Meleg vagyok! Ténylegesen is!

792 43 5
                                    

-Író
Rye nem tudod a filmre figyelni anyira lekötötte a kis szőke fiú. Rebeka többször is válának dőlt de Ryet ez nem érdekelt csak az hogy Andyvel legyen végre. A film véget ért és kifelé tartottak a moziból. Rebeka bele akkart kapaszkodni Rye kezébe de Rye nem engedte neki és el is lökte magától.

-Ryeee mi a baj?-kérdezte meg Rebeka Ryet. Rye nem bírta levenni az előttük sétáló szökeségről a szemét. Ezért nem is válaszolt Rebekának.

-Rye?-kérdezte meg Rebeka újra Ryet. Rebeka arra nézett amerre Rye és megértette hogy miért nem figyle rá.

-Andy
Mikeyékal sétáltunk ki a moziból. A film tetszet de nagyon nem kötött le mivel Rye is ott volt és bármikor hátra néztem láttam hogy engem néz. Cuki volt nagyon. Mikeyék azt mondták elmenek mosdóba. Nekem nem kellet szóval meg vártam a mosdó előtt őket. Ryékat vettem észre akik ugyan ide tartottak.Rye bement de azért rám nézett és rám mosolygott. Rebeka meg kint maradt.

-Andy szia.-kezdte Rebeka és mellém ált.

-Szia.-mondtam és el fordultam tőle.

-Milyen volt a film?-kérdezte nyavajgosan. Fuuu de utálom.

-Jó.-nem volt kedvem tartalmasabb válaszokat adni neki. Minek fölösleges.

-Mit szólnál ha mondjuk..-és ekkor bele ütött a hasamba és arra a helyre ahol megsérültem ezért azzonal össze estem.

-Ohh mi történt ugye jól vagy.-kezdte Rebeka és most a lábával ütött megint bele a hasamba. Vért kezdtem el köpni. Miért csinálja ez is velem.

-Rye!-üvöltöttem el magam mire Rebeka még kétszer teljes erőből bele rúgott a hasamba és a szemembe is bele vert.

-Andy mi baj?-jöttek ki a fiúk és ahogy megláttak Rye Rebeka után indult hogy elása a baját a fiúk meg oda jöttek nekem segíteni.

-Gyere Andy ad ide a kezed segítünk felhúzni.-mondta Mikey. Már kifelé sétáltunk amikor Ryet és Rebekát láttuk meg akik nem kicsit veszekedtek.

-Most komolyan ezért szakítást velem.-mondta Rebeka és egy kurva nagy pofont vágot le Ryenak. Szegénykém.

-Igen Rebeka mert nem elég hogy nem szeretlek hanem kifejezten utálak hanem még a szerelmemet is megvered.-mondta Rye mire nekem tátva maradt a szám és csak Ryet néztem. Ő..ő is szeret engem úristen ez csak egy álom akkor csipjetek meg.

-Hogy mivan te buzeráns vagy?-kérdezte Rebeka és távolabb ment Ryetól.

-Nem buzeráns hanem meleg.-javította ki Mikey Rebekát aki csak bemutatott neki.

-Rebeka most takarodj inenn és ne lássalak többször.-mondta Rye és Rebeka utoljára adót Ryenak egy pofont és utána elsétált. Én még mindig le fagyva áltam ott. Rye oda sétált hozzánk és először engem ölelt meg utána mindenkit.

-Rye?-próbáltam valamit mondani mire Rye csak anyit mondot majd a suliba. Rye egyik kezemet átt rakta a nyaka körül az ő egyik kezét meg derekam köre rakta és így kezdtünk el vissza sétálni a suliba és a szobánkba.

...

-Jól vagytok fiúk?-kérdezte Rye és lefektette az ágyra mint amikor James vert meg.

-Mi teljesen jól.-mondta Brook és oda bújt Jackhez. Olyan cukik együtt.

-Te Mikey?-kérdezte Rye.

-Én teljesen jól vagyok de te jól vagy?-kérdezte Mikey.

-Én igen ezt a pofont meg megérdemeltem.-mondta Rye és most meg felém fordult. Szemeivel végig nézett rajtam és a hasamnál ált meg a szeme.

-De ahogy láttam te nem vagy jól Andy.-mondta Rye és leült mellém majd felhúzta a polom. (Nem irom le hogy nézett ki mert csak hánynátok.)

...
/este/

-Rye

-Na akkor fiúk rendelünk pizzát?-kérdezte Mikey miközben én még mindig Andy sebbét csináltam nagyon csúnya lett.

-Rendelhetünk de majd csak később meg csak 8 óra van.-mondta Brook és bekapcsolta a tv-t mikor is kopogtak.

-Mikey kinyitott még én Andyt elintézem.-mondtam és láttam Andyn hogy elirul Ahjj szeretem ezt a fiút nagyon.

Welcome people!
Úgy érzem ez lesz az utolsó előtti rész..... szóval ja.

Mindekinek puszi a hasára.🥰
Lili🥺
Menj lejjebb👇🏾



































Még mindig nyugi biz bennem!🙂







































Menjél nyugodtan😉

































































Csak vicc még sok részt fogok hozzni meglehett nyugodni!😚😋😁
Kamu_rocker_ tudom jól hogy ideges lettél rám!🤣😏❤️

A különleges szobátárs-randy!Onde histórias criam vida. Descubra agora