17.

499 14 1
                                    

Budim se, gledam pored sebe, ali vidim samo dasku od kreveta, dižem se i shvatam da sam na podu. Ustajem na noge i vidim Jungkooka koji se raširio po krevetu kao zvezda neka. O moj Jungkook.. Počela sam da ga drmam i da ga budim, ali se ne budi. O sad je vreme za Ivino buđenje. Uzela sam lavor led ledene vode, još sam dodala led za bolji osećaj, sačekala sam malo da se kocke otope. Taman kada su bile na izmaku da se sve otope bilo je vreme za buđenje. Polako sam prišla krevetu. Prvo sam ga gledala, bilo mi je zao, ali ne toliko, izgurao me je iz kreveta tako da zaslužuje. Bila sam iznad njegove glave. Odjednom sam ga naglo polila celog, i kocke leda spustila u gaće.
Istog trena se je probudio i trljao lice.

Kool: YAAHH, DANICE!!!
Ja: imas nešto u gaćama
Kook: AAA LEDENO, SAD CES TI DA IZVUČEŠ OVO
Ja: NEE, SAM IZVUCI NEĆU DA TI KOPAM PO GAĆAMA
Kook: TI SI IH STAVILA, TI IH I IZVADI
Ja: a da ih jednostavno ostaviš da se otope
Kook: a ne
Ja: platićes mi za ovo Jungkook
Kook: i ti meni za ovo
Ja: mislila sam da ti već plaćam tako što ti vadim led iz gaca, izgurao si me iz kreveta, sva sam se ukocila idiote
Kook: IZVADI VISE
Ja: OKOK

Pogledala sam ka njegovim gaćama. Ne verujem da radim ovo.. Prinela sam ruku ka gaćama a onda sam zazmurila i izvadila jednu kocku, ali pre nego da je izvadim, Jungkook me je sprečio. Uhvatio me je za ruku i nije mi dao da je izvadim. Povukao me kod sebe i pala sam preko njega sa rukom u njegovim gaćama. Pala sam na njegove snažne grudi. Počeo je da me ljubi, ugrizao mi je donju vučuci je ka sebi tražeći ulaz za njegov jezik. Nisam se premisljala odmah sam otvorila usta i ubacila svoj jezik kod njega u usta. Pošto mi je ruka i dalje bila u gaćama, osetila sam kako mu se dize. Na tu pomisao sam se nasmejala a on se odvojio i pogledao me stidljivo.

(ok, ovaj deo možete da preskočite ako hoćete)

⚕️SMUT⚕️

Prebacio me je preko njega, sada sam već ležala na krevetu. Uvukao je i svoju ruku u gaće i uzeo moju. Stavio je na njegovu alatku i počeo da pravi ritam. Bilo je neprijatno s obzirom da mi je ovo prvi put. Napalila sam se. Bila sam vlažna kao more. Nije se suzdrzavao, puštao je glasove dok sam se sad već i ja ubezobrazila i ljubila ga u predelu grudi. Kada je bio na vrhuncu otela sam ruku iz njegove. Pogledao me je zbunjeno a ja sam ga poljubila u obraz i ustala sa kreveta.

Ja: moram u skolu
Kook: ne, ne moras

Povukao me je nazad na krevet i legao preko mene. Ruke mi je stavio iznad glave, a koleno izmedju mojih nogu.

Kook: sada pogotovo ne ideš nigde

Rekao je sexy glasom i počeo grubo da me ljubi, skinuo mi je sorc, i mazio butinu savijajuci moju nogu kako bi došao do dupeta. Poljubio mi je butinu, prešao preko nje i nastavio po stomaku. Zatim mi je skinuo majicu. Ostala sam samo u brusu i gaćama. Poljupcima je došao do mog vrata gde je napravio nekoliko ljubičastih flekica. Otkopcao mi je brus i skinuo ga. Odmerio me je njegovim đavolskim pogledom i oblizao usne, pokušala sam rukama da se prekrijem ali ih je stavio iznad moje glave.

Kook: nema zasto da se stidis, prelepa si

Okrnjio mi je usne pričajući to. Ljubio me je i spuštao se do butine. Došao je do moje ženske zone gde je zastao, pogledao me je, i nasmejao se. Počeo je da mi liže i sisa zonu i prelazio prstima preko klitorisa. Bilo je nemoguće ne is puštati glasove. Teško sam disala i uživala. Držala sam se za posteljinu i uzdisala. Ubacio je jedan, pa zatim još jedan prst u mene i pomerao ih. Taman kada sam htela da svrsim, skinuo je bokserice i ušao polako u mene. Prvo sam osetila mali bol, a onda samo zadovoljstvo. Išao je napred nazad polako, ali ja sam htela brže.

Ja: brže Jungkook

Nije razmišljao, odmah je počeo brže. Kretali smo se u ritmu i uzdisali oboje. Razvaljivao me je i isao sve brže i brže. Sve dok nismo svrsili oboje nije stajao. Kada je obavio posao legao je pored mene i zagrlio me. Počeo je da me ljubi na sta sam previše uživala.

Kook: savršena si
Ja: ti si savršenstvo
Kook: drago mi je da sam konačno to uradio
Ja: ti do sad nisi nikada imao seks?
Kook: što, ti si imala?
Ja: ne
Kook: znači ja sam ti prvi
Ja: da i drago mi je zbog toga
Kook: i meni

dark life with light | J.JK ff Where stories live. Discover now