada sam bila tužna. Osećala sam bol koju je i on osećao a prikazivao je kroz pesme.. Sada mi je i više od najboljeg druga... Kao brat mi je. Pobio se je sa Viktorom zbog mene, rizikovao je mnogo stvari zbog mene. Vreme je da ja budem tu uz njega i da ja rizikujem.
Otišla sam kod Jimina u sobu i policala na vrata.
Jimin: idi - rekao je kroz jecaj
Ja: stvarno nećeš da me pustiš u sobu?Čekala sam par sekundi i vrata su se otvorila. Ušla sam unutra i sela na njegov krevet. Jastuk je bio potpuno mokar, a on je bio sav crven i natečen od plakanja. Oči su mu bile pufnaste, kao i usne.
Ja: slušaj, znam da sad misliš jao sad će još i ova da smara, ali Jimin sedi i saslušaj me molim te. - uzdahnuo je i seo pored mene, uzela sam njegove ruke u svoje i pogledala ga.
Ja: znam, Yoongi nije niti gay niti bi niti išta od toga, ali veruj mi, kao što i on tebi znači, značis i ti njemu. Najbolje za tebe sada, je da se samo opustiš i da ne razmišljaš toliko. I ono najvažnije da ne izlaziš iz kuće, jer, Viktorovi su svuda sada, samo traže sledecu bedu neku da naprave i da mi se osveti. Jimine, molim te, kao Boga te molim.. Nemoj to da radiš sebi, Yoongi ne bi voleo da te vidi ovakvog. Usredsredi se na novi album, piši pesme, samo, nemoj da upadas u depresiju
Jimin: ahhhhhh, okej...
Ja: dogovoreno?
Jimin: daa.Zagrlila sam ga snažno i poljubila u obraz. Ostavila sam ga u sobi da se sabere a ja sam otišla da vozim biciklu i da se izduvam na miru sa svojim mislima..
YOU ARE READING
dark life with light | J.JK ff
FanfictionJeon Jungkook, nađe ljubav svog života, ali njen bivši dečko im staje na put