Jutro. Dosadno rano jutro. Ustajem i radim higijenu i oblacim se i sminkam za u skolu. Danas Yoongi ide sa mnom. Nadam se da ce sve ispasti kako treba. Ne želim da se ikome ista lose desi. Odlazim kod Yoongia u sobu. Pokucala sam na vrata i čula duboko "udji".
Ja: heej Yoongi
Yoongi: hej mala
Ja: haha čemu to mala
Yoongi: ne znam, volim tako da zovem devojke
Ja: hahah ok onda
Yoongi: aj mi pomogneš da zakopcam dugme na košulji, mučim se već pola sata sa ovimeProšla sam mu i zakopcala dugmeta, i podvila mu rukave. Iskreno, ta košulja mu je bogovski stajala. Stavio je parfem, namestio malo kosu i krenuli smo u skolu.
Yoongi: i sta si planirala da mu kažeš?
Ja: mislila sam samo da popričam sa njim i to tako
Yoongi: jesi li sigurna da možeš?
Ja: naravno sta ti jeOdjednom smo čuli nekoga iza nas kako trci svom brzinom i silinom. Okrećemo se da vidimo ko je, i završim sa zemlji od udarca osobe. Iva.
Ja: ALO BRE
Iva: PA ZASTO ME NISI ČEKALA. NE. ZASTO ME NISTE ČEKALI?
Yoongi: ajde smirite se i ustanite više molim vasUstale smo sa poda i zagrlile se. Zagrlila se i sa Yoongiem i krenuli smo ponovo.
Ja: i gde ti je dečko
Iva: spava, tvoj?
Ja: spava
Yoongi: bas ste zanimljive
Iva, ja: znamoNa dalje smo pričali o nekim njihovim koncertima i takvim stavrima, u glavom o njihovim životima, nismo ni primetili da smo ispred kapije škole, a na kapiji niko drugi nego Viktor... Svo troje smo zaostali i pogledali se međusobno. Imao je cigaru u ustima i ispuštao gorki dim dok je telefonirao.
Yoongi: stanite
Ja: zasto?
Yoongi: samo ćemo da stojimo tu i kao da tražimo nešto po mom rancu
Iva: ali zašto?
Yoongi: PA DA GA PRISLUSKUJEMOStali smo blizu njega gde ne može da primeti da ga zapravo prisluskujemo i tražili smo nešto kao po Yoongievom rancu
Viktor: aha, da da da, znači, imam nekoliko planova, prvo je da ubijem onog njegog, drugi je da ubijem nju, treći da je silujem pa da je ubijem i zadnji je da ih mučim oboje.
*tišina*
Aha, ajde, vidim ih eno dolaze, ajde ćao.Tada smo kao našli Yoongievu svesku i krenuli smo u skolu, ali nas je sprečio glas
Viktor: gde ti je dečko?
Ja: meni?
Viktor: jok meni
Ja: odakle znam dal si peder il nisi
Viktor: pa gde je a?
Ja: sta te boli kurac
Viktor: pa mislim, hvatices ubrzoSamo je otišao sa tim rečima. Jako se plašim. Mislila sam da je ono bio samo san, ali izgelda da postaje java...
VOUS LISEZ
dark life with light | J.JK ff
FanfictionJeon Jungkook, nađe ljubav svog života, ali njen bivši dečko im staje na put