-Rye
A fiúk elmentek azt mondták magunkra hagynak. Jó ötletnek tartottam. Nagyon is.-Istenem Andy anyira örülök hogy jól vagy.-mondtam és elváltam Andytől.
-Elmegyek mosdóba oké.-mondta Andy és segítettem neki felállni.
Andy kiment a mosdóba én pedig egy fél óra múlva kezdtem érte aggódni és meg is lett az eredmény. Nagy csattnást hallotam majd be mentem a mosdóba hol Andy a földön ült és erősen fogta a hasát.
-Andy gyere segítek.-mondtam és oda sétáltam hozzá.
-Hát megköszöném.-kuncogott én pedig ölembe vettem ő pedig pironkodva hajtotta le a fejét. Egyik karomat a combjai alá tettem majd a másikal arcát fogtam meg ezzel kényszerítve hogy engem nézen. Hosszú szemezés után ajka és szemei közt kezdtem legeltetni a tekintettemet.
-Mit akkarsz Rye?-kérdezte Andy.
-Tudod te az nagyon jól. Csak az a kérdés hogy te is akkarod-e?-mondtam és rá kacsintottam.
-Csókolj meg Rye.-nem kellet kétszer mondani. Egyből az ajkaira tapadtam majd óvatosan a falhoz szorítottam ő pedig tarkómnál fogva húzott magához közelebb. Hosszú csók csata után a levegő kezdett fogyatkozni mire egy cuppanos hanggal el váltam ajkaitól Andy pedig paradicsomokat meg szégyenítő vörösödőt majd nyakamba temette arcát én pedig vállára hajtottam fejem. Életem legcsodásabb napja lett ez a nap.
-Szeretlek Andy.-mondtam mire Andy rám mosolygott és vissza mondta.
-Én is szeretlek Rye.-mosolyogtam mikor ki mondta azt a bizonyos szót. Életem ez a fiú.
Welcome people!
Nagyon rövid rész de mivel tudom hogy rengetegen vártatok hogy együtt legyenek már itt van. 😁Kamu_rocker_ neki köszönjétek hogy ilyen hamar van rész. Nagyon örülök neki hogy megismertem ezt a csajt ugyan olyan hülye mint én és soha nem szeretném elveszíteni.
Imádlak Evelin❤️😏
Majd hozzom a kovi részt addig is puszi mindenkinek a hasára.🥰
Lili🥺Ja és véleményeket kérek a könyvről hogy kinek hogy tetszik és ötleteket is elfogadok😉
És lehett kérdezni. 😉🤣
Andy
Rye
Mikey
Brook
Jack
Ryan apja
Rebeka
James
Sziasztok 😂😂😂😘