Furcsa érzések!

913 53 2
                                    

-Rye
Felemeltem Andy fejét és egyenesen a szemébe néztem. A gyönyörű kék szemei most a könyektöl és a fáradságtól csillogtak. Csillogtak jézusom Rye te már megint mi a szarrol beszélsz mindegy most az a lényeg hogy Andy mosolyogjon.

-Andy soha ne higy Jameséknek ők mindig hazudnak én teljes szívemből imádok veled lenni főleg amikor bedurcázol szóval ne sírj gyere adjuk oda végre ezt a könyvet a tanárnak és menjünk feküdjünk le aludni.-mondtam mire Andy a szemembe nézett és most már csak elpirulni készült mint mindig ilyenkor. Lehett hogy mégis érzek valamit Andy iránt de hát ő fiú.

/A könyv oda adása után/
-Most komolyan ez rohat jó Andy.-mondtam boldogan és ugrándozva mentem tovább a szobánkink.

-Rye nyugi én is örülök hogy ezzen a héten nem kell tanulnunk semmit.-mondat Andy. Igen ezt kaptuk azért amiért megtaláltuk a könyvet.

Oda értünk az ajtónk ellé és Andy ment be elsőnek én meg utána boldogan. A kulcsot beraktam az ajtóba és be is zártam.

-Elmentem fürdeni Rye oké?-kérdezte Andy.

-Persze menjél.-mondtam és lefeküdtem az ágyamra. Telefonomat kezdtem nyomkodni Instagramot néztem és Andyt is megtaláltam Fovvs néven érdekes mostantól lehett hogy így fogom hívni.Gyorsan a képeihez lapoztam és végig néztem.

Ezzen a képen megakat a szemem és vagy 10 percig néztem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ezzen a képen megakat a szemem és vagy 10 percig néztem. Vajon milyen teste lehett vagy. Rye atyaég miről beszélsz már megint. Ekkor éneklést hallotam meg a fürdőből. Leraktam a telefonom és a fürdőszoba ajtajához áltam. Bentről Andy gyönyörű hangja hallatszodot ahogy énekel. Ekkor elzárta a vizet szóval gyorsan vissza mentem az ágyamba és felkaptam egy könyvet és olvasni kezdtem.

-Rye kész vagyok mehetsz.-mondta Andy és egy boxerben meg egy hosszú pólóban jött ki. A haja még vizes volt de így volt cuki. Rye ezt jó lenne ha most abba hagynád mert a végén rá támaszt azt abból kmmmm lesz a vége. Most kussolj be érzés.

-Oké megyek addig feküdj le nyugodtan az ágyamra úgyis ott alszol.-mondtam pimaszul és rá kacsintottam Andyre aki elpirulva feküdt le az ágyamra. Gyorsan lefürödtem és csak egy boxert vettem fel. Kisétáltam a fürdőből és azzonal éreztem hogy Andynek baj van lent mert engem nézett és még a szája is tátva maradt. Kis babám. Miiiivan Rye uristen most már tuti hogy meleg vagyok de hát még magamnak se merném bevalani nem hogy valakinek.

😁😁😁😁
Lili🥺

A különleges szobátárs-randy!Where stories live. Discover now