-Rye
Jack az ágyára mutatott ahol egy ájult Brook feküdt.-Jack mit csináltál Brookal?-kérdezte Andy és befutott a szobába.
-Andy várj már meg.-üvöltöttem után és én is bementem a szobába.
Mikey is bejött a szobába. Jack bezárta az ajtót hogy senki se tudjon minket megzavarni. Tényleg ha én is így csinálnám hogy nem érdekel hogy ki kopog az ajtókon akkor Andyvel már rég. Jézus anyám én már megint mikre gondolok.-Jack mit csináltál Brookal?-kérdeztem most én és rá néztem Jackre aki az ágyán ült és halál nyugodtan nyomkodta a telefonját Mikeyval együtt.
-Nem tudom én semmit. Elment fürdeni és már vagy 2 órája bent volt szóval benyitottam és a földön feküdt ájultan szóval ide kihoztam.-mondta Jack és felült az ágyán.
-És legalább van rajta valami?-kérdezte Andy.
-Ahhha nyugi egy boxer úgy volt bent a fürdőszobába is.-mondat Jack és lerakta a telefonját.
-Jó akkor Rye kérlek hozzál vizes borogatást.-mondta nekem Andy mire én bólintottam és a konyhába indultam. Gyorsan fogtam még út közben két törölközőt és a csaphoz mentem. Megengettem a vizet és beraktam alá a törölközőket. Kicsavartam belőle a felesleges vizet és oda vittem Andyhez.
-Tessék.-mondtam és oda adtam Andy kezébe a törölközőt. Brooklyn fejét körbe rakta. A másikat meg a nyakára rakta.
-Amúgy ha már itt tartunk Andy tudod mi történt pontosan Brooklynal?-kérdezte Mikey.
-Nem tudom nem én vagyok a szobatársa elájult valamitől és még nem kellet fel. Ja és amúgy nem rég mondta el Jack hogy mi történt te nem figyeltél?-kérdezte Andy. Leült az ágy szélére és Brooklyn kezét kezdte el simmogatni. A szemem égett ezektől a mozdulatoktól hogy nem engem simmogat hanem azt a senki házit. De Rye te már megint miért gondolsz ilyenekre.
-Andy
Már régóta ülünk a szobába amikor észre vettem hogy Rye gyilkos tekintettel nézi Brooklynt.-Rye mi a baj?-kérdeztem és lábára raktam a kezem.
-Mi semmi semmi.-mondta Rye és hirtelen elfordult.
-Ho-ol vagyok?-kelt fel melletem ez a Brooklyn gyerek.
-Brooklyn végre komolyan azt hittem már hogy tanárt kell hivnunk mert nem kelsz fel.-mondta Jack és oda ült mellém az ágyra.
-Te-e meg ki vagy?-kérdezte Brooklyn és felült az ágyon de vissza is zuhant.
-Óvatosan.-mondtam és megfogtam a kezét.
-Andy engedj oda hagy üjlek én oda le.-mondta Rye és oda ált elém.
-Rye biztos minden rendben te nem vagy ilyen.-kérdeztem de Rye csak erőszakosan megfogta a kezem és felrántott.
-Rye!-mondtam és furán néztem rá.
-Gyere ülj ide na.-mondta Rye és oda mutatott az ölére. Csak képzeli hogy oda fogok ülni.
-Inkább vissza megyek a szobába.-mondtam és elkezdtem kisétáltam a szobából.
-Andy ne menj egyedül.-mondta Rye és utánam futott.
-Rye hagyjál már menj vissza aztán ülj le a barátod mellé szevasz.-mondtam és duzotan kezdtem el sétálni.
-Sajnálom Andy hogy ilyen voltam csak na tudod jól hogy nem nagyon szerettem ezt a Brooklyn gyereket.-mondat Rye és szomorúan lefelé kezdet el nézni.
-Jó mindegy csak legközelebb kérlek ne legyél ennyire erőszakos mert ez most amúgy fájt.-mondtam és elkezdtem vissza sétálni Jack és Brook szobájához.
-Jack
-Jobban vagy már?-hallotam meg az ajtoból Andy hangját.-Én?-kérdezte meg Brooklyn Andyt.
-Igen te Brooklyn.-mondtam és megfogtam a kezét hogy fel tudjon ülni.
-Vegyük rá hogy jobban vagyok de mi történt és te ki vagy?-mutatott Brooklyn Andyre.
-Na hát ez egy hosszú történet lesz.-feküdt el Mikey az ágyon.
-Az biztos.-mondat Rye is és vissza leült Brooklyn mellé.
-Gyere Andy ülj az ölembe nehogy már földje üljél.-mondat Rye és a kétt combjára paskolt. Ha jól láttam akkor Andy elpirult de beleült Rye ölébe.
-Szóval akkor az elejétől....-kezdte el Andy.
Welcome people!
Mizu Mizu van veletek? Itt a kövi rész is. Ebben már Booklyn is benne van. És amúgy a barátnőmel új könyvet írunk azt is menjetek csekoljatok le. 😉😁Mindenkinek puszi a hasára🥰
Lili🥺