-Rye
-Rye Andy mi vissza megyünk mert Brooki nem érzi jól magát. Elhozátok nekünk a cuccokat?-kérdezdte Jack és felkarolta Brookot aki azt se tudta hol van.-Persze. De óvatosak legyetek és vigyáztaok Jamésékel. Ha baj van hivj Jack.-mondta Rye. Jack bólintott és elindultak vissza.
-Andy (bocsi a gyors váltásért)
Hideg volta és nálam még pulcsi se volt és drága Mikey se jött még vissza. Szóval dideregni kezdtem.
-Ved fell ezt Andy nehogy nekem megfáz. Vissza megyünk a suliba és jól bevackoljuk magunkat az ágyamban.-mondta Rye és rám kacsintott. Persze én erre csak elpirulni tudok. Ekkor Mikeyt láttam meg ahogy sétál ki a boltból. Na végre.
-Fiúk itt vagyok csak a sok öreg bácsika és nénike fel tartotta a sort. De hol van Jack és Brook?-jött oda hozzánk Mikey.
-Vissza mentek mert Brooklyn rosszul érezte magát.-mondta Rye és elvette a tejet meg a tea filtert.
-Ohh oké akkor mi is menjünk vissza mert már késő van.-mondta Mikey.
Hmm vajon Rye mit érezhet irántam. Jó kérdés. Elvileg Rye nem meleg hanem hetero akkor meg miért ilyen velem ez fura. Arra kaptam fel a fejem hogy Rye hangosan nevetni kezd valami.
-Ez komoly Mikey ne szórakoz már velem ilyen béna lennél.-röhögött Rye.
-Miért mi történt?-kérdeztem meg a röhögö fiúktól.
-Mikey miközben kerste a vajat felőköt egy kislányt akinek kiesett a kezéből a nyalóka ezért persze a kislány sírni kezdet és Mikeyt sipcsonton rúgta.-mondta nevetve Rye.
-Jovan már azért ennyire nem vicces. Még most is fáj.-mondta Mikey. És válba ütötte a még mindig nevető Ryet. Idióták. Mégis imádom őket különösen Ryet.
-Jaj istenem Mikey.-mondtam. És én is nevetni kezdtem.
/Már az iskolában/
-Najovan fiúk én elmegyek Jackékhez. Jóéjt.-mondta Mikey és elindult a szobájuk felé.-Gyere Andy.-lökött be az ajtón Rye. Vagyis inkább tolt be az ajtón. Az ágyam felé sétáltam és azzonal ledőltem rá. Már majdnem aludtam amikor dörőmbölni kezdtek az ajtón. De tényleg szó szerint.
-Rye?-keltem fel aki már az ajtó előtt ált.
-Andy menj be a mosdóba és ne gyere ki.-mondta Rye és a fürdő fele kezdet tolni.
-De miért?-kérdeztem de már becsukta az ajtót. Hát már megint én vagyon bezárva. Jó akkor hallgatózok.
-Szia apa.-mondta Rye. Miiiii mit keres itt az apja. De ha már itt van az apja akkor miért is zárt be ide na ezt nem értem.
-Ryan megmondtam neked hogy hivjál!-üvöltötte Ryera vagyis gondolom mert komolyan a fürdőből olyan volt mintha a fülembe orditottak volna.
-Jó nem tudtalak hívni. De mi a baj miért jöttél már megint.-mondta Rye. De tudjátok azzal a 'mi a büdös francot keresel már megint itt' hangnemben.
-Te hogy mersz velem így beszélni. Üvöltötte az apja.-Az apád vagyok szóval csak óvatosan beszéljél velem.-mondta ordítva az apja. Renélem azért még nem fogok megsüketülni.
-Rendben apa.-mondta Rye.
-Lány vagy fiú az új szobatársad?-kérdezte az apja és valamit pakolni kezdet.
-Fiú apa és ne nyúlj a cuccihoz.-mondta Rye. Hogy mer hozzá nyúlni a cuccaimhoz. Hát eldobom az agyam komolyan.
-Ryan te kussba vagy.-mondta az apja és valamit neki dobott az ajtónak. Atya ég.
-Na ide figyelj Rye már 2 hete igéred hogy találsz magadnak barátnőt. És mivel hülye vagy és nem találta ezért én kerstem neked egyett.-mondta az apja. Miiii ne kérlek ne.
-De apa én nem akkar....-kezdet bele Rye.
-Rebekaaaaa.-üvöltötte az apja. Ne kérlek ne ez nem lehett igaz. Csak Rebekát ne.
-Rebeka?-kérdezte Rye furcsán. Na igen és ekkor meghalotam annak a ribancnak a hangját.
-Ryan baba én vagyok az új barátnőd. Kérem a csókom.-mondta Rebeka. Ughhh de utálom most legszívesebben kimennék inenn és jól pofán verném.
-Apa Rebeka nem lesz a barátnőm!-jelentette ki Rye. Kinem gondolta volna. Utálja Rebekát. Ahogy én is.
-De de fiam és én most mentem. Ja és ha meghalom hogy Rebekával nem foglalkozol akkor készülj a rosszra fiacskám.-mondta Rye apja és elment gondolom. Remélem.
-Na ha már úgyis a barátod vagyok akkor holnap szépen elmegyünk randizni. Este 7-kor itt vagyok érted Ryan baba. Addig is szia.- és egy cuppanos hang. Megtörtént ez van Andy gyerünk szed össze magad. Ajtó csapodás jó akkor most már ki jöhetek.
-Rye?-nyitottam ki óvatosan az ajtót és néztem ki rajta. Rye egyhelyben ált és maga elé bámult.
Vajon most mi járhat a fejébe?Welcome people!
Na eddig milyen tudom most gonosz voltam de most jönnek majd a nagyon szomorú részek.Addig is mindekinek puszi a ha hasára.🥰
Lili🥺