,,don't" - party

2.2K 132 15
                                    


Na wstępie chce dodać, że rozdział może nie być powalający, i że zbliżamy się do końca.



  Michael nie był zadowolony z faktu, że na imprezie urodzinowej będzie sam Luke. Może by i nie przyszedł, ale znając Ashton'a to by go wyciągnął za ucho z domu i zaprowadził do klubu, gdzie miała odbyć się impreza urodzinowa Hoods'a .

- Nie wiedziałem co Ci kupić, więc kupiłem Ci karmę dla Sussie.- podał chłopakowi.

- Najwidoczniej mój pies ma urodziny, a ja nie. - zaśmiał się Calum, ale zaraz otrzymał od przyjaciela ładnie zapakowane pudełko.- Lukcass się bardziej wysilił, wiesz?

- Pewnie dał Ci w prezencie rurkę od kolonoskopii.- zadrwił Mike.

- Skąd wiedziałeś?- usłyszał znany głos za sobą i przeklną pod nosem, że zabije przyjaciela ten na to się aby zaśmiał. 

- Czego można się spodziewać po marnym lekarzynie..- zadrwił chłopak.

- A Ty się zakochałeś, że taki nie miły?- zapytał Ashton, który przyszedł po swojego chłopaka. Wszyscy stali w loży, gdzie znajdowali się tylko osoby, które były VIP-ami. 

- Wal się Ashton, zaproszenie go tu to była totalna porażka i wy wszyscy..- wskazał na trójkę mężczyzn.- Się do mnie przyssaliście jak pijawki.

- Musiałem sobie radzić sam po twoim wyjściu.- powiedział Hemmings, gdy Ash zabrał Caluma do innych znajomych m.in Crystal, która zabijała Luka swoim zazdrosnym wzrokiem, bo przecież Michael był tylko jej. Kobiety i ich wyimaginowana wyobraźnia. Młodszy chłopak wytrzeszczył oczy patrząc na spokojną twarz mężczyzny.

- Weź przestań, dobra? Nie życzę sobie abyś mówił mi takich rzeczy.- puknął go palcem w klatkę piersiową.

- Mam Ci przypomnieć jak bardzo chętny byłeś jeszcze tydzień temu?- podszedł do niego bliżej, Michael musiał zadrzeć głowę do góry, bo przecież był małym kurduplem.

- Nie, dziękuje Panie Doktorze Hemmings.- odsunął się z pogardą w oczach.

- Mickey wiem, że mnie chcesz.- uśmiechnął się uroczo Luke. Był rozbawiony Tym jak bardzo Michael udawał oburzonego i niedostępnego.

On musiał być jego.


don't { muke }Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz