Rebeka!

905 43 3
                                    

-Andy
Rye ágyában feküdtünk mind a ketten mikor is valaki kopogot az ajtón. Gyorsan át feküdtem a saját ágyamra Rye meg kinyitotta az ajtót. Egy lány ált az ajtóba lehett Rye barátnője volt.

-Mit akkarsz Rebeka.-kérdezte Rye kicsit se kedvesen. Akkor tuti nem a barátnője. Huuu oké akkor megnyugodtam.

-Téged Rye baba.-mondta ez a Rebeka elégé picsás hangon. Utálom az ilyen lányokat nagyon.

-Én meg aludni szeretnék.-mondta Rye és rá csapta az ajtót a csajra és be is zárta.

-Ezt még megbánod Beaumont.-mondta a csaj és eltrapolt az ajtónk elől.

Rye lefeküdt az ágyába és a telefonját kezdte el nyomkodni. Nem akkartam tőle semmit se kérdezni mert láttam rajta hogy ideges szóval elmentem a konyhába hogy felhívjam anyukámat. Elővettem a telom és a névjegyzékbe megkerestem anyát és már tárcsáztam is.

A=Andy
Am=Andy anyukája

A:Sziaaa anya hogy vagy?

Am:Én jol vagyok kincsem de te hogy vagy?-kérdezte Anya kedvesen amitt mindig imádtam benne hogy saját magával soha nem foglalkozott csak velem hogy nekem minden jó legyen.

A:Én is jól vagyok anya és itt minden szuper.-Ja nagyon szuper mindegy ezt anyának nem szabad megtudnia.

Ekkor Rye batyogott ki a szobából és megállt az ajtóban engem kezdet el nézni és közben mosolyogt. Imádom a mosolyát.

Am:Rendben van kincsem és vannak már barátaid?

A:Igen anya vannak és nagyon kedvesek.-néztem Ryera aki oda jött hozzám és csikizni kezdet.

-Rye fejezd be.-mondtam röhögve de csak hallkan hogy anya megne hallja.

Am:Minden rendben van szívem?-kérdezte Anya.

A:I-gen de most men-nem kell a-ny-a sziaaa.-mondtam és leraktam a telefont.

-Rye kérlek befogok pisilni hagyd abba.-mondtam nevetve.

-Oké de akkor gyere vissza mellém az ágyra.-mondta Rye. Megfogta a kezem és az ágy felé kezdet el húzni.

/Más nap reggel/
Rye mellet aludni és kelni is jó volt. Ahogy a nagy kezeivel átölelt ezért biztonságba éreztem magam nagyon. Örökre ott maradtam volna a karjai közt de muszály volt kikelnem az ágyból. Mivel ezzen a héten nem kell tanulnunk ezért azt csinálnunk amit akarunk nekem igazából nincs nagyobb tervem az iskolát szeretném végig járni de majd megkérdezem Ryet is. A konyhában áltam és éppen reggelit készítettem bacon és tojás. Sajnos nem otthon lakók már szóval nem fogok minden nap palacsintát enni. Mikor is egy reketes de nagyon sexy hangot hallotam meg.

-Jó reggel Andy.-jött a hanga melőlem. Komolyan mondom reggel még gyönyörűbb Rye mint napközben.

-Neked is Rye.-mondtam és kiszetem a megsült tojásokat kétt tányérra és egyet Rye elé raktam.

-Jó étvágyat.

-Neked is.-mondta Rye és elég gyorsan kezdte el enni.

-Rye nehogy nekem félre nyelj.-mondtam nevetve mire Rye felnézett rám és csak mosolygott amikor kopogtak.

-Kinyitom.-mondtam és az ajtóhoz sétáltam. Kinyitottam és egy rohatul kurvának kinéző csaj ált az ajtóban. Nem ez a csaj volt itt tegnap is hmmm?

-Hello mit szeretnél?-kérdeztem mire a csaj végig nézet rajtam aztán előkőt és minden kérdés nélkül besétált a szobánkba.

-Rye baba.-üvöltötte és leült Rye ölébe. Ha mit képzel ez magáról ki ő itt.

-Rebeka mi a faszt akkarsz?-kérdezte Rye kicsit se kedvesen és lelökte az öléből Rebekát. De hát ez akkor a tegnapi csaj. Jól tudtam én. Kis picsa.

Becsuktam az ajtót és vissza sétáltam a konyhába. Leültem és újra enni kezdtem.

-Minek eszel amúgy ennyit Andyke nem vagy már így is túlságosan dagadt.-mondta Rebeka.

-Najo figyelj rám egy kicsit Rebeka mutatok neked valamit.-mondta Rye mire Rebeka egy  ilyen 'ha én nyertem' mosolyott küldőt felém. De rá néztem Ryera aki csak rám kacsintott. Na igen megint én nyertem nem Rebeka.

Már csak az ajtó csapodásat hallotam és egy ideges Ryet aki leült és újra enni kezdet.

-Utálom ezt a csajt.-mondat Rye.

-Én is nagyon kurvás.-mondtam. És beraktam a tányéromat a mosogatoba.

-Amúgy Andy mit szeretnél ma csinálni?-kérdezte Rye és ő is berakta a tányérját a mosogatoba.

-Igazából én az iskolát szerettem volna körbe nézni de ha van jobb ötleted oda is mehetünk.-mondtam.

-Nekem jó a te programod. Én se láttam még az egész iskolát.-mondta Rye és bement a fürdőbe hogy össze kapja magát. Én addig ledőltem az ágyamra és az instát kezdtem el nézni. Nagy kíváncsiságomba beütöttem Rye nevét és ki is adta az instáját. Vettem egy nagy levegőt és elkezdtem megnézni a képeket.

Najooooo

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Najooooo. Nyálam már majdnem folyni kezdet hogy lehett valaki ennyire izmos ahhh komolyan ettől a képtől bármikor eltudnék élvezni. Andyyyy fejezed be mert Rye megfogja láttni és annak nem lesz jó vége. Ekkor Rye lépet ki a fürdőből.

-Mehetsz Andy.-mondta mire én gyorsan lezártam a telefonom és elindutlam a fürdőbe. Pár perc múlva kész is voltam és el is indultunk hogy körbe nézünk az iskolába.

Welcome people!
Rég volt rész de mostanában nem nagyon érek rá szóval most itt van ez a rész és majd minél előbb próbálom hozzni a kövi részt.
Sziasztok.

Minden kinek puszika a hasára😂🥰
Lili🥺

A különleges szobátárs-randy!Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora