Kezdet!

2.1K 62 6
                                    

-Andy
Szememet fáradtan és nehezen  kezdtem el kinyitni mikor is az a köcsög nap rohat erősen kezdet bele sütni a szemembe. Magamra húztam a takarom és vissza aludtam.

-Andy ébredj megyünk az új sulidba gyerünk gyerünk!-jött be a szobámba az édesanyám és lehúzta rólam a takarót. Mit se törődve fordultam a fal felé és probáltam tovább aludtam.

-Andrew ha nem kelsz fel most akkor kihúzom a függönyt és azzal nem jársz jól.-fenyegetett meg a drága édesanyám.

-Ki ne merd húzni!-mondtam fenyegetően mire anyukám fel nevetett és elhúzta a függőnyömet.
A nap sugarai erősen sütöttek be még az ablakon keresztül is be a szobámba és nagy szerencsémre pont az ágyamra.

-Anya!-üvöltöttem mire anyukám megpuszilta a fejem és kiment a szobából.

Komás fejjel keltem fel az ágyamból és mentem be a fürdő szobámba. Magamra zártam az ajtóm mert amióta anya egyszer megzavart azóta soha nem hagyom nyitva. Megnyitottam a zuhant és beáltam allá. Ilyenkor általában énekelni szoktam vagy a gondolataimba merülők. Nem tudom miért de ma énekelni volt kedvem szóval egy one direction számot kezdtem el énekelni.

She be my queen
Since we were sixteen
We want the same things
We dream the same dreams
Alright (alright)
I got itt al
'Cause she is the one
Her mum calls me love
Her dad calls me son
Alright (alright)

Folytattam volna tovább ha anyukám nem kezd el kopogni az ajtón.

-Szívem tudom hogy szeretsz énekelni de kérlek siess ha nem akkarsz elkésni már az első napon.-mondta anyukám mire megráztam a fejem és gyorsan nyomtam a kezembe a kedvenc tusfürdőmből olyan jó kókusz illata van imádom. Átmostam a testem és elzárva a zuhanyt kiléptem a zuhanykabinból és egy cuki kaktuszos törölközőt tekertem a derekam köré. A tükör elé sétáltam megmostam a fogam és megszáritottam a hajam. Kimentem a fürdőből és kivettem az utolsó ruhát amit már hagytam és felvettem gyorsan őket. Igazából nem volt nagy cucc egy fekete kiszakadt gatya és egy fekete fehér pulcsi. Megfogtam a bőröndömet és lesétáltam anyukámhoz reggelizni. Ja tényleg amúgy koliba megyek szóval azért van nálam most bőrönd. Leültem az asztalhoz és elkezdtem enni. Anya mindig palacsintát csinál amit imádok.Ahjj de fog majd ez hiányozni. Amúgy meg bemutatkoztam már? Baszus ennyire hülye vagyok najo akkor most mutatkozok be.
Andrew Robert Fowler vagyok egy 18 éves fiú. Szeretek énekelni és gitározni is tudok. Nincsenek barátaim mert amióta a legjobb barátom elárulta a legőrzőtebb titkomat azóta egyetlen egy emberbe se bizok meg kivéve az anyukámba. De még neki se mondtam el. Ami nem más mint hogy meleg vagyok. Mikor jöttem rá kb olyan 16 évesen. Nem mondom el hogy mert az kicsit nagyon durva. Apukámat nem ismertem soha amikor megszülettem elhagyott minket azóta anyukámal kettesbe élünk és tisztelem őt hogy ennyire egy erős nő és felnevelt engem.

-Szívem gyere indulunk hozd a bőröndödet.-mondta anyukám és elindultam vele együtt ki a kocsihoz. Beraktam a bőröndömet a csomag tartóba és belültem előre anyukám mellé.

-Indulhatunk szívem?-kérdezte kedvesen anya mire én vettem egy mély levegőt és bólintottam. Anya beindította a kocsit és elindutunk.


És itt még nem tudtam mi vár ott majd rám!

Welcome people!😂
Hogy vagyunk hogy vagyunk itt az új könyvemnek az első része direkt mindig próbálom fejleszteni magam hátha ez is tetszeni fog nektek mint a többi.😉😁
Itt a részek nem lesznek olyan hamara. De majd minél előbb próbálom majd hozzni😁

Mindenkinek puszi a hasára😘
És jóéjt🌙

A különleges szobátárs-randy!Where stories live. Discover now